Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: mitä 5-vuotiaanne harrastaa/harrastaako 5-vuotiaanne?

Vierailija
23.07.2008 |

Itse olen sitä mieltä, että usein tavallinen arki riittää tuonikäiselle.

Meidän 5-v oli keväällä "jumpassa", syksyllä aloittaa uimakoulun ja pianonsoiton opettaja käy kotona (musiikkiterapeutti, ihana ihminen, leikinkautta tutustuvat musiikkiin ja sen tunnemaailmoihin). jumppa saa jäädä, ettei tule liikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa varsinaisesti musiikkiterapiaa, vaan opettaja on koulutukseltaan musiikkiterapeutti. Hän antaa työnsä ohessa yksityisiä pianotunteja, joissa hyödyntää koulutustaan:)

ap

Vierailija
2/3 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa kävi 2vk joka päivä alkeisuimakoulussa.

Nyt 6-vuotiaana yritetään saada elokuussa alkavaan, koko vuoden kestävään jatkouimakouluun, jota pidetään kerran viikossa.

Lisäksi aloittaa pianonsoiton "oikean" soitto-opettajan kanssa. Tähän asti mä olen opettanut hänelle "alkeita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotiaamme on 4x vkossa päiväkodissa. Mielestäni se riittää 'harrastukseksi'. Nyt kesällä on ollut käynyt jalkapalloleikkikoulussa ja talvella suoriteltiin uimakoulua muutamia kursseja. Itse kyseli keväällä muskarin perään, mutta työpäivien jälkjeen kyllä paukut on aika vähissä, ehkä harkitsemme sitä muskaria jos itse sinne haluaa. Vauvasta saakka on käynyt muskarissa ja viime talvi jäi väliin...