Montako kertaa syö ruuasta jossa 400g jauhelihaa + 400g makaronia?
Poikkis siis tekee noista "pääkalloa" eli sekoittaa ne kypsinä yhteen. Kysyin onko siinä meille tän ja huomisen ruuat niin ettei mun tarvi laittaa mitään ja hän nauroi ettei siitä muille riitä kun hän ottaa koko satsin töihin. En käsitä miten normaalikokoinen poikkis tuhoaa kaiken yksin vaikka meneekin suoraan töistä futistreeneihin?? Itse olisin puolikkaasta kipeä ja pakkolevossa sohvalla. Ja hän ei todellakaan petä niin että jakaisi jonkun pääkallopadan toisen kanssa :D
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehtiin tuosta määrästä eilen makaronilaatikkoa (toki vielä maitoa ja koskenlaskijaa mukana) ja se riittää ainakin kahdelle päivälliselle + teinin lounaaksi meidän 3-henkiselle perheelle. Oletettavasti saadaan osa laittaa pakastimeenkin.
Ehkä teillä jää vielä tuosta apetta koko suvulle, jos sattuvat tulemaan juhannusvieraaksi?
Tarkoitatko kypsää makaronia.
Aika lihavoittoista looraa.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä suursyömäri teinejä! Kasvista ja papuja yms.kylkeen vaan, sekä leipää oheen niin "ei tarvitse" vetää kiduksiinsa koko ämpärillistä sitä pääruokaa. Silkkaa ahneutta tuollainen mättäminen.
Tänä aikana, kun mäkistäkin saa parin pihvin hampurilaisen 2:lla eurolla, lihan arvostus on olematonta. Jotakin rajaa tälle älyttömyyksiin menneelle kulutukselle pitäisi olla.
Kaloilla on kidukset
Tuosta määrästä kun tekee makaronilaatikon niin se menee kerralla, 4 hengen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Joukossamme on ihmisiä, jotka vetävät mättöä. Ei niiden elämässä ole sijaa ruuasta nauttimiselle.
Ne myös panevat, eivät rakastele, ja ottavat kännit, eivät maistele viinin bukeeta, suutuntumaa tai jälkimakua.
Ne ovat sellaisia karvalakkimallin ihmisiä, joilla ei ole älyä vaan tolkku.
Entä jos vain satun pitämään mätöstä. Kaksi raaka-ainetta paljaimmillaan. Omm nomm nomm. Nyt on pakko lähteä ostamaan K-Marketista makaroonipussi ja jauhelihaa, kun alkoi himottamaan. Ja Aurajuusto kolmanneksi pyöräksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä suursyömäri teinejä! Kasvista ja papuja yms.kylkeen vaan, sekä leipää oheen niin "ei tarvitse" vetää kiduksiinsa koko ämpärillistä sitä pääruokaa. Silkkaa ahneutta tuollainen mättäminen.
Tänä aikana, kun mäkistäkin saa parin pihvin hampurilaisen 2:lla eurolla, lihan arvostus on olematonta. Jotakin rajaa tälle älyttömyyksiin menneelle kulutukselle pitäisi olla.
Miksi sitä leipää pitäisi syödä ohessa?
Kiitos sen että eilen luin tätä ketjua, alkoi hulluna tehdä tätä mieli. :D Tulin juuri kuntosalilta ja nälkä kurnii. Olen kolmikymppinen nainen.
Laitoin noin puoli pussia Torinon täysjyväcappellia lihaliemeen kiehumaan. Pannulla kuullotin sipuli+valkosipuli-, ja porkkanakuutioita, sitten naudanjauheliha mukaan paistumaan. Kun liha suht kypsää, suola+pippuri+paprikajauhe+chilirouhe. Sitten mukaan paprika- ja tomaattikuutioita. Lopuksi kaikki hyvin sekaisin ja fetamurua sekaan.
Lautaselle, ketsuppia ja ääntä kohti. Toimii upeasti silloin tällöin. Ihan ilman kasvislisäystä en ehkä osais vetää yhtä hyvin.
Saa nähdä, paljonko tästä tänään syön ja huomenna lounaaksi! Loput sitten pakkaseen, koska lähden juhannuksen viettoon huomenna lounaan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kypsää makaronia.
Aika lihavoittoista looraa.
Tuskin ap on punninnut makaronia keittämisen jälkeen, itse ainakin ymmärsin että 400 g eli pussillinen kuivaa makaronia, tuleehan siitä keitettynä aikamoinen määrä, ihan sopiva liha-makaroni-suhde. Tuosta puuttuu vaan sipuli, se on minusta ihan ehdoton kun tehdään makaronimössöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä leipää pitäisi syödä ohessa?
No esimerkiksi tämän makaronimössön ohessa voisi syödä ruisleipää tai täysjyväleipää että saa kuituja, vatsa toimii ja pitää nälkää pitempään.
Kuulostaa joltain eläinten rehulta. Onko miehesi nimi Wagner?
Vierailija kirjoitti:
Itse söisin tuosta 3-4 kertaa.
Ja jos söisin lisäksi salaattia, niin söisin kuusi kertaa.
Söisin 7 kertaa ja olen pullukka. Tosin lääkityksen jälkinen pulukka, mutta mitenkään tuommoista en saisi vähemmillä kerroilla menemään. Vertauskohteena: pzasta syön 3 kertaa, kebabista myös ja kiinalaisesta myös sen 3 kertaa.
Mitähän varten tätä ruokaa muuten kutsutaan nistipadaksi? Mielestäni jauheliha on kyllä aika kallis raaka-aine halpaan nistiruokaan. Ymmärtäisi, jos sen tilalla olisi esim. halvimpia jauhopullia tai -lenkkiä mitä kaupasta saa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ja lapset söis tuosta kerran ja siitä jäis lapsille seuraavan päivän lounaskin. Minä en syö tuota kun ei suolisto tykkää makaroonista. Mutta kun tekee makaroonilaatikon on pussi makarooneja ja 700g jauhelihaa, siitä syötiin kahteen kertaan mies, minä, aikuinen tytär ja kaksi nuorempaa lasta.
MIKÄ VTUN MEILLÄ MIES????
400g makarooneja tulee keitettynä noin 800g. Siihen se 400g jauhelihaa,1200g. Syön sitä kolme ateriaa, leipää ja maitoa lisäksi. Eli päivän ruoka. M42.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten tätä ruokaa muuten kutsutaan nistipadaksi? Mielestäni jauheliha on kyllä aika kallis raaka-aine halpaan nistiruokaan. Ymmärtäisi, jos sen tilalla olisi esim. halvimpia jauhopullia tai -lenkkiä mitä kaupasta saa.
Miksi sitä kutsutaan pääkallopadaksi? Miksi se ei vaan voi olla makaroni jauheliha sekoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Tosi nistit varastaa ne jauhelihat ja todennäköisesti makaroonit kanssa!😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi pöllisit halvinta makkaraa?
Kyllä sullakin on huolenaiheet...