Montako kertaa syö ruuasta jossa 400g jauhelihaa + 400g makaronia?
Poikkis siis tekee noista "pääkalloa" eli sekoittaa ne kypsinä yhteen. Kysyin onko siinä meille tän ja huomisen ruuat niin ettei mun tarvi laittaa mitään ja hän nauroi ettei siitä muille riitä kun hän ottaa koko satsin töihin. En käsitä miten normaalikokoinen poikkis tuhoaa kaiken yksin vaikka meneekin suoraan töistä futistreeneihin?? Itse olisin puolikkaasta kipeä ja pakkolevossa sohvalla. Ja hän ei todellakaan petä niin että jakaisi jonkun pääkallopadan toisen kanssa :D
Kommentit (171)
Meillä syötäisiin tuosta kahdesti. Kaksi aikuista ja 11- ja 9v lapset. Tosin osa makaroneista keitettäisiin erikseen toiselle lapsista, joka ei syö lihaa. Tosin uskokaa tai älkää, meillä ei ole koskaan syöty tuota. Ehkä olen joskus 90-luvulla maistanut, kun syötiin kavereiden kanssa kun joku oli sitä laittanut. Mutta 400g+400g makaronilaatikosta syödään suunnilleen kahtena päivänä.
Itellä kestää tuollainen viikon-kaksi. Sen jälkeen pitää viimeistään laittaa tuollainen sotku kompostiin.
2 kertaa söisin tuosta saman päivän aikana. Tuon lisäksi söisin 3 muuta pienempää ateriaa. Ei riittäisi muille tuosta kyllä. Syön päivittäin kanaa 400g yksin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syötäisiin tuosta kahdesti. Kaksi aikuista ja 11- ja 9v lapset. Tosin osa makaroneista keitettäisiin erikseen toiselle lapsista, joka ei syö lihaa. Tosin uskokaa tai älkää, meillä ei ole koskaan syöty tuota. Ehkä olen joskus 90-luvulla maistanut, kun syötiin kavereiden kanssa kun joku oli sitä laittanut. Mutta 400g+400g makaronilaatikosta syödään suunnilleen kahtena päivänä.
Minä en edes ole kuullut moisesta, mutta lussa joku sanoikin olevan nistien juttuja
400 g kuivaa makaronia on 1200 g kypsää. 1200+400=1600 grammaa mässyä, enemmänkin jos siihen heittäisi juustoa, mausteita, kananmunan ja maitoa (mutta sehän olisi roskilta liikaa vaadittu).
Normaali kevyttä sisätyötä tekevä ihminen syö 300 g tuota ja lisäksi salaattia ja leipää, eli riittää kuudeksi ateriaksi. Joku nykyinen tai tuleva läski tai ojankaivaja syö tuosta kolme ateriaa.
Mä teen niin, että 1kg makaronia ja 400g lihaa. Söisin siitä yksinäni varmaan 6 kertaa. Meidän nelihenkiselle perheelle riittäis kahdelle aterialle, koska lapset on pieniä ja huonoja syömään.
2 kertaa syö tuosta päivän aikana ketsupin kanssa, jos ei muuta syö. Mutta olenkin ylipainoinen.
Kolme-neljä viikkoa kestäisi minulle ja minulle jos syötäisiin pelkästään tätä makaronimössöä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme-neljä viikkoa kestäisi minulle ja minulle jos syötäisiin pelkästään tätä makaronimössöä.
Siis minulle ja MIEHELLE.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kumppania? Onko hän mies? Haluaisin nähdä miehen, jonka annoskoko on 100 g. Luulen, että IP-lehdetkin vois haluta tehdä hänestä jutun, jos hän on normikokoinen, terve mies.
Meillähän tuolla ruokitaan 250-300 häävierasta, loput pakastetaan ja syödään jouluun asti.
(Täällä kerrotaan, että perheet syö 4 krt tuosta. Kaupan annoseinekset on 300-350 g, tuossa määrässä on 3-4 krt se, eli joissain perheessä riittäisi koko perheen ateriaksi yksi einesateria. Ei ihme, että päiväkotien ja koulujen työntekijät puhuvat niin usein nälkäisinä kouluun tulevista lapsista. Lasua pitäis teistä tehdä, jotka syötätte lapsille jotain 50 gramman aterioita!)
Meillä tehdää aika usein vastaavaa, 600g nauhan jauhelihaa ja 600g makaronia. Ruskea kastike kaveriksi ja salaattia. Perheessä kolme syöjää ja riittää kahdeksi päiväksi, osan voi ottaa töihin lounaaksi. Halpaa ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehdää aika usein vastaavaa, 600g nauhan jauhelihaa ja 600g makaronia. Ruskea kastike kaveriksi ja salaattia. Perheessä kolme syöjää ja riittää kahdeksi päiväksi, osan voi ottaa töihin lounaaksi. Halpaa ja hyvää.
Ja sitten lakkasin valehtelemasta palstalla.
Noista määristä kun tekee makaronilaatikon niin saatan syödä kerralla puolet. T. N38 joka on laihanpuoleinen.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa syö tuosta päivän aikana ketsupin kanssa, jos ei muuta syö. Mutta olenkin ylipainoinen.
Sama täällä!!
Syön tuosta 6 annosta, kestää siis 3 päivää. Tosin makaronia laitan 300 g.
En kyllä ymmärrä miten tommosen vois kokonaan kiskoa kerralla.
Teen makaroonilaatikkoa johon laitan pussin makaroonia ja 400g jauhelihaa. Syömme siitä (minä, mies ja kaksi pientä lasta) kahden päivän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Teen makaroonilaatikkoa johon laitan pussin makaroonia ja 400g jauhelihaa. Syömme siitä (minä, mies ja kaksi pientä lasta) kahden päivän ajan.
Toi oli kyllä vale :D
Kyllä ne teinit syö papuja ja kasviksiakin. Itse lisään tuohon lihaan ja makarooniin porkkanaraastetta ja kvinoaa ja pakastekas issuikaleita. Ja kylkeen salaatti. Mutta tuo määrä jauhelihaa menee kuitenkin.
Papuruuissa myös.