Juhannus kauppareissut helvetistä
Jokos on käyty kaupassa juhannusta varten? Pidetään ketjua ylhäällä viikonloppuun asti, niin voidaan seurata tilanteen pahenemista juhannusta kohden.
Minä kävin jo eilen kaupassa, enkä mene uudestaan ennen ensi viikkoa, joten en osu pahimpaan ruuhkaan. Mitään ihan kamalaa ei käynyt, mutta väkeä oli kuin pipoa ja tietysti raivoavia lapsia jäätelö- ja karkkihyllyllä. Myös leluhyllyllä oli raivoavia lapsia, yksi rikkoi jonkin hiekkalelusetin, kun ei saanut sitä. Yksi isä taas nojaili hyllyyn ja antoi lapsiensa riehua pitkin käytävää ja haahuilla ihmisten eteen ja paiskoa tavaroita, en tiedä mitä mahtoi odotella, kun ei ollut (ihme kyllä) edes puhelinta kädessä.
Mitenkäs muiden osotosreissut?
Kommentit (52)
Tilaus tehty K- kaupan appsissa. Toimitus tänään klo: 17:00 suoraan kotiovelle.
Kauheaa kauppa ja ihmiset, kyllä elämä on jälleen...Mitähän muuta negatiivista voisi hakemalla hakea. Kenties sellaiset säännöt?, että kaupassa saa olla vain tietty määrä ihmisiä, mielummin niin että joku käytävä on aina tyhjä, ettei tarvitse kaupassakaan katsella muuta maailmaa tai osata ottaa sitä huomioon ihan normaalina asiana. Entäpä automaatti kauppa ikea tyyliin, niin että kolmen minuutin välein pääsee uusi asiakas sisään ja "putken" päässä on itsepalvelukassa?
Torstai on aina mun kauppapäivä. Silloin haen viikon satsin kaikkea tarpeellista. Toivottavasti ei ole isoa ruuhkaa. Menenkin heti aamupäivästä töiden jälkeen.
Tein tilauksen eilen Cittarin verkkokaupasta, parin tunnin päästä pitäisi soida ovikello. En käy muutenkaan isoissa marketeissa vaan olen jo yli vuoden ajan tilannut 1-2 kertaa viikossa kotiinkuljetuksella.
Käyn aamuyöllä, on mukavan rauhallista. Välillä tuntuu että on ainoa ihminen koko puljussa.
Minusta tämä aloitus ei nyt ollut mitenkään negatiivinen, ketjusta tuli negatiivinen kun kommentoijat alkoivat valittaa aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin foodie.fi:stä, haen kassit huomenna, menee 1-2 minuuttia.
Minä tilasin omat ostokseni alko.fi:stä ja haen pakettini tänään tuosta noutopisteestä. Perunat on omasta maasta ja kalat järvestä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä aloitus ei nyt ollut mitenkään negatiivinen, ketjusta tuli negatiivinen kun kommentoijat alkoivat valittaa aloituksesta.
Ehkäpä ketjun löysivät tuollaisten kauhukakaroiden vanhemmat.
Me miehen kanssa mennään vasta perjantaina ja nautitaan joka hetkestä. Lapset menee mummolaan jussiksi ja kerrankin päästää kauppaan yhdessä vain aikuisten kesken :) ei haittaa ruuhkat kun eihän meillä ole mihinkään kiire, koko juhannus on vapaana.
Minäkin meinasin tehdä k-ruoka.fi tilauksen ja haen ostokset mökille mennessä. Tänään käyn tosin Jumbon Prismassa, saa nähdä onko jo juhannusruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Me miehen kanssa mennään vasta perjantaina ja nautitaan joka hetkestä. Lapset menee mummolaan jussiksi ja kerrankin päästää kauppaan yhdessä vain aikuisten kesken :) ei haittaa ruuhkat kun eihän meillä ole mihinkään kiire, koko juhannus on vapaana.
👍
Onneksi mulla ei ole kiirettä.
Mietin omia juttuja, siinä sivussa vetelen asiakkaiden ostoksia ja olen niin onnelllinen, ettei mun tarvitse jonottaa siinä ruuhkassa😁
Terv. Kassa
Kävin jo maanantaina.