Tekeekö muiden miehet sellaista, että vaatii arvaamaan asioita? Pirun ärsyttävää
Äsken mies luki Hesaria ja kysyi "Arvaa kuinka paljon ääniä hylättiin kuntavaaleissa?" Vastasin, ettei mitään käsitystä. "No arvaa nyt! Heitä joku luku!" Sanoin että kerro sä vaan kun en tiedä. Mies jatkoi jankkaustaan.
Olen miehelle aiemminkin sanonut, ettei tekisi tuollaista, mutta ei ole mennyt perille. Onko pakko leikkiä tuollaisessa mukana, jos ei halua?
Kommentit (39)
Ja olet sen kanssa miksi?
Henkistä väkivaltaa jos olet pyytänyt häntä lopettamaan, mutta hän vain jatkaa.
Arvaa muuten mitä kannattaisi tehdä?
Jäänyt joku kyselyikä päälle. Tai muuten luulee että olet sen äiti.
Istuta se mies keittiön pöydän ääreen katso kunnolla silmiin ja sano samalla, että arvaa meinaanko vielä paljon arvailla?
Itse näin miehenä ymmärtäisin yskän, vaikka varmasti tottumuksesta joskus yhä mokaisin, mutta en enää niin usein kuitenkaan. Tämä ohje vain siis, jos kyseessä ei ole väkivaltainen tapaus. Opetusta voi keventää vaikka tuoreella pullalla siitä kaikki miehet tykkää.
Omani ei kyllä onneksi tee noin. Onpa lapsellista ja ärsyttävää, menisi heti hermo.
Minulla lähisukulainen, joka tekee tuota jatkuvasti. Haluaa kai näyttää kuinka tietämätön olen häneen verrattuna. Ärsyttävää todella. Ymmärrän ap:tä täysin, ja vielä joutuu asumaan sen kanssa.
Ohhoh, naista ärsyttää. Enpä olisi uskonut.
Vastaa aina numeroon sama, vaikka "kolme" ja asiaan sama, vaikka "banaani". Kyllä tuo lopulta varmaan lopettaa kyselemisen.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, mies ärsyttää tahallaan vaikka on pyydetty lopettamaan. Enpä olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa aina numeroon sama, vaikka "kolme" ja asiaan sama, vaikka "banaani". Kyllä tuo lopulta varmaan lopettaa kyselemisen.
Suosittelen vastaukseksi "Kanadaa", menee villakoiran ydin perille pikamarssia. Idea on sinänsä hyvä ja hauska.
Stigu: Arvaa mikä tauti minulle on, kulta?
AP: No?
Stigu: HIV, senkin höpsö!
AP: Ihanaa!
Hahaaa, isäni tekee tuota juuri lehteä lukiessaan. Äitiäni ärsyttää suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, palstamiestä ärsyttää. En ylläty.
Pikemminkin naiset harrastaa tuota lapsellista kyselyä "arvaa mitä?", johon ei ole oikein mitään järkevää muuta vastausta kuin että "no mitä?". Minua tympäisi jo lapsena nämä kyselyt ja suorastaan sietämätöntä näin viisikymppisenä...
Sano vaikka "2" ja anna retardin pitää hupinsa. Toinen hyvä vaihtis on ettei vastaa mitään, varsinkaan asiaan minkä olet pyytänyt häntä lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hahaaa, isäni tekee tuota juuri lehteä lukiessaan. Äitiäni ärsyttää suunnattomasti.
Mies kerjää huomiota. Nykynaiset eivät suostu kuuntelemaan tuollaista paskaa. Puhukoot seinille jos ei kykene ottamaan keskustelukumppania huomioon.
Parempi olis jos mies väkivaltainen eikä arvuuttaja?
Kysy mieheltä: arvaa haluanko kohta olla sun kanssa enää?
Vierailija kirjoitti:
Parempi olis jos mies väkivaltainen eikä arvuuttaja?
Onko pakko olla jompikumpi?
Arvaa vaan...