Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa syö ruuasta jossa 400g jauhelihaa + 400g makaronia?

Vierailija
19.06.2019 |

Poikkis siis tekee noista "pääkalloa" eli sekoittaa ne kypsinä yhteen. Kysyin onko siinä meille tän ja huomisen ruuat niin ettei mun tarvi laittaa mitään ja hän nauroi ettei siitä muille riitä kun hän ottaa koko satsin töihin. En käsitä miten normaalikokoinen poikkis tuhoaa kaiken yksin vaikka meneekin suoraan töistä futistreeneihin?? Itse olisin puolikkaasta kipeä ja pakkolevossa sohvalla. Ja hän ei todellakaan petä niin että jakaisi jonkun pääkallopadan toisen kanssa :D

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä todella varsinaisia suursyömäreitä. Tietysti ikä, paino ja työn sekä harrastusten laatu vaikuttaa.  Suursyömäreitä näyttävät olevan paitsi teinipojat myös opiskelijat ( sekä pojat että tytöt erään ison ruokalan emännän sanojen mukaan ). Meikäläinen tekisi tuosta 6-8 annoksen lihamakaronilaatikon. Painoindeksini on jotain 26-27.

Vierailija
62/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki vitamiinit ja hivenaineet puuttuu, joten ei edes yhden aterian ravinteita saa tuosta :/

Onhan siinä rasvaista lihaa puolet. Se on ravintorikasta tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v-ttu, jo on kokkailut :D

Missä tuoreet kasvikset, mausteet, nautinto ruoasta?

mitä vittua

Vierailija
64/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä syötäisiin jauhelihaa, niin vastaavasta setistä menisi kolmelle eri aterialle. Meillä minä ja kaksi suht pientä lasta. Kahdelle aikuiselle molemmille kaksi ateriaa. 

Vierailija
65/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään miehen kanssa tuosta molemmat pari kertaa. Mutta mun mies syö päivisin myös tukevan lounaan niin ettei ole illalla kova nälkä. 

Vierailija
66/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki vitamiinit ja hivenaineet puuttuu, joten ei edes yhden aterian ravinteita saa tuosta :/

No ei siihen kukaan kuole. Päivän muilla aterioilla voi vedellä vitamiineja ja hivenaineita "uhkaavaan puutokseen". Jessus teidän kanssanne. tällä on tosi rasittavaa porukkaa näissä ruokakeskusteluissa. Onneksi en tunne ainuttakaan hivenainevinkujaa. 

Vierailija
68/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 häätä.

Vierailija
69/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön tuollaisesta noin yhden kerran. Vielä menee lisukkeena pari leipää.

Vierailija
70/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siihen kukaan kuole. Päivän muilla aterioilla voi vedellä vitamiineja ja hivenaineita "uhkaavaan puutokseen". Jessus teidän kanssanne. tällä on tosi rasittavaa porukkaa näissä ruokakeskusteluissa. Onneksi en tunne ainuttakaan hivenainevinkujaa. 

Nää hivenainevinkujat ei edes ymmärrä, missä ruuassa sitä ravintoa on.

Vierailija
71/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjetön määrä makaronia. Minä tein tuota mössöä vielä joskus kun söin makaronia, ja laitoin 400 g jauhelihaa ja 1/3 pussillisen eli vähän yli 100 g makaronia. Siitä sai kolme annosta.

Yhtään enempää makaronia ei kannata laittaa, kun sen ravintoarvohan on nolla.

Vierailija
72/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 10x, isompi poikani 1-2krt.

Vierailija
73/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle ihmisille kahdelle aterialle riittää. Eli 4 annosta.

Vierailija
74/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se 190cm lihaksikas mies kuluttaa enemmän kuin joku vauvapalstalla pyörivä laihaläski akka

Vierailija
75/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tavallisimmissa kaupan valmisaterioissa on noin 300g ruokaa. Siis esim. nämä atrian mikrossa lämmitettävät tms. Jos ajatellaan että sillä määrällä tulee ihminen kylläiseksi, niinkuin varmaan tuleekin niin tuosta määrästä syö karkeasti noin 3 kertaa. Tai kaksi isompaa lautasellista.

76/171 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysin eukolta kauanko riittää.Tuo annos riittää mulle yksin mutta ei meille molemmille yhdelle aterialle.

Vaimoke normiruokainen, mä oon kova syömään ja urheilemaan oleva 100kg äijä. Just söin iltapalaksi 6 leipää leikkeleineen ja munkin, josta kaavin hillot pois...en tykkää hillosta.

Vierailija
77/171 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kertaa. Ensin syödään maikki, mies, 2 lasta ja minä, sitten riittää vielä 2 annosta töihin, tai jollekin seuraavalle päivälle. Jos miettii että makaronimössön kanssa syö vaikkapa yhden leipäviipaleen, raejuustoa, ja salaatin, uten meillä tehdään, niin ei tarvitse mättää pelkällä jauhelihalla ja makaronilla itseään täpötäyteen.

Vierailija
78/171 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PeliMies76 kirjoitti:

Kysin eukolta kauanko riittää.Tuo annos riittää mulle yksin mutta ei meille molemmille yhdelle aterialle.

Vaimoke normiruokainen, mä oon kova syömään ja urheilemaan oleva 100kg äijä. Just söin iltapalaksi 6 leipää leikkeleineen ja munkin, josta kaavin hillot pois...en tykkää hillosta.

Miksi ostaa hillomunkkeja, jollei tykkää hillosta? Osta niitä, missä on reikä, niistä on jo valmiiksi kaavittu hillo pois :D

Vierailija
79/171 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 kertaa. Ensin syödään maikki, mies, 2 lasta ja minä, sitten riittää vielä 2 annosta töihin, tai jollekin seuraavalle päivälle. Jos miettii että makaronimössön kanssa syö vaikkapa yhden leipäviipaleen, raejuustoa, ja salaatin, uten meillä tehdään, niin ei tarvitse mättää pelkällä jauhelihalla ja makaronilla itseään täpötäyteen.

Miksi pitäisi leipää ja raejuustoa vielä tunkea mukaan. Luulis jauhelihan ja makaronin riittävän.

Vierailija
80/171 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PeliMies76 kirjoitti:

Miksi ostaa hillomunkkeja, jollei tykkää hillosta? Osta niitä, missä on reikä, niistä on jo valmiiksi kaavittu hillo pois :D

Kun eukko, vaimoke jne. käy kaupat.