Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa syö ruuasta jossa 400g jauhelihaa + 400g makaronia?

Vierailija
19.06.2019 |

Poikkis siis tekee noista "pääkalloa" eli sekoittaa ne kypsinä yhteen. Kysyin onko siinä meille tän ja huomisen ruuat niin ettei mun tarvi laittaa mitään ja hän nauroi ettei siitä muille riitä kun hän ottaa koko satsin töihin. En käsitä miten normaalikokoinen poikkis tuhoaa kaiken yksin vaikka meneekin suoraan töistä futistreeneihin?? Itse olisin puolikkaasta kipeä ja pakkolevossa sohvalla. Ja hän ei todellakaan petä niin että jakaisi jonkun pääkallopadan toisen kanssa :D

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itelleni 5-6 annosta, mutta meidän 3 teini-ikäiselle pojalle tuo ei riittäisi edes yhteen ateriaan

Vierailija
162/171 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma makarooni on paras, ei se vaalea höttö. Ja se paljonko keitettynä painaa, riippuu miten keittää. Jos niitä höttö rooneja kiehuttaa reikä pannunpohjassa, niin turpoavat kuin pullataikina. En oikein tykkää siitä, mieluummin makarooni sekaan iso purkki tonnikalaa ja valkosipulijauhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä syötäisiin tuosta kahdesti. Kaksi aikuista ja 11- ja 9v lapset. Tosin osa makaroneista keitettäisiin erikseen toiselle lapsista, joka ei syö lihaa. Tosin uskokaa tai älkää, meillä ei ole koskaan syöty tuota. Ehkä olen joskus 90-luvulla maistanut, kun syötiin kavereiden kanssa kun joku oli sitä laittanut. Mutta 400g+400g makaronilaatikosta syödään suunnilleen kahtena päivänä.

Onko sinulla kumppania? Onko hän mies? Haluaisin nähdä miehen, jonka annoskoko on 100 g. Luulen, että IP-lehdetkin vois haluta tehdä hänestä jutun, jos hän on normikokoinen, terve mies.

Millä logiikalla miehen annoskoko on 100g?

Vierailija
164/171 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nälästä, mutta siis tuohan vastaa makaroonilaatikkoa, (joka muuten on jauheliha juuri jääkaapissa sulamassa. Otin pakkasesta, eli sitä olis tarkoitus tehdä)

Se kun helpottaa ruokahuoltoa, että on jotain valmista koko ajan kaapissa. Pari muutakin ruokaa olisi jääkaapissa odottamassa tekemistä.

Sinccis

Vierailija
165/171 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en tommosta edes söisi vaan vaihtaisin makaronin kasviksiin ja jauhelihan johonkin kasviproteiiniin. Mutta jos nyt tommosesta tykkäisin niin söisin varmaan parina päivänä tuosta (salaatin kera) ja sitten puolet laittaisin annosrasioissa pakkaseen. Olisko tossa siis 5-6 annosta?

Mistä tunnistaa kasvissyöjän/vegaanin? Kyllä se sen muistaa kertoa vaikka kukaan ei kysyisikään ja vielä harvempaa kiinnostaisi. 

Vierailija
166/171 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö punaista lihaa enkä pastaa, mutta tein äsken samantyylistä "pääkalloa":

400g kalkkunan jauhelihaa

600g pakastejuureksia

2 purkkia ruokakermaa

Sipulia

Ja syön siitä 2 kunnon ateriaa ja sitten jää pieni jämä jäljelle.

Oon aktiivinen ja urheileva nainen.

Vierailija
167/171 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten kauan tuosta syö, kun en ikinä tee makaroonilaatikkoa. Se on ehkä kamalin sapuska mitä voi olla, mauton mössö. Hyyh...

Vierailija
168/171 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 - 10 annosta.

Vierailija
169/171 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ap:n alkuperäinen ruoka on ketjussa muuttunut makaronilaatikoksi :D:D

Vierailija
170/171 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
171/171 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhäilyketjussa olis sanottu että tuosta syö kaksi aikuista viikon verran,

Todellisuudessa wt mamma ahmimiskohtauksessa vetäsee koko laatikon ennenkuin ehtii edes kypsyä ja jälkkärit päälle tuplana.