Montako kertaa syö ruuasta jossa 400g jauhelihaa + 400g makaronia?
Poikkis siis tekee noista "pääkalloa" eli sekoittaa ne kypsinä yhteen. Kysyin onko siinä meille tän ja huomisen ruuat niin ettei mun tarvi laittaa mitään ja hän nauroi ettei siitä muille riitä kun hän ottaa koko satsin töihin. En käsitä miten normaalikokoinen poikkis tuhoaa kaiken yksin vaikka meneekin suoraan töistä futistreeneihin?? Itse olisin puolikkaasta kipeä ja pakkolevossa sohvalla. Ja hän ei todellakaan petä niin että jakaisi jonkun pääkallopadan toisen kanssa :D
Kommentit (171)
Tumma makarooni on paras, ei se vaalea höttö. Ja se paljonko keitettynä painaa, riippuu miten keittää. Jos niitä höttö rooneja kiehuttaa reikä pannunpohjassa, niin turpoavat kuin pullataikina. En oikein tykkää siitä, mieluummin makarooni sekaan iso purkki tonnikalaa ja valkosipulijauhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syötäisiin tuosta kahdesti. Kaksi aikuista ja 11- ja 9v lapset. Tosin osa makaroneista keitettäisiin erikseen toiselle lapsista, joka ei syö lihaa. Tosin uskokaa tai älkää, meillä ei ole koskaan syöty tuota. Ehkä olen joskus 90-luvulla maistanut, kun syötiin kavereiden kanssa kun joku oli sitä laittanut. Mutta 400g+400g makaronilaatikosta syödään suunnilleen kahtena päivänä.
Onko sinulla kumppania? Onko hän mies? Haluaisin nähdä miehen, jonka annoskoko on 100 g. Luulen, että IP-lehdetkin vois haluta tehdä hänestä jutun, jos hän on normikokoinen, terve mies.
Millä logiikalla miehen annoskoko on 100g?
Riippuu nälästä, mutta siis tuohan vastaa makaroonilaatikkoa, (joka muuten on jauheliha juuri jääkaapissa sulamassa. Otin pakkasesta, eli sitä olis tarkoitus tehdä)
Se kun helpottaa ruokahuoltoa, että on jotain valmista koko ajan kaapissa. Pari muutakin ruokaa olisi jääkaapissa odottamassa tekemistä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Ite en tommosta edes söisi vaan vaihtaisin makaronin kasviksiin ja jauhelihan johonkin kasviproteiiniin. Mutta jos nyt tommosesta tykkäisin niin söisin varmaan parina päivänä tuosta (salaatin kera) ja sitten puolet laittaisin annosrasioissa pakkaseen. Olisko tossa siis 5-6 annosta?
Mistä tunnistaa kasvissyöjän/vegaanin? Kyllä se sen muistaa kertoa vaikka kukaan ei kysyisikään ja vielä harvempaa kiinnostaisi.
Mä en syö punaista lihaa enkä pastaa, mutta tein äsken samantyylistä "pääkalloa":
400g kalkkunan jauhelihaa
600g pakastejuureksia
2 purkkia ruokakermaa
Sipulia
Ja syön siitä 2 kunnon ateriaa ja sitten jää pieni jämä jäljelle.
Oon aktiivinen ja urheileva nainen.
En tiedä miten kauan tuosta syö, kun en ikinä tee makaroonilaatikkoa. Se on ehkä kamalin sapuska mitä voi olla, mauton mössö. Hyyh...
Kummasti ap:n alkuperäinen ruoka on ketjussa muuttunut makaronilaatikoksi :D:D
köyhäilyketjussa olis sanottu että tuosta syö kaksi aikuista viikon verran,
Todellisuudessa wt mamma ahmimiskohtauksessa vetäsee koko laatikon ennenkuin ehtii edes kypsyä ja jälkkärit päälle tuplana.
Mulle itelleni 5-6 annosta, mutta meidän 3 teini-ikäiselle pojalle tuo ei riittäisi edes yhteen ateriaan