Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kannat vesipulloa mukanasi?

Vierailija
19.06.2019 |

a) Se on niinq muotia
b) Se on trendikästä
c) Kaikki muutkin tekevät niin ja haluan sulautua massaan

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei osaa kävellä perässä.

Vierailija
2/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

d) koska silloin kun on helle, on hyvä juoda vettä tasaisin väliajoin, ja oma vesipullo tulee halvemmaksi kuin että ostaisi joka kerta uuden pullon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

d) koska janottaa

Vierailija
4/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi kastelee vaatteet, laukun jne ilman sitä pulloa siinä ympärillä, pullo on siitä näppärä kyllä. En mä tyhjää pulloa kantele.

Vierailija
5/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että juon vettä pitkin päivää. Kesällä etenkin.

Vierailija
6/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teepä itse koko päivän metsäretki 30 asteen helteessä ilman että juot mitään.

Vierailija
7/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna.

Vierailija
8/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juon paljon vettä pitkin päivää. Jos unohdan pullon ja juon sen takia huomattavasti vähemmän vettä, ero olotilassa on huomattava. Kunnollisesta nesteytyksestä huolehtiminen on yksi parhaista asioista mitä voi terveydelleen tehdä. Iho, energiataso, mielen kirkkaus ja vatsa kiittää!

Vierailija
9/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC ja minulla on myös julmetun isot kuulokkeet päässä, vaikka en edes tykkää kuunnella musiikkia.

Vierailija
10/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

d) koska silloin kun on helle, on hyvä juoda vettä tasaisin väliajoin, ja oma vesipullo tulee halvemmaksi kuin että ostaisi joka kerta uuden pullon.

Tässäpä se. Eikä pelkästään helteellä vaan myös muulloin. Itselläni juominen helposti unohtuu, jos ei ole vesipulloa mukana.

Vierailija
11/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D koska lapsille täysien pullojen kantaminen olisi raskasta ja jos niille ei anna vettä silloin kun niillä on jano ne tulee kiukkuisiksi ja huonovointisiksi.

Vierailija
12/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna, olen laittanut vesipulloni talutushihnaan ja tuolla se perässä jolkottelee kivasti.

Vierailija
13/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvitti vähän kun pari viikkoa sitten, viileänä sadepäivänä menin aamulla kaupungille ja samassa bussissa kaksi teinityttöä vesipullot mukanaan. Sitten illalla n. 18 maissa nämä samat tytöt tulivat taas kanssani samaan bussiin, ja niistä pulloista ei oltu juotu pisaraakaan :D Ilmeisesti kävelivät koko päivä täydet pullot mukanaan ollakseen ah niin trendikkäitä.

Vierailija
14/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämänkin ihmettelijällä suppea maailmankuva. Teetkö vain lyhyitä paikasta toiseen siirtymisiä eli kotoa töihin tai kauppareissun? Ei sellaisille mitään vesipulloa tarvitsekaan, jos työpaikka on kahvihuoneella tai edes vesihanalla varustettu.

Osa on tuntikausia tai koko päivän kerrallaan pois kotoa. Osalla lääkitys kuivattaa suuta. Hikitreenin aikana on hyvä hörppiä nesteytystä. Jne.

Vierailija
15/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvitti vähän kun pari viikkoa sitten, viileänä sadepäivänä menin aamulla kaupungille ja samassa bussissa kaksi teinityttöä vesipullot mukanaan. Sitten illalla n. 18 maissa nämä samat tytöt tulivat taas kanssani samaan bussiin, ja niistä pulloista ei oltu juotu pisaraakaan :D Ilmeisesti kävelivät koko päivä täydet pullot mukanaan ollakseen ah niin trendikkäitä.

Maailmoja järisyttävä uutinen: vesipullot voi täyttää uudelleen. Ne näyttävät täytön jälkeen aivan samalta riippumatta siitä, montako kertaa ne on täytetty aiemmin samana päivänä.

Vierailija
16/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kantelee myös vesipulloa mukanaan koko ajan. Ilmeisesti se ei kuitenkaan herättäisi näissä vesipullojen vihaajissa mitään ihmetystä, koska kyseessä on vanha mehukanisteri. Hiukan kaksinaismoralistista.

Vierailija
17/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vesipullo, koska kotimatkani julkisilla ja kävellen kestää tunnin, ja siinä ajassa kaipaan vettä ihan virkistyäkseni ja toisaalta pitääkseni näläntunteen kurissa kunnes olen kotona.

Mun vesipullo on läpinäkymätön teräspullo, josta ei kyllä sivullinen tarkkailija näe, onko se tyhjä vai täysi vai puolillaan. Hih, oikeastaan sivullinen tarkkailija ei edes voi tietää, mitä mulla pullossani on... ;-D

Vierailija
18/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten täyttivät pullojaan välillä?

Minä kannan pulloa mukana koska juon pitkin päivää. Minulla on vesipullo yöpöydälläkin jos tulee jano. 

Täytän sitä useita kertoja päivässä aina kun satun olemaan vesipisteen äärellä.

Vierailija
19/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee jostain syystä helteellä jalat alta, jos en muista juoda säännöllisesti, vaikka ei ole varsinaisesti edes jano.

Vierailija
20/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän v*ttua taas. Enpä olisi arvannut olevani muka jonkun trendin aallonharjalla, koska minua toisinaan janottaa. Kaikesta sitä voi toisia pyrkiä pilkkaamaan. Pitäisikö sinun ap miettiä, oletko kenties itse hieman pinnallinen ihminen, kun teet muista varsin syväluotaavia luonneanalyyseja jonkin hemmetin vesipullon perusteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä