Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kannat vesipulloa mukanasi?

Vierailija
19.06.2019 |

a) Se on niinq muotia
b) Se on trendikästä
c) Kaikki muutkin tekevät niin ja haluan sulautua massaan

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vesipullo, koska kotimatkani julkisilla ja kävellen kestää tunnin, ja siinä ajassa kaipaan vettä ihan virkistyäkseni ja toisaalta pitääkseni näläntunteen kurissa kunnes olen kotona.

Mun vesipullo on läpinäkymätön teräspullo, josta ei kyllä sivullinen tarkkailija näe, onko se tyhjä vai täysi vai puolillaan. Hih, oikeastaan sivullinen tarkkailija ei edes voi tietää, mitä mulla pullossani on... ;-D

Olen kävellyt 20v. tunnin työmatkaa ilman pulloa. No Alko on matkan varrella, joskus on viini- tai viinapullo, mutta en juo sitä matkalla.

Vierailija
22/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen määräys, että työpisteellä on oltava vesipullo mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin teinipojaltani, onko hän huomannut että häntä mulkoiltaisiin tai jotenkin katsottaisiin pahasti kun kulkee vesipullon kanssa (matkat treeneihin) Poika sanoi ettei ole koskaan huomannut, mutta luokkansa tytöt kyllä kertoneet että saavat tuhahteluja ja paheksuvia katseita keski-ikäisiltä mammoilta :D Alan ymmärtää keitä ne tuhahtelijat ovat...

Vierailija
24/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkilläni autan tulevia sukupolvia selviytymään. 

Vierailija
25/102 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vesipullo repussa, jotta mun ei tarvitsisi ostaa kaupasta vettä. Jos en juo riittävästi, mulle tulee todella helposti päänsärkyä. Helpointa siis, että pullo on mukana.

Vierailija
26/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihan oikeassa siinä, että ei näitä vesipulloja ennen ole aina mukana pidetty. Jotenkin se juominen ja nesteytys hoidettiin silloinkin.

Ymmärrän kaikki perustelut silti. Mutta on se aika hassun näköistä. Vielä jos on sellainen imumalli. Tulee tuttipullot mieleen.

Vierailija
27/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolen litran pullo mukana melkein aina. Eihän siitä kuitenkaan välttämättä tule otettua kuin pari hörppyä.

Se on mukana siksi, että voin juoda, kun janottaa. En osta esim. automaatista limsaa, vaan otan kulauksen vettä. Enkä halua juoda mistään yleisen vessan hanasta haaleaa vettä.

Nestettä tulee juoda noin 1,5 l /vrk, kovasti hikoillessa nesteen tarve toki lisääntyy.

Toivottavasti oli riittävän hyvin perusteltu.

Vierailija
28/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten kukaan ei kantanut vesipulloa mukana - tuollaiselle trendille olisi naurettu silloin. Mutta niin se some pehmentää päät.

Vierailija
29/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vilpitön kysymys: voisiko joku avata mulle, mikä jonkun toisen vesipullossa voi mahdollisesti ärsyttää? Yritän kovasti ymmärtää, mutta nyt lyö tyhjää. :D Mikä ihme voi kenenkään vedenjuonnissa haitata? (Ja samoin D), Kyllä on mukana, koska tänään iskee +36C enkä halua herätä ambulanssista nestehukan takia.)

Vierailija
30/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että voi esitellä muille terveellisiä elämäntapojaan, vaikka todellisuudessa pullovesi ei maistu yhtään. Se on vähän sama kuin aurinkolasit, joita monet pitää pilvisellä säälläkin tai sisällä, koska näyttää niiiin coolilta :D

Vierailija
31/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2023 kaikki nauraa "kuinka me hölmöt silloin kannettiin vesipulloja."

Vuonna 2030 heiluu taas vesipullot mukana.

Vierailija
32/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpitön kysymys: voisiko joku avata mulle, mikä jonkun toisen vesipullossa voi mahdollisesti ärsyttää?

Ei itse vesipullon kantaminen ärsytä, vaan TRENDIEN AIVOTON SEURAAMINEN.

Vierailija
33/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä ihan oikeassa siinä, että ei näitä vesipulloja ennen ole aina mukana pidetty. Jotenkin se juominen ja nesteytys hoidettiin silloinkin.

Ymmärrän kaikki perustelut silti. Mutta on se aika hassun näköistä. Vielä jos on sellainen imumalli. Tulee tuttipullot mieleen.

Ainakin pappani kantoi aina mukanaan kossupulloa jossa oli vettä kun teki pihatöitä tai pyöräili "lähikauppaan"  :D    . Hän oli absolutisti joten en tiedä mistä pullo oli saatu. Tämä siis  jo joskus 30 vuotta sitten.

Vierailija
34/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että voi esitellä muille terveellisiä elämäntapojaan, vaikka todellisuudessa pullovesi ei maistu yhtään. Se on vähän sama kuin aurinkolasit, joita monet pitää pilvisellä säälläkin tai sisällä, koska näyttää niiiin coolilta :D

Kyllä te ihmiset sitten voittekin olla outoja! Se, miten herkät silmät ovat valolle, riippuu ihan yksilöstä. Mä käytän aurinkolaseja melko pilviselläkin säällä, koska muuten siristelen koko ajan. Mutta ei mua haittaa, jos sulla on joku pakkomielle kuvitella tietäväsi paremmin kuin muut. (Ja vesipullokin mulla on varsinkin kesällä mukana, koska saan helposti migreenin, jos elimistö kuivahtaa.)

Vierailija
35/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli esim. koulujen käytävillä, kaupoissa ja julkisissa tiloissa niitä juoma-altaita, joista nappia painamalla vesi pulppusi pienellä suihkulla ja siitä sai juotua. Näitä ei näy enää juuri missään, eikä oikein muitakaan juoma paikkoja.

Vierailija
36/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vesi ei pysy repussa ilman pulloa enkä toisaalta haluaisi juoda repussa lillunutta vettä :S

Vierailija
37/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn usein ratsastuskisoissa hevosenhoitajana tutuilleni (äiti ja tytär). Mulla on repussa mukana vesipullo, josta juon. He ostavat limsa- tai vesipulloja. En itse halua juoda limsaa janooni tai käyttää rahaa ostoveteen, joten kannan jatkossakin, vaikka joku av-mamma katsoisikin paheksuen sitä, että juon mukanani olevasta pullosta.

Vierailija
38/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaattehan, että vesipullo on mukana myös 20 vuoden päästä?

Ps. Itse veden juominen on tärkeä juttu, etenkin helteellä.

Vierailija
39/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei trendipelle kirjoitti:

Lupaattehan, että vesipullo on mukana myös 20 vuoden päästä?

Ps. Itse veden juominen on tärkeä juttu, etenkin helteellä.

No mistä sitä olisi sitten suotavaa juoda, jos ei siitä mukana olevasta pullosta?

Vierailija
40/102 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten kukaan ei kantanut vesipulloa mukana - tuollaiselle trendille olisi naurettu silloin. Mutta niin se some pehmentää päät.

Sinun pääsi tässä on tainnut pehmetä.. kyllä mulla on ollut vesipullo mukana 10v sitten, itseasiassa jo 30v sitten kun olin lapsi, oli äidillä vesipullo mukana jotta voi juoda kun tulee jano.

En ole koskaan keltään vesipulloa kantavalta kuullut että se olisi trendi. Onkohan ongelma nyt teillä, jotka ette jostain syystä voi sietää ajatusta että ihminen juo vesipullosta? Ehkä näette nykyään vesipulloja kaikkialla kun kiinnitätte niihin huomiota, aiemmin ette ehkä kiinnittäneet.

Miksi se on muuten teidän mielestä trendi että kantaa vesipulloa mukana? Onko sadevaatteet ja sateenvarjo sateella myös trendikästä, tai sateenvarjo mukana varmuuden vuoksi? Molemmat asiat kertovat vain varautumisesta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän