Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis minkälaiset vanhemmat eivät vie p-skovaa isoa lastaan vessaan julkisella paikalla?

Vierailija
18.06.2019 |

Tapahtuipa juuri Jumbon Prismassa. N. 9-11-vuotias lapsi valitti vatsakipua kahdelle vanhemmalleen, pyysi päästä vessaan ja lopulta ilmoitti että "äiti mulla tuli taas vähän housuun". Vanhemmat eivät missään vaiheessa tehneet elettäkään lapsen viemiseksi vessaan, isä vain kummasteli että "mitäköhän se on syönyt", äiti motkotti "muttakun nää ostokset pitää maksaa". Ei kyllä itsekin äitinä riitä ymmärrys tällaiseen lapsen kiusaamiseen ja aivottomuuteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä seisoit vieressä tuijottamassa, mutta et sanonut mitään?

Vierailija
2/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinu toinen viedä lasta vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän muuten lasta laiminlyövät jos edes vessahädästä eivät välitä?

Vierailija
4/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa he olisivat sitä lastaan vessaan vieneet vaikka olisinkin sanonut jotain. Kun olivat kyllä tietoisia lapsen hädästä. Haukut olisin vain saanut että miksi puutun muiden asioihin. Ap

Vierailija
5/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt syömään purkat loppuun niin ansaitsee paskansa.

Vierailija
6/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli lasta.

Vanhemmat osaa olla kamalia.

Kerran uimahallissa olin saunassa murrosikäisen tyttöni kanssa, kun sinne tuli äiti-ihminen tyttäreni ikäisen pojan kanssa, joka oli pyörätuolissa (vaipoissa). Heidän kanssaan oli äidin ystävätär ja äiti selosti pojan tilannetta ystävättärelle. Poika pyyteli vaivihkaa äitiä olemaan hiljaa, mutta ei tämä ollut kuulevinaankaan, jatkoi vain hölötystä.

En keksinyt muuta kuin lähteä pois jo tyttöni takia, koska hän myös oli äärimmäisen kiusaantunut tilanteessa.

Vieläkin harmittaa, etten tuolloin osannut sanoa tuolle äidille tosi rumasti.

Ymmärrän toki, että liikuntavammainen nuorukainen piti ottaa mukaan, mutta äiti olisi voinut viedä hänet pyörätuolissaan odottelemaan hallin puolelle, eikä tuoda alastomien naisten joukkoon saunaan.

Vierailija
7/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa he olisivat sitä lastaan vessaan vieneet vaikka olisinkin sanonut jotain. Kun olivat kyllä tietoisia lapsen hädästä. Haukut olisin vain saanut että miksi puutun muiden asioihin. Ap

Täällä saat kyllä suusi auki ja yllytät muita mukaan haukkurinkiin.

Mitähän tääkin auttaa, että porukalla kauhistellaan?

Vierailija
8/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että tapauksen äiti löysi paikalle. Tai joku muu yhtä typerä.

Vierailija
9/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että tapauksen äiti löysi paikalle. Tai joku muu yhtä typerä.

Paskat, ap:tä onnisti kun sai palstalle päivän puheenaiheen. Tyypillinen palstamamma joka ei saa suutaan auki, mutta kauhistelee jälkeenpäin täällä.

Vierailija
10/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 9-11 vuotias pitäisi viedä vessaan? Viimeistään eskarissa pitää itse käydä vessassa.

Vierailija
11/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 9-11 vuotias pitäisi viedä vessaan? Viimeistään eskarissa pitää itse käydä vessassa.

No vieras paikka voi jännittää lasta ja tottakai mä itse etsisin lapsen kanssa vessan yhdessä jos hän olisi mun lapsi. Ja odottaisin oven takana että lapsi saa asiansa hoidettua.