Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa läheisyyttä, mutta ei anna itsestään mitään irti?

Vierailija
17.06.2019 |

Olen nyt keväästä tapaillut miestä, jonka tunnen muiden juttujen kautta, mutta joka ei kerro mitään kovin olennaista itsestään (poliittiset mielipiteet, uskonnollinen vakaumus, koulutus ja työhistoria jne.). Olemme siis jutelleet ihan niitä näitä ja tapailleet ilman mitään sen intiimimpää.

Mies selvästi haluaisi jotain intiimimpää sekä ihan alusta jo pyysi "jatkoille" luokseen, mikä on vähän outoa. Haluaako hän vain s*ksiä vai mistä on kysymys? Itse olen se, joka juttelee enemmän; hän on melko hiljainen. Jotenkin outoa on sekin, että joku jota en kovin hyvin tunne, alkaa pyydellä suutelemista ym. Mua kiinnostaisi oikeasti politiikka, uskonto, tiedejutut jne.

Toisaalta en ole fyysisessä mielessä kiinnostunut hänestä oikeastaan lainkaan, mutta voisin ehkä ihastua, jos henkisellä puolella "natsaisi" jotenkin. Hän myös haluaa mielellään nauttia alkoholia tapailuiden yhteydessä ja itse olen käytännössä absolutisti.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tosiaan et ole yhtään edes ihastunut mieheen, niin miksi haluaisit katsoa juttua pidemmälle? Kai nyt jonkinlainen vetovoima olisi oltava, muukin kuin kaverillinen, että tapailua olisi järkeä jatkaa.

Niin. Ja jos mies ei kerro itsestään juuri mitään, on melko varmasti hakemassa pelkkää seksiä. Eikä tuo alkoholinkäyttökään kovin lupaavalta kuulosta.

Hän on periaatteessa ihan mukavaa juttuseuraa muuten ja olen siis muuten aika yksinäinen. Mutta ei me mistään syvällisemmistä/seurustelun kannalta olennaisista jutuista ole puhuttu. En viitsi olla kesken kevyen jutustelun se "ilonpilaaja", joka alkaa tentata uskonnosta tai politiikasta.

Ajattelin myös, että mun sinkkuuteni olisi "fiksattu ongelma", jos saisin hänestä seurustelukumppanin. Tosiaan ei hän kyllä valitettavasti muuten toistaiseksi kiinnosta fyysisessä mielessä minua lainkaan (ei edes suutelumielessä tai halien kannalta). :/ En jaksaisi alkaa deittailla uusia tyyppejäkään, joten hän olisi helppo ratkaisu dilemmaani. Mutta en haluaisi tuhlata toisaalta hänenkään aikaansa, jos hänellä olisi intressejä saada joku vakikumppani (tai irtoseksiä) äkkiä.

T. Ap

Ei seurustelukumppania valita sillä perusteella että joku olisi "helppo ratkaisu". Sinkkuus ei myöskään ole mikään ongelma johon pitäisi saada ratkaisu. Se sopiva kumppani löytyy jos on löytyäkseen mutta mitenkään väkisin sellainen ei löydy tai vain siksi että sille olisi juuri nyt tarve.

Ja sen sopivan henkilön tunnistat juuri siitä että sellaisen kanssa ei tarvitse pohtia että onkohan tämä nyt sopiva vaan et muuta haluakaan kuin juuri sen ihmisen, sekä henkisesti että fyysisesti.

Niin se kyllä varmasti onkin. Aiemmin olen aina ollut ihastunut siihen toiseen, joten kosketusten ym. kanssa ei ole ollut ongelmaa. Vaikka mies on ihan mukava, mulle tulee sellainen hrrrr-olo siitä hänen kanssaan (jos hän yrittää halata tai antaa poskipusun). En vain voi sille mitään. Ja sitten mietin, että olisipa hän joku sukulaismies vaikkapa, niin ei tarvitsisi "pelätä" sitä, että hän kiinnostuu liikaa.

En vain koe mitään seksuaalista vetoa häntä kohtaan valitettavasti, vaikka olen yrittänyt psyykatakin itseäni siihen suuntaan. :/ On hän mua tosiaan sen 10-15 vuotta vanhempikin ja sillä tavoin, että se näkyy ja tuntuu (sinänsä iällä ei olisi välttämättä väliä suurestikaan). Ehkä tosiaan noin kolmen kuukauden tapailun aikana olisin jo huomannut, jos kyseinen mies oikeasti kiinnostaisi. Mitenköhän onnistun peruuttelemaan itseni tästä tilanteesta liikaa häntä loukkaamatta?

T. Ap

Vierailija
22/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on huvittavan kujalla. Oletko käynyt treffeillä ennen?

Itse asiassa en ole käynyt deittailumielessä kenenkään muun kanssa treffeillä koskaan (niihin pariin aiempaan elämässäni olin jo valmiiksi itse ihastunut ja tunne oli molemminpuolinen). Millä tavalla olen "kujalla"?

Koska kyselet ns. tyhmiä etkä hahmota tilannetta. Oletpa vielä valmis johtamaan miestä harhaan pyrkimällä olemaan hänen kaverinsa, kun hän haluaa deittailla sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap::lla lienee asperger tai muu sellainen

Vierailija
24/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en ole käynyt deittailumielessä kenenkään muun kanssa treffeillä koskaan (niihin pariin aiempaan elämässäni olin jo valmiiksi itse ihastunut ja tunne oli molemminpuolinen). Millä tavalla olen "kujalla"?

Koska kyselet ns. tyhmiä etkä hahmota tilannetta. Oletpa vielä valmis johtamaan miestä harhaan pyrkimällä olemaan hänen kaverinsa, kun hän haluaa deittailla sinua.

Miten mun kannattaisi toimia? Pitäisikö sanoa hienovaraisesti, että haluaisin olla vain kaveri, jos se hänelle kävisi? Alkaa epäilyttää, että eivät mun tunteeni tästä enää lämpene ainakaan seksuaalisessa mielessä.

Siltikin mieluusti viettäisin hänen kanssaan aikaa kyllä edelleenkin (tosin veikkaan, että sen jälkeen häntä ei enää sellainen kiinnostaisikaan). Mitään en ole hänestä hyötynyt, eikä tosiaan olla edes syvällisempiä keskusteltu, mutta hän on ollut ihan mukavaa, kevyttä juttuseuraa.

T. Ap

Vierailija
25/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itsekin epäillyt sitä joskus. On nimittäin hieman haastavaa tulkita sosiaalisia tilanteita monestikin. Mutta mitään diagnoosia mulla ei ole. Mikä tekstissäni sai itseäsi epäilemään sellaista?

T. Ap

Vierailija
26/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet arvauksia täällä, etkä mieheltä itseltään?

Ne yleensä arvostavat suoria kysymyksiä.

Vierailija
27/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa läheisyyttä, mutta SINÄ et anna itsestäsi mitään!!

Vierailija
28/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet arvauksia täällä, etkä mieheltä itseltään?

Ne yleensä arvostavat suoria kysymyksiä.

Hyvä pointti. Aloin vain tässä miettiä, että mikäköhän hänellä onkaan mielessään oikeasti, jotta osaisin sitten ohjata keskustelua oikeaan suuntaan.

T. Ap

Vierailija
29/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mun kannattaisi toimia? Pitäisikö sanoa hienovaraisesti, että haluaisin olla vain kaveri, jos se hänelle kävisi? Alkaa epäilyttää, että eivät mun tunteeni tästä enää lämpene ainakaan seksuaalisessa mielessä.

Siltikin mieluusti viettäisin hänen kanssaan aikaa kyllä edelleenkin (tosin veikkaan, että sen jälkeen häntä ei enää sellainen kiinnostaisikaan). Mitään en ole hänestä hyötynyt, eikä tosiaan olla edes syvällisempiä keskusteltu, mutta hän on ollut ihan mukavaa, kevyttä juttuseuraa.

T. Ap

Sanot vain suoraan (ei siis mitenkään hienovaraisesti vaan suoraan) että haluat olla vain kaveri. Ja jos epäilet että mies senkin jälkeen elättelee toiveita jostain muusta niin sitten kannattaa lopettaa se ystävyyskin. On vain reilua sen miehenkin kannalta tehdä selväksi että teistä ei tule paria niin mies ei elättele turhia toiveita.

Ethän vain liiku jossain sellaisissa uskonnollisissa piireissä jossa sinun oletetaan ottava mies vain omista piireistä? Jotenkin tuo fiksoitumisesi tuohon yhteen tiettyyn mieheen kuulostaa jotenkin siltä.

Vierailija
30/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikeaa antaa läheisyyttä, jos en tunne minkäänlaista kiinnostusta jotain henkilöä kohtaan fyysisessä mielessä. En osaa edes näytellä/teeskennellä sellaista. Oon asiallinen ja ystävällinen, mutta ei kiinnosta pätkääkään edes hipaista. Jos vahingossa/epähuomiossa käsivarret kävellessä koskettivat, vetäydyin hieman kauemmas tosin hymyillen/ihan ok-mielellä ja taisin pyytää anteeksi tms.

T. Ap

Vierailija
31/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat joltain tynnyrissä eläneeltä. Kannattaa varmaan etsiä samanlainen mies mitä itse olet. Täällä palstalla voisi sellaisia ollakin?

Vierailija
32/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikeaa antaa läheisyyttä, jos en tunne minkäänlaista kiinnostusta jotain henkilöä kohtaan fyysisessä mielessä. En osaa edes näytellä/teeskennellä sellaista. Oon asiallinen ja ystävällinen, mutta ei kiinnosta pätkääkään edes hipaista. Jos vahingossa/epähuomiossa käsivarret kävellessä koskettivat, vetäydyin hieman kauemmas tosin hymyillen/ihan ok-mielellä ja taisin pyytää anteeksi tms.

T. Ap

Mutta silti haluaisit seurustella, oot kyllä outo..

Vierailija
33/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mutta silti haluaisit seurustella, oot kyllä outo..

Ajattelin, että ajan myötä saattaisin kiinnostuakin hänestä (jos siis hän alkaisikin vaikuttaa kiinnostavammalta ihmisenä). Lisäksi en ole koskaan viihtynyt baareissa, en käytä Tinderiä tai nettideittipalstoja, olen myös itse passiivinen tekemään aloitteitakin, joten olen ollut miesten arjessa tekemien vähien aloitteiden varassa. Hän nyt sattui tekemään aloitteen keväällä, joten toivoisin edelleenkin, että siitä kehkeytyisi jotain, vaikka tällä hetkellä ei oikein lainkaan "siinä mielessä" minua kiinnostakaan.

T. Ap

Vierailija
34/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotain 20v ja setämies odottelee koska saa ja sinä leikit vaikeesti tavoteltavaa ja oileesti haluatkin jutella politiilasta

Vierailija
35/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Sanot vain suoraan (ei siis mitenkään hienovaraisesti vaan suoraan) että haluat olla vain kaveri. Ja jos epäilet että mies senkin jälkeen elättelee toiveita jostain muusta niin sitten kannattaa lopettaa se ystävyyskin. On vain reilua sen miehenkin kannalta tehdä selväksi että teistä ei tule paria niin mies ei elättele turhia toiveita.

Ethän vain liiku jossain sellaisissa uskonnollisissa piireissä jossa sinun oletetaan ottava mies vain omista piireistä? Jotenkin tuo fiksoitumisesi tuohon yhteen tiettyyn mieheen kuulostaa jotenkin siltä.

Hän ei ole uskonnollisista piireistä ja siis siitäkään en ole hänen kanssaan lainkaan keskustellut. Se uskonnollisuuteni voinee jo olla sinänsä joku deal breaker -- saa nähdä. En ole tosiaan muuten tavannut missään ketään aikoihin, kun olen elänyt aika estynyttä elämää (töissä käyn, mutta muuten sosiaalinen elämäni on olematonta).

T. Ap

Vierailija
36/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi ja kirjoittaja kiusaajaksi.

Vierailija
37/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista. Sinulla ei ole mielenkiintoa mieheen mutta yrität kiinnostua jotta sinkkuus poistuisi. Miksi loukkaat miestä ja annat turhaa toivoa. Hän on tehnyt aloitteen , päästä hänet toiveesta että teistä tulisi enemmän. Kerro että voit olla vain kaveri!!!!

Vierailija
38/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 😮 Olen ap ja tuo Asperger-epäily oli ihan asiallinen kommentti. Oon itsekin miettinyt itsestäni samaa.

T. Ap

Vierailija
39/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista. Sinulla ei ole mielenkiintoa mieheen mutta yrität kiinnostua jotta sinkkuus poistuisi. Miksi loukkaat miestä ja annat turhaa toivoa. Hän on tehnyt aloitteen , päästä hänet toiveesta että teistä tulisi enemmän. Kerro että voit olla vain kaveri!!!!

Ehkä hänen vuokseen pitää sanoa, että en ole nyt ihan samalla tavalla kiinnostunut kuin hän on. Jos ajan myöt kiinnostuisin, se on eri juttu. Mutta toistaiseksi siis en ole kiinnostunut. Tosiaan haluaisin löytää loppuelämän kumppanin itselleni asap, enkä enää jaksaisi olla sinkkukaan.

T. Ap

Vierailija
40/54 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko asperger haukkumasana? Jos esim. epäilisin, että jollakulla on syöpä sen perusteella mitä oireita on, niin sekin olisi kiusaamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän