Mies haluaa läheisyyttä, mutta ei anna itsestään mitään irti?
Olen nyt keväästä tapaillut miestä, jonka tunnen muiden juttujen kautta, mutta joka ei kerro mitään kovin olennaista itsestään (poliittiset mielipiteet, uskonnollinen vakaumus, koulutus ja työhistoria jne.). Olemme siis jutelleet ihan niitä näitä ja tapailleet ilman mitään sen intiimimpää.
Mies selvästi haluaisi jotain intiimimpää sekä ihan alusta jo pyysi "jatkoille" luokseen, mikä on vähän outoa. Haluaako hän vain s*ksiä vai mistä on kysymys? Itse olen se, joka juttelee enemmän; hän on melko hiljainen. Jotenkin outoa on sekin, että joku jota en kovin hyvin tunne, alkaa pyydellä suutelemista ym. Mua kiinnostaisi oikeasti politiikka, uskonto, tiedejutut jne.
Toisaalta en ole fyysisessä mielessä kiinnostunut hänestä oikeastaan lainkaan, mutta voisin ehkä ihastua, jos henkisellä puolella "natsaisi" jotenkin. Hän myös haluaa mielellään nauttia alkoholia tapailuiden yhteydessä ja itse olen käytännössä absolutisti.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap::lla lienee asperger tai muu sellainen
Ilmoitettu asiattomaksi ja kirjoittaja kiusaajaksi.
Onko asperger haukkumasana? Jos esim. epäilisin, että jollakulla on syöpä sen perusteella mitä oireita on, niin sekin olisi kiusaamista?
Sinulla ei ole mitään perusteita heitellä ap:n kohdalla diagnooseja. Sen lisäksi pyrit tällä alentamaan ap:ta - joka on joutunut miehen hyväksikäyttämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista. Sinulla ei ole mielenkiintoa mieheen mutta yrität kiinnostua jotta sinkkuus poistuisi. Miksi loukkaat miestä ja annat turhaa toivoa. Hän on tehnyt aloitteen , päästä hänet toiveesta että teistä tulisi enemmän. Kerro että voit olla vain kaveri!!!!
Ehkä hänen vuokseen pitää sanoa, että en ole nyt ihan samalla tavalla kiinnostunut kuin hän on. Jos ajan myöt kiinnostuisin, se on eri juttu. Mutta toistaiseksi siis en ole kiinnostunut. Tosiaan haluaisin löytää loppuelämän kumppanin itselleni asap, enkä enää jaksaisi olla sinkkukaan.
T. Ap
Sulle sopisi hyvin järjestetty avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap::lla lienee asperger tai muu sellainen
Ilmoitettu asiattomaksi ja kirjoittaja kiusaajaksi.
Onko asperger haukkumasana? Jos esim. epäilisin, että jollakulla on syöpä sen perusteella mitä oireita on, niin sekin olisi kiusaamista?
Sinulla ei ole mitään perusteita heitellä ap:n kohdalla diagnooseja. Sen lisäksi pyrit tällä alentamaan ap:ta - joka on joutunut miehen hyväksikäyttämäksi.
Ei se mies edes hyväksikäyttänyt, sillä en ole suostunut mihinkään. Mutta hän yrittää saada mua ns. vällyjen väliin selvästi (jopa minä huomaan sen). Ihan kaveripohjalta (tosin toiveissani saada kumppanin) oon ollut liikenteessä siitä sivuvireestä huolimatta. Ja mulle Asperger(in syndrooma) ei ole haukkumasana, vaan ihan neutraali asia.
T. Ap
Jos et ole ensisilmäyksellä tuntenut mitään himoja ja tunteita,häntä kohtaan, niin unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista. Sinulla ei ole mielenkiintoa mieheen mutta yrität kiinnostua jotta sinkkuus poistuisi. Miksi loukkaat miestä ja annat turhaa toivoa. Hän on tehnyt aloitteen , päästä hänet toiveesta että teistä tulisi enemmän. Kerro että voit olla vain kaveri!!!!
Ehkä hänen vuokseen pitää sanoa, että en ole nyt ihan samalla tavalla kiinnostunut kuin hän on. Jos ajan myöt kiinnostuisin, se on eri juttu. Mutta toistaiseksi siis en ole kiinnostunut. Tosiaan haluaisin löytää loppuelämän kumppanin itselleni asap, enkä enää jaksaisi olla sinkkukaan.
T. Ap
Tavallaan sopisikin. Nuorempana varsinkin mietin sitä, että sellainen helpottaisi elämää, kun ei tarvitsisi uhrata aikaa kumppanin etsiskelyyn, vaan voisi käyttää aikansa kiinnostavampiin juttuihin, kuten opiskeluun, harrastuksiin ja töihin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Tavallaan sopisikin. Nuorempana varsinkin mietin sitä, että sellainen helpottaisi elämää, kun ei tarvitsisi uhrata aikaa kumppanin etsiskelyyn, vaan voisi käyttää aikansa kiinnostavampiin juttuihin, kuten opiskeluun, harrastuksiin ja töihin.
T. Ap
Kyllä se kumppanin pitäminenkin jotain vaatii sen löytämisen jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Kyllä se kumppanin pitäminenkin jotain vaatii sen löytämisen jälkeen..
Näin se toki menee ja siksi pitäisi olla sitä kiinnostustakin sitä toistakin kohtaan, myönnän.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Mitä sinä sillä parisuhteella edes tekisit sitten, jos se ei sinua kiinnosta?
Ala jo uskoa, että tuostahan ei tule mitään. Olet joko erittäin itsekäs tai tyhmä. Kiusaat sitä miestä , jolla on miehen tarpeet, halut ne on hiirelläki. Sinulla ei ole oikeutta olla muka hänen kanssaan, mutta et saa suutasi aikuinen ihminen sen vertaa, että sanoisit ettet halua seksiä ,eikä sinulla ole häntä kohtaan mitään sellaisia tunteita. Sanot , että haluat keskustella hänen kanssaan politiikasta ym ym jne.. Hän joko kaikkoaa, tai tyytyy sinun tarpeisiisi, mutta siihen sinun täytyy myös itse tyytyä.
Olet ihan outo.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI haluat kumppanin?
Olisi mukavaa, ettei tarvitsisi olla yksin ja että olisi viikonloppu- ja matkaseuraa. Haluaisin myös saada oman ydinperheen (osin tosin sosiaalisistakin syistä, kun siis sukulaiseni ja jopa naapurini olisivat sitten tyytyväisempiä minuun sekä olisi helpompaa sanoa, että on puoliso kuin että jos on yksin).
Vierailija kirjoitti:
Ala jo uskoa, että tuostahan ei tule mitään. Olet joko erittäin itsekäs tai tyhmä. Kiusaat sitä miestä , jolla on miehen tarpeet, halut ne on hiirelläki. Sinulla ei ole oikeutta olla muka hänen kanssaan, mutta et saa suutasi aikuinen ihminen sen vertaa, että sanoisit ettet halua seksiä ,eikä sinulla ole häntä kohtaan mitään sellaisia tunteita. Sanot , että haluat keskustella hänen kanssaan politiikasta ym ym jne.. Hän joko kaikkoaa, tai tyytyy sinun tarpeisiisi, mutta siihen sinun täytyy myös itse tyytyä.
Olet ihan outo.
Ehkä olen lähinnä kaverin/ystävän tarpeessa. Haluaisin toki suhteenkin ja olen itse ihastunutkin muutaman kerran elämässäni, mutta en ihastu kovinkaan helposti uusiin ihmisiin. Olen tässä elätellyt toiveita, että ihastuisin häneen, mutta ainakin parilla viime kerralla fiilikset ovat nuutuneet entisestään.
T. Ap
Ei kannata hankkia puolisoa vain siksi, että MUUT olisivat sinuun tyytyväisiä, kun suoritat(!) elämää hyväksytyn kaavan mukaisesti. Ethän sinä nyt hyvä jumala sentään voi elää omaa elämääsi muiden ihmisten toiveista käsin! He eläkööt oman elämänsä miten haluavat ja sinä elät omasi miten haluat, sanoipa kuka mitä tahansa. Itsehän sinä elät itsesi kanssa kuolemaan saakka, joten parasta elää vaan siten, kun se tuntuu itsestä hyvälle. Aivan sama mikä sen hetkinen yhteiskunnallinen ja kulttuurinen ihanne ja normi on (naiselle).
Puoliso tulee vastaan, jos ja kun tulee. Tiedät itsekin, kun tapaat hänet. Ei tartte arvailla.
terveisin 15v yksin ollut nainen, jolla ei ole suunnitelmissa ostaa asuntoa, hankkia lapsia tai tehdä mitään muutakaan sellaista asiaa, joka "kuuluisi" tehdä vain sen takia, että muut olisivat tyytyväisiä.
Voi voi. Näitä juttuja ei voi ajatella asap -periaatteella. Muuten kolisee niin sanotusti väärässä päässä.