Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtui karmein: lentoni emäntänä oli entinen kiusaajani

Vierailija
15.06.2019 |

syke nousi 160 ainakin ja kaikki kielteinen päähän samointein. Miten en ottanutkaan sitä toista lentoa kun jahkasin kahden vaiheilla. Oliko meidän määrä tavata.
Se ilme kun seisoi ottamassa vastaan, viimeisen päälle puunattuna. En voinut mitään että jäädyin. Laskin vain aikaa että pääsen ulos.

Kommentit (386)

Vierailija
321/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja kiusaa koska hänellä on trauma ja se teettää niille sitä. Asiasta pitää puhua, se nimetä ja osoittaa ongelma aina missä se todella on. Se on kiusaajassa.

No sillä perusteella aloittajalla ei pitäisi olla mitään traumaa tästä näin. Ellei tarkoita itseään kiusaajana, jolle vaikuttaa. Ei osaa selvittää asioita kasvokkain, koska on hiukan pimahtanut ja seko itse vain. Maisan pitäisi tosissaan varoa, ehkä ois hyvä varoittaa Finskiä siitä, että stalkkeri voi koittaa änkeä hänen lennolleen huutamaan?

Vierailija
322/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä nyt niin että jotkut muut lentoemot kiirehtivät menemään toisen julkkisnimen suojiin ja tarjoavat häntä etusalle tyrkylle. Ehhei emot!

Eipäs olla epäreiluja.

Miksi heidän niin tarttisi tehdä? Kaikki muut ovat täysin anonyymejä. No, ehkä se Ensitreffit Alttarilla Miia(?) on lentoemo, mutta hänenkö kuvittelet tässä kirjoittelevan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap lapsia? Mieti, että eikö SENTÄÄN ole parempi tavata traumansa lentokoneessa kuin synnytyssalissa?

Kiusaajassahan se trauma aina on. Onko se parempi hänen kohdata pomonsa kanssa vai miten? Ehdota. Minä en ollut hänen traumansa syy silloin enkä nyt, hän on itse aikuisena vastuussa siitä ihan. Ei asiakas.

Vierailija
324/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä nyt niin että jotkut muut lentoemot kiirehtivät menemään toisen julkkisnimen suojiin ja tarjoavat häntä etusalle tyrkylle. Ehhei emot!

Eipäs olla epäreiluja.

Miksi heidän niin tarttisi tehdä? Kaikki muut ovat täysin anonyymejä. No, ehkä se Ensitreffit Alttarilla Miia(?) on lentoemo, mutta hänenkö kuvittelet tässä kirjoittelevan :D

No vaikka päästäkseen jonkun selän taakse ja tarjoamaan syylliseksi häntä? Kiusaajat tekevät noin.

Vierailija
325/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lentoyhtiö? Minä myös tapasin tämän naisen lennolla. Hän ei tunnustanut mutta minä kyllä hänet. Pelkäsin jo että murrun hänen edessä.

Anne. Haista ****!

Mielenkiintoista.

Vierailija
326/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin nyt en voi ajatella tärä letjua enää minään muuna kuin Maisan jonkun stalkkerin vainoamisketjuna, ja ettei hän ole ollut lähelläkään päätyä Maisan lennolle, paitsi mielikuvituksessaan :/ Pööh.

Pyydän edelleen ettei mitään nimiä mainita ketjussa ja se joka mainitsee kantaa vastuun niistä ihan itse. Suomessa on aika paljon lentoemoja. Tässä ei ole nimet tärkeitä vaana asia.

Kantaa kantaa. Maisa maisa maisa maisa maisa! Aika selkeästi Maisa.

Otathan huomioon että teet rikosta juuri, tuomalla nimiä? Huomautan ettei niin saa tehdä.

Vierailija
327/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet ovat yksityisasioita ja tämä hoidetaan fixusti ja asiallisesti.

Vierailija
328/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap lapsia? Mieti, että eikö SENTÄÄN ole parempi tavata traumansa lentokoneessa kuin synnytyssalissa?

Kiusaajassahan se trauma aina on. Onko se parempi hänen kohdata pomonsa kanssa vai miten? Ehdota. Minä en ollut hänen traumansa syy silloin enkä nyt, hän on itse aikuisena vastuussa siitä ihan. Ei asiakas.

Ei hän kohtaa mitään pomonsa kanssa, ellei kiusaa tätä tai asiakkaita :) Sillä, mitä on tapahtunut joskus menneisyydessä ei ol muille väliä, kuin sulle :) Sullahan tässä elämäs pilalle meni Maisan tai jonkun lentoemännän näkemisen takia. Hoida traumasi kuntoon, niin ei mene, etkä ole riipuvainen toisten ajatuksista sinusta.

Vierailija
329/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin nyt en voi ajatella tärä letjua enää minään muuna kuin Maisan jonkun stalkkerin vainoamisketjuna, ja ettei hän ole ollut lähelläkään päätyä Maisan lennolle, paitsi mielikuvituksessaan :/ Pööh.

Pyydän edelleen ettei mitään nimiä mainita ketjussa ja se joka mainitsee kantaa vastuun niistä ihan itse. Suomessa on aika paljon lentoemoja. Tässä ei ole nimet tärkeitä vaana asia.

Kantaa kantaa. Maisa maisa maisa maisa maisa! Aika selkeästi Maisa.

Otathan huomioon että teet rikosta juuri, tuomalla nimiä? Huomautan ettei niin saa tehdä.

En tee. Voin sanoa Aku Hirviniemi, Sauli Niinistö tai Maisa Torppa. Voin myös täysin luvallisesti spekuloida sillä, oletko Maisan stalkkeri, kun joku toi epäilyksen esille.

Vierailija
330/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lentoyhtiö? Minä myös tapasin tämän naisen lennolla. Hän ei tunnustanut mutta minä kyllä hänet. Pelkäsin jo että murrun hänen edessä.

Anne. Haista ****!

Mielenkiintoista.

terv. Anne-viestin itse kirjoittanut ap

Vierailija
331/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs olla epäreiluja.

No vaikka päästäkseen jonkun selän taakse ja tarjoamaan syylliseksi häntä? Kiusaajat tekevät noin.

Ei sun kiusaajasi henkilö kiinnosta ketään. Se sen sijaan kiinnostaa hieman, jos olet joku Maisan stalkkeri, koska Maisa on julkisuudesta tuttu. Ei minua ainakaan teidän riitanne menneisyydessä kiinnosta paskan vertaa. Oli se toinen kuka tahansa, tai Maisa.

Vierailija
332/386 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Rallipiireista-tuttu-henkilo-vainosi-piru…

Tajuatko ap, että Maisa säälii sinua? Mutta ei loputtomiin, jos vainoat häntä hänen työssään esim.

Vierailija
333/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit juoksuttanut sitä tuomaan drinksuja, lähettänyt ruoan takaisin kun ei ollut kunnolla lämmitetty, yskäissyt päin naamaansa, ym. Sinähän olit tuossa tilanteessa asiakas ja hän asiakasPALVELIJA, joten olisit ottanut asetelmasta kaiken irti.

Keksitty koko juttu.

Tainnut raukka nähdä unta asiasta ja kirjoitti unensa sitten tänne - että saa vähän lohtua. Edes.

Vierailija
334/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Rallipiireista-tuttu-henkilo-vainosi-piru…

Tajuatko ap, että Maisa säälii sinua? Mutta ei loputtomiin, jos vainoat häntä hänen työssään esim.

Nyt minä kertakaikkiaan lyön sinun jutut poikki. Sinä teet ihan omasta päästäsi päätelmiä aloitukseen jonka tein ja sotket asioita ja ihmisiä keissiin nimillä joihin sinulla ei ole oikeutta,

Lopetahan nyt tuo touhu. Tuo on rikollista, sitäpaitsi.

Vierailija
335/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit juoksuttanut sitä tuomaan drinksuja, lähettänyt ruoan takaisin kun ei ollut kunnolla lämmitetty, yskäissyt päin naamaansa, ym. Sinähän olit tuossa tilanteessa asiakas ja hän asiakasPALVELIJA, joten olisit ottanut asetelmasta kaiken irti.

Keksitty koko juttu.

Tainnut raukka nähdä unta asiasta ja kirjoitti unensa sitten tänne - että saa vähän lohtua. Edes.

Valitettavasti on tosi kokemus, mutta nämä jutut joita heitätte tänne ovat rikollisia jo, sielläkin tuntuu olevan nyt jokin hätä kyllä asian tiimoilta.... mitä ihmettelen.

En ole myöskään tuo joka laittoi nikikseen Anne. ap

Vierailija
336/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on nyt kummallisesti löytynytkin   joukko lentoemoja joilla ilmeisimmin kisaamistauta ja tulivatkin hätäpäissään vahingossa esille ????? No,  oikeastaan hyvä juttu, ei ollut aavistustakaan, että näitä olisi näin monta. Taitaa olla rankka homma todellakin, huh, huh sentään.

Avautukoon nyt joku kypsä lentoemo asiasta ettei kaikille jää kuva ko yhtiöstä ihan hirveänä.

ap edelleen.

Vierailija
337/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas oikein odotan että kohtaisin entiset kiusaajani. Olisi muutama sana sanottavana heille.

Ikävä tilanne mutta jos heidän kohtaamisensa iskee sinuun näin paljon, olisi sinun hyvä koittaa selvitä ja päästä yli niistä kokemuksista. Uhriutuminen koko loppu elämäsi ajan on kaikkein väärin ja idiootimaisin teko itseäsi kohtaan. Se nimittäin tarkoittaa että kiusaaja viel vuosienkin jälkeen on voittanut, ja sinä hävinnyt. Näinkö sinä haluat tilanteen menevän, ja kiusaajan näkevän sinut ihmisenä? Tuskin voit sanoa että nautit siitä että tunnet näin. On olemassa myös toinen tilanne jossa voit vain hymyillä onnellisena takaisin. Se vaatii työtä mutta sinne on mahdollista päästä.

Vierailija
338/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän kohtaa mitään pomonsa kanssa, ellei kiusaa tätä tai asiakkaita :) Sillä, mitä on tapahtunut joskus menneisyydessä ei ol muille väliä, kuin sulle :) Sullahan tässä elämäs pilalle meni Maisan tai jonkun lentoemännän näkemisen takia. Hoida traumasi kuntoon, niin ei mene, etkä ole riipuvainen toisten ajatuksista sinusta.

Vai että ihan vaan tapahtui muka kiusatun elämässä jotain eikä kiusaajan elämässä jotain. Kiusaajillahan ne traumat ovat.

Aikas kätevästi yrität kääntää asian muitten niskaan, kuten häiriintyneet tekevät. Yritätkö paeta julkkiksen nimen taakse myös ja syyttää Maisaa? Ja jotakuta muuta? Muistutan että rikos.

Vierailija
339/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas oikein odotan että kohtaisin entiset kiusaajani. Olisi muutama sana sanottavana heille.

Ikävä tilanne mutta jos heidän kohtaamisensa iskee sinuun näin paljon, olisi sinun hyvä koittaa selvitä ja päästä yli niistä kokemuksista. Uhriutuminen koko loppu elämäsi ajan on kaikkein väärin ja idiootimaisin teko itseäsi kohtaan. Se nimittäin tarkoittaa että kiusaaja viel vuosienkin jälkeen on voittanut, ja sinä hävinnyt. Näinkö sinä haluat tilanteen menevän, ja kiusaajan näkevän sinut ihmisenä? Tuskin voit sanoa että nautit siitä että tunnet näin. On olemassa myös toinen tilanne jossa voit vain hymyillä onnellisena takaisin. Se vaatii työtä mutta sinne on mahdollista päästä.

Mitä ihmeen uhriutumista, kun sehän on realinen tosiasia, että kohtasin entisen kiusaajani. Tekohan ei poistu ikinä ja hän valitsi itse uhrinsa.

HÄN VALITSI ITSE kaikki kiusaamisuhrinsa.

Ongelma on HÄNELLÄ. Trauma on hänessä. Hän levitteli traumaansa.

Vierailija
340/386 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne. Haista ****!

Mielenkiintoista.

terv. Anne-viestin itse kirjoittanut ap

Joo tämä niittaakin havainnon että ketjuu tuli kiusaajia toivottavasti ei sentään lentoemäntiä. Ei ole apn viesti tuo.

Joku muu kirjoitti kiusaajastaaan koneessa myös siis. Paras ottaa talteen koko ketju ja näyttää yhtiölle. Ehkä kiusaajia on vaikka kuinka montakin :o???

Ehkäpä ongelma onkin laajakin, mikä järkyttävää jos näin.