Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa käytössä astetta järeämpi "Hakemaasi sivua ei voi näyttää"

Vierailija
15.06.2019 |

Ruotsissa kun yritti mennä lukemaan Daily Mailin "eräästä" aiheesta käsitteleviä uutisia, niin kappas vain, Daily Mailin sivulle ei päässytkään.

Katsokaapa tuolta videolta, miten käy, kun lukee uutisen ensin ei-ruotsalaisella IP-osoitteella ja yrittää sitten lukea saman uutisen ruotsalaisella IP-osoitteella. Siinä tulee omanlaisensa "Hakemaasi sivua ei voi näyttää":

"Erään" asian uutisoinnissa ollaan siis jälleen ylitetty uusi kynnys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdottaisin, että netissä siirryttäisiin aikaan, jolloin ei pääse enää oman valtion rajojen ulkopuolelle IP-rajauksella.

Näin säästyisi monelta ongelmalta, kuten Venäjän nettitrolleilta, jne..

Vierailija
2/9 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdottaisin, että netissä siirryttäisiin aikaan, jolloin ei pääse enää oman valtion rajojen ulkopuolelle IP-rajauksella.

Siitä ne ongelmat vasta alkaisivat, kun toimittelijat tekee uutisista pelkkiä omia mielikuvia vastaavia juttuja.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoittaa että Daily Mail on sen sensuroinut ruotsalaisilta?

Vierailija
4/9 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan olisi aivan hirveä skenaario tiedonvälityksen, lehdistönvapauden ja loppujen lopuksi myös kansalaisten itsemääräämisoikeuden ja turvallisuuden kannalta.

Vierailija
5/9 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten Kiinassa? Mietihän nyt vähän vielä.

Vierailija
6/9 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun ne suomessa asuvat sadat tuhannet venäläiset ei voisi kirjoitella juttujaan rajojen sisäpuolelta, jos siis sellaista harrastavat. 

Vierailija
7/9 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun ne suomessa asuvat sadat tuhannet venäläiset ei voisi kirjoitella juttujaan rajojen sisäpuolelta, jos siis sellaista harrastavat. 

Oikea luku on 50 000.

Vierailija
8/9 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea luku on 50 000.

Taitaa olla vähän vanhat tilastot sinulla, sitäpaitsi esim. duunikeikoilla käyviä eli tilapäisesti oleskelevia on enemmän. 

Vierailija
9/9 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se osoite on joka ei pitäisi näkyä? Voin kokeilla, asun Ruotsissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi