Tapahtui karmein: lentoni emäntänä oli entinen kiusaajani
syke nousi 160 ainakin ja kaikki kielteinen päähän samointein. Miten en ottanutkaan sitä toista lentoa kun jahkasin kahden vaiheilla. Oliko meidän määrä tavata.
Se ilme kun seisoi ottamassa vastaan, viimeisen päälle puunattuna. En voinut mitään että jäädyin. Laskin vain aikaa että pääsen ulos.
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Minun entinen koulukiusaaja oli myös lentävänä tarjoilijana muutama vuosi sitten, minä matkustin bisnesluokassa, juoksutin häntä ja palvelutin itseäni minkä ehdin sen 8 tuntia :)
nimim. 3 vuotta yhtä helvettiä koulussa
Tällainen kirjoittaja on nimenomaan sitä alinta pohjasakkaa. 99% kiusatuista tässä ketjussa on samanlaisia kiusaajia ja alinta pohjasakkaa. Siksihän teitä on vedettykin alta lipan. Olette pelkkää paska a.
Vierailija kirjoitti:
Minun entinen koulukiusaaja oli myös lentävänä tarjoilijana muutama vuosi sitten, minä matkustin bisnesluokassa, juoksutin häntä ja palvelutin itseäni minkä ehdin sen 8 tuntia :)
Vailla empatiaa tai katumusta. Just tällaisia. Alinta pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kalikka kalahtaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kalikka kalahtaa....
Millälailla se minuun kalahtaa, että sä (tai tässä ketjussa kirjoittelevat kiusatut) olet osoittanut (tässä ketjussa), että olette käytökseltänne ja sen suhteen, mitä toisista ajattelette, alinta pohjasakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukaveristasi tuli lentoemäntä - siis asiakaspalvelija. Sinä olet asiakkaana hänen yläpuolellaan. Hänen tässä kuuluisi nolostua.
Oho, tälläikö ihmiset oikeasti ajattelee esim. kaupan kassoista, vakuutusmyyjistä, poliiseista tai vaikka pankinjohtajista? T: asiakaspalvelija jo 30v
Olisikohan tuo ylempi kuitenkin sellainen kommentti, joka pitää tulkita kontekstissaan? Harva meistä kai ajattelee mitään pahaa asiakaspalvelijoista, mutta jos pitää miettiä vastakommenttia ilkeälle/ivalliselle asiakaspalvelijalle, tämä on ihan hyvä isku. Ei varmaan mitään henkilökohtaista Suomen kaikille asiakaspalvelijoille :)
Kiusatuthan ne tässä ketjussa ilkeitä ovat ja haluavat, että satutavat toisia. Eivät ole kykeneviä sovintoon.