Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteleekohan miehet ikinä että mahtaako he kiihottaa naista?

Vierailija
14.06.2019 |

Aina on kyse vaan että näyttääkö nainen miehen mieleen kiihottavalta mutta ajatteleeko miehet koskaan että mahdankohan itse kiihottaa tätä naista?

ps. Miehet yliarvioi ulkonäkönsä ja seksikkyytensä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele koskaan, näytänkö kiihottavalta vai en. Mutta tiedän myös, että se, miten käyttäydyn, vaikuttaa naisen kiihottumiseen ja viehättymiseen paljon enemmän kuin ulkonäköni. Kaikissa suhteissani nainen on aina ihastunut älyyni, karismaani, huumorintajuuni, itsevarmuuteeni, herkkyyteeni, rauhallisuuteeni ja taiteelliseen lahjakkuuteeni.

Vierailija
22/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies urheilee ja hällä on kertakaikkisen upea kroppa, jota katselisin (alastomana toki mieluiten) aina kun mahdollista. Tästä ei oo ääneen puhuttu, mutta luulen hänen tämän tietävän ja pitävän itseään silmissäni kiihottavana, koska mieluusti seisoskelee näköpiirissäni ilman vaatetusta.

Emme asu yhdessä ja lähes poikkeuksetta hän on ilman paitaa, kun tulen hänen kotiinsa. Ihan parasta onkin tuntea sopivasti lihaksikas, paljas yläkroppa vasten itseäni jo eteisessä.

Peppu on toki tämän kauniin kropan parhaita puolia, sellainen kiinteä jalkapalloilijan pylly, enkä myöskään voi jättää mainitsematta hauiksia, rakastan niitä jänteviä käsiä ympärilläni.

Toivon, ettei hänen koskaan tarvitse edes miettiä kiihottaako hän minua ulkonäöllään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on alusta asti kiihottanut mua ulkoisesti. Olen sanonut sen hänelle myös ääneen. Hän oli ihmeissään, mutta selvästi mielissään. Naiset, kehukaa niitä miehiänne! He ovat sen arvoisia <3 

Vierailija
24/29 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetunnolla jo se että naiset ei revi kauhuissaan silmiään päästään mut nähdessään on jo voiton puolella. Enkä muista milloin omakaan nainen on sanonut mun ulkonäöstä mitään positiivista. Muiden naisten en koskaan

Vierailija
25/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi miehiä kehoitetaan käymään suihkussa, parturissa ja rohkeasti lähestymään naisia.

Phh.

Vierailija
26/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän se suihkuun kehottaa, jos ei itse ymmärrä käydä. Jotenkin kuvittelisin olevan selvää, että enemmän se puhdas iho kiihottaa...

Vierailija
27/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotku miehet ei edes tajua,että ne ovat seksikkäitä :).Miehen ei tarvii olla edes huippu komea,eikä sillä tarvii olla lihaksikasta vartaloa.Silmät on sielun peili.Mä pidän yhtä työkaveria tosi seksikkäänä miehenä ;).

Vierailija
28/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole koskaan uskonut, että kukaan voisi pitää miehen vartaloa seksikkäänä. Siksi olikin niin yllättävää, kun nykyinen tyttöystävä vaati heti alusta lähtien, etten saisi pitää mitään vaatteita päällä ollessamme yhdessä, korkeintaan boksereita. Onhan tuo jollain tasolla imartelevaa kun uskoi lopulta hänen tarkoittavan sitä, mutta silti lähinnä hämmentävää pitkään.

Vierailija
29/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa naiset on tulleet iskemään teitä? Mua on tullut lesbonaisetkin iskemään.

Se on kiinni itseluottamuksesta!

Sinccis

Monasti on tultu, mutta juuri itseluottamuksenpuutteen vuoksi jäi nuorempana sitten nopeasti siihen.