Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko "jännänainen"?

Vierailija
12.06.2019 |

Jännänainen ei ole mikään perhekeskeinen kanaemo. Jännänaista kiinnostaa erityisesti suhteet miehiin monissa sen eri variaatioissa. Jännänainen voi tuottaa aivan järisyttäviä kokemuksia miehelle eikä vaan seksissä, mutta todennäköisyys sille, että yksi mies koskaan riittäisi jännänaiselle on pieni. Jännänainen elää suhdejännityksistä, Hän ei pelkää olla ulkoisesti ja käyttäytymiseltään seksikäs vaikkei olisikaan tyrkky.

Oletko sinä "jännänainen"? Olisitko, jos uskaltaisit vai eikö vaan kiinnosta?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jännänainen. Pitkälti kolmeakymmentä käyvä jo. Ei parisuhdetta minulle kiitos. Yksi mies ei koskaan tulisi riittämään minulle, ja ihastun sekä rakastun jatkuvasti uusiin miehiin.

Ja F-koodi on mikä?

Vierailija
62/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän täällä on naisia, jotka myöntävät olevansa jänniä! Mitä he sitten ovat? Tasapaksuja, ennustettavia, puuduttavia vanhan toistajia jne. Vähän niin kuin suomalaiset miehetkin!"

Niin? Mitä odotit?

Sitä. Tosin en pidä ap:n lähtökohdasta, jossa siirtää tietyn miehisen mallin suoraan naisille. Naisten jännyys on ja pitääkin olla omanlaistaan. Jos sitä ei näe, miehen on syytä katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämääni itsenäisenä ja vapaana tapaamaan ketä milloinkin mieli tekee olematta kuitenkaan tyrkky, toisin sanoen harrastaen seksiä tavalla miten miehet ovat tehneet iänkaiken, jos se tekee minusta jonkun "jännänaisen" niin sitten varmaan olen.

Ennen tätä jännätermiä taisi nimitys olla pelimies tai -nainen...

Vierailija
64/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä hain puolisoa, tuota ihmettelin miksi minuun suhtauduttiin kuin jännänaiseen. Ulkoasulta kaunis, boheemihko, mutta seksuaalisesti tylsä omasta mielestäni. En hakenut yhden yön juttuja, mutta ehkä vain aina vedin puoleeni jännämiehiä. Olen suhtautunut miehiin aina turhan rennosti, joka tulkittu flirtiksi sitten. Miesvaltaisessa perheessä kun vartuin, se oli jotenkin helppoa.

Vierailija
65/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jännänainen. Pitkälti kolmeakymmentä käyvä jo. Ei parisuhdetta minulle kiitos. Yksi mies ei koskaan tulisi riittämään minulle, ja ihastun sekä rakastun jatkuvasti uusiin miehiin.

Ja F-koodi on mikä?

Ihminen jolla on arvoja ja moraali näkisi kaikki nämä muiden haukkujat ja kiusaajat enemmän diagnoosin tarpeessa. Todella surullista että te ette itse sitä näe.

Vierailija
66/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja F-koodi on mikä?

Ihminen jolla on arvoja ja moraali näkisi kaikki nämä muiden haukkujat ja kiusaajat enemmän diagnoosin tarpeessa. Todella surullista että te ette itse sitä näe.

Tulihan se sieltä. Eli dg löytyy.

Vierailija
67/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ja naiset on superturvallisuushakuisia. Kun joku poikkeaa normista, se ei ole jännää vaan uhka!

Vierailija
68/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja F-koodi on mikä?

Eli säälittävä kiusaaja löytyi. Kaikki on aina muiden syytä, ja vaatii "diagnoosin", eikö?

Vierailija
69/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä hain puolisoa, tuota ihmettelin miksi minuun suhtauduttiin kuin jännänaiseen. Ulkoasulta kaunis, boheemihko, mutta seksuaalisesti tylsä omasta mielestäni. En hakenut yhden yön juttuja, mutta ehkä vain aina vedin puoleeni jännämiehiä. Olen suhtautunut miehiin aina turhan rennosti, joka tulkittu flirtiksi sitten. Miesvaltaisessa perheessä kun vartuin, se oli jotenkin helppoa.

Rento boheeminainen on paljon jännempi kuin tiukkapipoinen norminainen. Ainakin muille kuin masokistimiehille.

Vierailija
70/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja F-koodi on mikä?

Eli säälittävä kiusaaja löytyi. Kaikki on aina muiden syytä, ja vaatii "diagnoosin", eikö?

Ei vaadi, vaan tiettyjen kriteerien täyttyessä diagnoosi asetetaan ja se _on_. Tekoihin yksilö on yhä vain syyntakeinen ja syyllinen - paitsi psykoottisena. Mutta normaalia ne eivät ole.

Vierailija
71/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo on jännänainen, mitä enemmän salaisuuksia sieltä paljastuukaan. 

Vierailija
72/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja F-koodi on mikä?

Ei vaadi, vaan tiettyjen kriteerien täyttyessä diagnoosi asetetaan ja se _on_. Tekoihin yksilö on yhä vain syyntakeinen ja syyllinen - paitsi psykoottisena. Mutta normaalia ne eivät ole.

Kiusaaminen tai misogynia ei tosiaan ole normaalia.

Vierailija
73/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja F-koodi on mikä?

Mitä? En kiusaa ja olen _nainen_. Keskustelen diagnoosikriteereistä, niiden täyttymisestä silloin kun alitetaan/ylitetään määritelty ”normaali”. Ja minulla on myös F-koodi, ei tosin biposta tai pershäröstä.

Vierailija
74/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään 0-nainen , harvoin kun kommentoin ikinä ei ylä ei alapeukkuja aika jännä ilmiö? -68

Vierailija
75/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjään 0-nainen , harvoin kun kommentoin ikinä ei ylä ei alapeukkuja aika jännä ilmiö? -68

Älä välitä, parempi niin.

-alapeukkunainen

Vierailija
76/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja F-koodi on mikä?

Mitä? En kiusaa ja olen _nainen_. Keskustelen diagnoosikriteereistä, niiden täyttymisestä silloin kun alitetaan/ylitetään määritelty ”normaali”. Ja minulla on myös F-koodi, ei tosin biposta tai pershäröstä.

En ole alkuperäinen kirjoittaja, en ole jännänainen. Kommentoin ohi kiusaajista ja oletan nyt että aihe osui sinuun jollain tavalla koska sinä edelleen jankkaat jotain käsittämätöntä diagnooseista ohittaaksesi sen miten kuvottavaa kiusaaminen ja muiden arvottaminen milloin milläkin perusteella on.

Vierailija
77/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jännänainen. Avioliitto ei kiinnosta tippaakaan, lapsista jankuttaminen v*tuttaa. Mikä niissä on niin ihmeellistä??

On tosi vaikeaa sitoutua vain yhteen mieheen. En tule koskaan rakastamaan ketään pyyteettömästi. Ihminen on aina jollain tapaa myös paha. Eläimiä voi helposti rakastaa pyyteettömästi, koska ne eivät halua pahaa. Eivät edes silloin, kun ovat pahoja.

Vierailija
78/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja F-koodi on mikä?

En ole alkuperäinen kirjoittaja, en ole jännänainen. Kommentoin ohi kiusaajista ja oletan nyt että aihe osui sinuun jollain tavalla koska sinä edelleen jankkaat jotain käsittämätöntä diagnooseista ohittaaksesi sen miten kuvottavaa kiusaaminen ja muiden arvottaminen milloin milläkin perusteella on.

No ei osunut, halusin vain että tämä asia on _selvä_. Ei sitä voi _ohittaa_. Ja joo, jankkaaminen kuuluu taudin kuvaan.

F84.5

Vierailija
79/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänainen osaa käsitellä miehiä, kun kiihottaa, riisuutuu, tyydyttää jne.

Vierailija
80/84 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännänainen osaa käsitellä miehiä, kun kiihottaa, riisuutuu, tyydyttää jne.

Mitä helvettiä?