Oletko "jännänainen"?
Jännänainen ei ole mikään perhekeskeinen kanaemo. Jännänaista kiinnostaa erityisesti suhteet miehiin monissa sen eri variaatioissa. Jännänainen voi tuottaa aivan järisyttäviä kokemuksia miehelle eikä vaan seksissä, mutta todennäköisyys sille, että yksi mies koskaan riittäisi jännänaiselle on pieni. Jännänainen elää suhdejännityksistä, Hän ei pelkää olla ulkoisesti ja käyttäytymiseltään seksikäs vaikkei olisikaan tyrkky.
Oletko sinä "jännänainen"? Olisitko, jos uskaltaisit vai eikö vaan kiinnosta?
Kommentit (84)
Olen mehiläiskuningatar!
Olen paras, ihanin, kaunein ja älykkäin. Vaadin että kaikki miehet huomaavat vain minut, minut ja vain minut, muut naiset eivät ole mitään rinnallani, sillä olen THE BEST :D. Jos huomaan etten saa miestä kiinnostumaan, tyrkytän itseäni väkisin, pakko huomata, PAKKO!!! En kestä torjuntaa, sillä sain kaiken periksi lapsena :)
Olen myös sairaan utelias, tongin muiden asioita ja keksin omasta päästä lisää jotta saan mitättömästäkin asiasta kunnon JUORUN jota levittelen ympäriinsä ja aina löytyy idiootteja jotka uskovat :D. Nämä ovat elämäni tähtihetkiä!
No, sellainen vain olen, on raskasta olla ylivertainen, ei ole helppoa tämä elämäni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slut ei ole kyllä yhtään kiinnostava kuin ehkä korkeintaan muutaman minuutin seksin ajan! M45
Sinä perustat toisen ihmisen ihmisarvon sille mitä hän sinun mielestäsi ei ole, kuvitellen että tämä ihminen edes haluaisi sinusta yhtään mitään enempää kuin ne muutama minuuttia.
Sinä kuvittelet olevasi jotenkin parempi ja se on ultimate säälittävää. Asenteesi on.
Joten minusta, naisena, sinä et kelpaisi edes niihin muutamaan minuuttiin. Minulla on periaatteita.
Jos toinen vapaehtoisesti myy ja minä ostan, mihin periaatteeseen vetoat? Väitätkö olevasi muita parempi, etkä ole koskaan tehnyt virheitä seksin suhteen?
Mikä on ”virhe seksin suhteen”? Haluan tarkan kuvauksen!
Helppo! Annat , kun luulit saavasi muuta kuin suhteesta sait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti! Joku kiertävä tautipesäke? Persoonallisusshäiriöinen jännityksen hakija? Haisevien elimien metsästäjä?
Ei, ei tosiaan kiinnosta.
Mutta miespuolista vastinetta ihannoidaan?
Naiset ihannoi ja hovin betamiehet. Sigma kiltti mies halveksuu. Moni kiltti mies voisi jopa olla jännä mies jos haluaisi, mutta kiltti miehellä on periaatteita. Kiltti mies on aito.
On teeskentelyä nähdä maailma niin mustavalkoisena, "kiltti" ei ole aito. Ihmisyyteen liittyy monenlaisia piirteitä, niiden kaikkien ilmaisu on aitoa. Kaikkien tunteiden ilmaisu on aitoa, ei vain osan.
Kaikkia tunteiat voi ilmaista, kunhan ei ruoki niitä negatiivisia. Vihaa, kateutta ja halveksuntaa jota tässäkin ketjussa on.
Ei toki. Osa tunnetiloista luokitellaan ihan virallisestikin sairaiksi, ja niille löytyy diagnoosi. Vaikka kuinka vänkäät, tietty normista poikkeama ei ole enää tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slut ei ole kyllä yhtään kiinnostava kuin ehkä korkeintaan muutaman minuutin seksin ajan! M45
Sinä perustat toisen ihmisen ihmisarvon sille mitä hän sinun mielestäsi ei ole, kuvitellen että tämä ihminen edes haluaisi sinusta yhtään mitään enempää kuin ne muutama minuuttia.
Sinä kuvittelet olevasi jotenkin parempi ja se on ultimate säälittävää. Asenteesi on.
Joten minusta, naisena, sinä et kelpaisi edes niihin muutamaan minuuttiin. Minulla on periaatteita.
Jos toinen vapaehtoisesti myy ja minä ostan, mihin periaatteeseen vetoat? Väitätkö olevasi muita parempi, etkä ole koskaan tehnyt virheitä seksin suhteen?
Tässä keskustelussa ei puhuttu minkään myymisestä. Minua ei voi ostaa millään rahasummalla, se vaatii ominaisuuksia kuten esimerkiksi toisten kunnioitus, tasa-arvo ja nöyryys.
Vierailija kirjoitti:
Olen mehiläiskuningatar!
Olen paras, ihanin, kaunein ja älykkäin. Vaadin että kaikki miehet huomaavat vain minut, minut ja vain minut, muut naiset eivät ole mitään rinnallani, sillä olen THE BEST :D. Jos huomaan etten saa miestä kiinnostumaan, tyrkytän itseäni väkisin, pakko huomata, PAKKO!!! En kestä torjuntaa, sillä sain kaiken periksi lapsena :)
Olen myös sairaan utelias, tongin muiden asioita ja keksin omasta päästä lisää jotta saan mitättömästäkin asiasta kunnon JUORUN jota levittelen ympäriinsä ja aina löytyy idiootteja jotka uskovat :D. Nämä ovat elämäni tähtihetkiä!
No, sellainen vain olen, on raskasta olla ylivertainen, ei ole helppoa tämä elämäni :D
Onneton yritelmä joltain - mieheltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mehiläiskuningatar!
Onneton yritelmä joltain - mieheltä!
Ja todella surullinen yritelmä. Jos ei lähde, ei kannata edes yrittää. Itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Minua on kuvattu vapaaksi sieluksi, vaikka olen pitkässä parisuhteessa. On niitä eroja ja suhteita ollut, mutta en elä kenenkään muun kautta. Olen itsenäinen.
Ahaa. Minulla on luonnonkiharat hiukset, joita suoristan. Olen eronnut ja ostin oman asunnon. Se on hienompi kuin meidän vanha oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa ei puhuttu minkään myymisestä. Minua ei voi ostaa millään rahasummalla, se vaatii ominaisuuksia kuten esimerkiksi toisten kunnioitus, tasa-arvo ja nöyryys.
Vaihtokaupassa juurikin ominaisuudet on ratkaisevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti! Joku kiertävä tautipesäke? Persoonallisusshäiriöinen jännityksen hakija? Haisevien elimien metsästäjä?
Naiset ihannoi ja hovin betamiehet. Sigma kiltti mies halveksuu. Moni kiltti mies voisi jopa olla jännä mies jos haluaisi, mutta kiltti miehellä on periaatteita. Kiltti mies on aito.
On teeskentelyä nähdä maailma niin mustavalkoisena, "kiltti" ei ole aito. Ihmisyyteen liittyy monenlaisia piirteitä, niiden kaikkien ilmaisu on aitoa. Kaikkien tunteiden ilmaisu on aitoa, ei vain osan.
Kaikkia tunteiat voi ilmaista, kunhan ei ruoki niitä negatiivisia. Vihaa, kateutta ja halveksuntaa jota tässäkin ketjussa on.
Ei toki. Osa tunnetiloista luokitellaan ihan virallisestikin sairaiksi, ja niille löytyy diagnoosi. Vaikka kuinka vänkäät, tietty normista poikkeama ei ole enää tervettä.
Olet sairaan negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain realisti - ja oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihannoivat sitoutumiskammoisia pelimiehiä, eivät naiset.
Jännänainen ei ole kuvauksen mukainen nainen. Jännänainen on nainen joka jännäilee jännämiesten kanssa vielä ryhdyttyään parisuhteeseen tylsämiehen kansa. Näin jännänainen poimii hedelmät aidan molemmilta puolilta.
Aika vähän täällä on naisia, jotka myöntävät olevansa jänniä! Mitä he sitten ovat? Tasapaksuja, ennustettavia, puuduttavia vanhan toistajia jne. Vähän niin kuin suomalaiset miehetkin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihannoivat sitoutumiskammoisia pelimiehiä, eivät naiset.
Tämä! Olen hymysuin kuunnellut miesten juttuja näistä. Samoin kuvitellaan, että naiset pitävät ”supliikeista” miehistä. Kerron salaisuuden: eivät pidä. Suurin osa pitää heitä narisistisina niljakkeina.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän täällä on naisia, jotka myöntävät olevansa jänniä! Mitä he sitten ovat? Tasapaksuja, ennustettavia, puuduttavia vanhan toistajia jne. Vähän niin kuin suomalaiset miehetkin!"
Niin? Mitä odotit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain realisti - ja oikeassa.
Oikeassa? Missä? Siinä että sinä nyt vain haluat olla oikeassa. Selvä.
Psykologi on kompannut ja komppaisi sitä mitä minä sanoin.
Olen jännänainen. Pitkälti kolmeakymmentä käyvä jo. Ei parisuhdetta minulle kiitos. Yksi mies ei koskaan tulisi riittämään minulle, ja ihastun sekä rakastun jatkuvasti uusiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Jännänainen ei ole kuvauksen mukainen nainen. Jännänainen on nainen joka jännäilee jännämiesten kanssa vielä ryhdyttyään parisuhteeseen tylsämiehen kansa. Näin jännänainen poimii hedelmät aidan molemmilta puolilta.
Huomenna tiedetään pääsitkö amikseen vai menikö lukion raja rikki. Koita nyt malttaa.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Olen jännänainen. Pitkälti kolmeakymmentä käyvä jo. Ei parisuhdetta minulle kiitos. Yksi mies ei koskaan tulisi riittämään minulle, ja ihastun sekä rakastun jatkuvasti uusiin miehiin.
Diagnoosi?