Millainen äiti vie lasten myyjäisiin kaupasta ostettua pullaa???
Eikö lasten myyjäisiin yleensä leivota itse? Ainakin minun lapsuudessa oli näin.
Kommentit (14)
Höm. Ehkä äiti, jolla ei ole aikaa tai haluja leipomiseen? Kaiken muun työn ja kiireen keskellä...
Eiks se isä vois leipoa?
Sellainen äiti, joka on ostanut pullan kaupasta.
Pakkopulla 🥨 ... Meillä onneksi selvisi rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen äiti, joka on ostanut pullan kaupasta.
Tämä😁
Kiireinen. Eikö nyt kuitenkin ole tärkeämpää, että yleensä vei pullaa. Pullan alkuperä on ihan toissijainen juttu.
Aivan älyttömiä nuo leivosten pakkoviennit. Luojan kiitos meillä sai antaa rahaa. Kaikki tuo työ kaatuu AINA naisten niskaan. Ostopullissa ei ole mitään vikaa. Sitä paitsi joidenkin ihmisten hygieniakäsitys on sellainen, etten itse kyllä osta ikinä mitään kotileipomuksia.
Ja sitä rahaa vois kerätä muillakin tavoilla. Me laitettiin luokan vanhempien kanssa vanhoja kamppeita kirppikselle. Sillä tienasi luokkaretkeä varten huomattavasti enemmän kuin jollain pullamyynnillä.
Yhtä hyvin voi kysyä miksi joku vie vain jotain tylsää pullaa eikä vaikka macaroneja.
Öyh möyh, Ap taapertaa spämmäämään.
Varmaan enemmistö ja heillä on puhtaanvalkoinen keittiö saarekkeella, jossa sormenjäljet ovat synti. "Äitin huulet oli kuin pullaa ja meidän piti poistua kun äiti otti selfie kuvia".
Ööh, siis minä en ole koskaan tehnyt ruokaa itse. Miksi ihmeessä naisen pitäisi osata leipoa ???
Esimerkiksi sellainen äiti, joka viettää mieluummin aikaansa lapsensa kanssa kuin keittiössä. Muita kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Pakkopulla 🥨 ... Meillä onneksi selvisi rahalla.
Mun lapset on jo keski-ikäsiä ja monesti olen ajatellut, miten helppoa heidän kanssaan oli, kun kaikkea ei tarvinnut vääntää vaikeimman kautta. Eli rahalla selvisi kaikista luokkaretkistä sun muista.
Jos ei osaa leipoa? Meitäkin meinaan on.