Kerro mikä on kaapissasi oleva iso luuranko, josta et voi puhua kellekään.
Minä aloitan:
Kaapit ovat täynnä luurankoja, isompia ainakin, pienistä pystyn yleensä puhumaan. Iso luuranko on ainakin pohjaton yksinäisyys jota koen.
Jollekulle olen kyllä pystynyt mainitsemaan yksinäisyydestä, mutta vain ohimennen. Luulen että se karkoittaisi ihmisiä entisestään.
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen varakkaasta perheestä, jossa kaikki lapset opiskelemme jotain ns. arvostettua alaa, lääkis jne. Olen eräässä harrastuksessani korkealla tasolla ja tuttavapiirini on laaja, sekä mielenkiintoinen. Olen sosiaalisesti taitava, fiksu ja kaunis. Kultalusikka törröttää perseestä.
Tosielämässä olen masentunut ja sisältä tyhjä. En kykene opiskelemaan tai tekemään töitä. Viimeiseen vuoteen en ole saanut yhtäkään kurssia läpi. En voi puhua siitä kenellekään. Perheessäni ei epäonnistuta, eikä tuttavapiirissäni ole yhtään oikeaa ystävää. Olen hyvin yksinäinen. Minulla on syömishäiriö. En saa vanhemmiltani rahaa, toisin kuin yleisesti luullaan. Sillä rahalla olisi raskas hinta, olisin täysin heidän talutusnuorassaan. Rangaistuksena minut on eristetty perheestä, tilanne on hyvin erikoinen. Näyttelen koko ajan, kuin minulla olisi rahaa: jos käyn kahveilla, olen seuraavan päivän syömättä. En päästä ketään katsomaan missä oikeasti asun. Ostan vaatteeni seksíviesteistä saaduilla rahoilla. Välillä saan outoja pelkotiloja.
En pidä oikeasta itsestäni, enkä tiedä miksi kukaan pitäisi.
Kun näitä satuja väsää, kannattaa yrittää eläytyä tyylilajiin. Koulutettu ja sivistynyt ihminen kuvaa, että kultalusikka törröttää perseestä.
Huomattavan selvää, että viesteistä suurin osa saman tyypin kirjoittamia. Yllättäen täällä avautuu naiset seksin myynnistä ...😂
Jännä, miten joillakin on tuollaisia fantasioita siitä, miten koulutettu ja sivistynyt ihminen käyttäytyy. Kertoo lähinnä siitä, että joko ei itse ole sellainen eikä tiedä mistä puhuu, tai sitten on rakentanut oman identiteettinsä kokonaan noiden asioiden varaan ja kuvittelee sillä tavalla nostaneensa itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi, vaikka oikeasti on vain säälittävä, kulisseihin nojaava ihmisen irvikuva ilman oikeaa persoonallisuutta.
Yritin vuosi sitten itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot häpyhuulet, olen niiden takia neitsyt
N45
Mitä? Miksi? Ei niitä tarvitse kenenkään katsella.
Minä tykkäisin katsella. En tiedä mistä se myytti tulee, että miehet eivät tykkäisi isoista häpyhuulista. Ehkä jotkut nuoret jannut niitä kammoavat, mutta aikuiset miehet eivät.
Koskaan ei ole liian myöhäistä, ei muuta kuin markkinoille vaan.
Olen oikeasti homo. En edes bi.
Vierailija kirjoitti:
Säästin itseäni nuorena liian pitkään seksuaalisesti, koska odotin sitä oikeaa. Kun se oikea viimein tuli, kävikin ilmi, että olinkin vain luullut hänen olevan se oikea. Hän tappoi minussa jotain ja sen jälkeen minussa on ollut jonkinlainen stigma.
En ole koskaan saanut nauttia oikeasta ja luontevasta seksistä. Kaikki tapaamani miehet ovat olleet sen suhteen jollain lailla traumatisoituneita. Seurustelin pitkään miehen kanssa, joka ei koskenutkaan minuun. Ensin arvostin sitä, sitten ihmettelin ja lopulta erosimme, koska kumpikin tajusi, että tässä on jotain vialla. Jotain vialla oli myös seuraavassa suhteessani, komea, miehekäs ja seksistä kovasti syttyvä mies ei kertaakaan kyennyt viemään aktia loppuun. Hän mieluummin nousi ylös ja lähti vaikka juomaan limsaa. Myöhemmin hän kertoi, ettei ole koskaan kyennyt tämän pitemmälle yhdenkään naisen kanssa. Kaikki sympatia hänelle, mutta miksi hän osui juuri minun tielleni? Minä en olisi kaivannut mitään muuta, kuin aivan tavallista yhdyntää.
Sitten tapasin miehen, joka ei halunnut itse tehdä yhtään mitään, vaan vaati, että minä teen aina aloitteen ja ylipäänsä kaiken. Hän halusi vain olla ja nauttia. Lisäksi hän arvosteli minun "taitojani" asiassa, milloin olin liian innokas, milloin liian passiivinen jne. Emme ole enää yhdessä.
Koko asia on minulle arvoitus. Miten ihmiset sen oikein tekevät? Tuosta noin vain luontevasti menevät sänkyyn yhdessä ja nauttivat? En ole enää vuosikausiin yrittänytkään mitään. En usko, että koskaan tulen kohtaamaan miestä, jolla olisi terve suhtautuminen seksiin. Ihan hyvin voi elää näinkin, olen huomannut. Ehkä seuraavassa elämässä sitten.
Tästä ei tiedä kukaan mitään.
No onpa sinulle sattunut huono tuuri kun noin monta erikoistapausta tullut peräjälkeen.
Kyllä, useimmat meistä menevät sänkyyn luontevasti ja nauttivat. Älä nyt ihmeessä luovuta, tilastollisestikin on jo melkein pakko tulla seuraavaksi normaali mies vastaan.
Olen kyllästynyt perheelliseen elämääni. En pysty unohtamaan niitä kertoja, kun mieheni on todella loukannut minua.
Olen panostanut viime vuosina kympillä työhöni ja koulutukseeni, jotta minulla ei enää olisi mitään taloudellisia paineita olla kenenkään kanssa parisuhteessa.
Olen loputtoman ihastunut työtoveriini. Jos hän pyytäisi mukaansa, lähtisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta yksityiskohdat, eikä sinua niistä kovin helposti edes tunnistettaisi, vaikka niin kuvitteletkin. Vaikutat paranoidilta, mistä kertoo sekin, että kuvittelet jonkun yksittäisen täällä vainoavan sinua. Edelleenkään kukaan ei ole sinulle ilkkunut, paitsi tietysti jos se on ilkkumista, että tänne tuodaan esiin miksi et ole uskottava.
Kyllä ihmisiä kiinnostaa yksityiskohdat, ihmisiä kiinnostaa vaikka mikä. Kiinnostaahan sinuakin se onko henkilö trolli vai ei, koska olet nyt jankannut sivutolkulla asiasta, etsien vaikka millaista todistusaineistoa ja vetämällä kaiken tyyppistä johtopäätöstä.
Minua ei yhtään ihmetytä ettei sinulle vastata kaikkiin kysymyksiin. En vastaisi minäkään, asenteesi on.sen verran tyly ja haastava.
Ja vaikka joku nyt pystyisi halutessaan vastaamaankin kaikkiin muiden kysymyksiin, niin se ei tarkoita, että hän haluaisi sitä ja tekee sen. Ei tämä palsta mikään kuulustelu ole, mutta monia kyllä kiinnostaa henkilöllisyydet ja olen varma, että sinunlaiset trollimetsästäjät kyllä lähtisivät etsimään, jos esille tulisi mitä tahansa josta voisi päätellä henkilöllisyyden. Se on ihan varma. Ihan vaan, että saisit varmuuden sille, että onko vai eikö kyseessä trolli.
Me muut tiedämme, että pidät häntä trollina ja yrität vissiin suojalla meitä muita sitten vissiin trollilta, koska jatkat tätä jankuttamista. Ei tarvitse. Ketju muuttui vaan tämä trollijankutuksesi myötä huono ilmapiiriseksi.ja mitä näihin ilkkuviin viesteihin tulee niin sinun viestisi ovat ihan siellä kärjessä, niiden lähes im:ää kannustavien viestien kanssa. Minä luin aika moniakin pahantahtoisia viestejä aiemmin, koska sitähän ne ovat jos toista johdatellaan kuolemaa kohti. Hyvä= valoa kohti, paha= pimeää kohti. Ymmärätkö?Tämä on luurankoketju ja tänne tulee asioita, joista ei ole haluttu puhua aiemmin ja siksi se on aika luonnollista ettei niistä puhuta nytkään kovin laajasti tai avoimesti. Se ei tarkoita, että kyseessä on trolli, mutta he jotka raottavat edes vähän sitä kaapin ovea ovat rohkeita, eivätkä ansaitse tällaista trollijankuttamista ja todista väitteesi selittämistä. Jos sinusta joku on trolli, niin ok. Siirry seuraavaan tekstiin. Me muut osaamme kyllä ihan itse päättää vastaammeko vai emme, vaikka jokaisen kirjoittajan kohdalla on vaara, että kyseessä on trolli.
No huh huh. Menikö sulla nyt pikkuisen tunteisiin? Kuulostat ihan just samalla tavalla vainoharhaiselta, kuin eilen nimimerkillä kirjoittaja. Pahoittelen, kirjoitin liian abstraktisti. Tietenkin kaikkia kiinnostaa oikein kiinnostamalla, mutta ei täällä kukaan oleta että tarkkoja yksityiskohtia kukaan kertoo, tämä nyt on ihan itsestään selvää. Paranoidin puolelle menee, jos kuvittelet, että minä (tai kukaan) alkaisi tuntemattoman palstailijan henkilöllisyyttä selvittämään. En oikein tiedä, mitä tähän sanoa, muuta kuin että ei ole ihan normaalin kuuloista keskustelua tuo. Lisäksi, en tiedä keneksi minua kuvittelet, mutta en ole kirjoittanut kuin muutaman viestin enkä näin ollen varmastikaan voi olla vastuussa muiden kirjoituksista. Sinä kuvittelet, että tällä on sinua/kirjoittajaa vastaan yksi, minä tiedän, että molemmilla ”puolilla” on useita. Näin ollen näihin ihan asiallisiin ja yleisluontoisiin kysymyksiin ja ehdotuksiin ei kenenkään tarvitse vastata ”minulle” - täällä on useampi kysyjä ja avuntarjoaja, joiden viestit systemaattisesti ohitetaan. Niissä ei ole mitään yksityiskohtia pyydetty.
Hauska juttu, miten eri tavalla näemme tämän. Ajattelin juurikin, etten viitsi enää kirjoittaa provoiljalle, jottei ketju mene pilalle - nimittäin he, jotka tänne aitoja luurankokaappiensa ovia ovat raottaneet, ovat niitä, jotka eivät ansaitse sitä että tänne joku pakkomielteinen floodaa typerää juttuaan ja aiheuttaa muille ahdistusta kun eivät pysty auttamaan. Vaikka sinä osaisit tunnistaa trollin, täällä yllättävän moni on näemmä - luultavasti nimenomaan aran aiheen takia - langennut ilmiselvään vedätykseen. Samoin he, joilla itsetuhoisia aikeita oikeasti on, eivät ansaitse lukea tällaista hirvittävää vedätystä ja jäädä kuvitelmaan, että on tosiaan tilanteita, joissa esim. sosiaalityö ei auta. Minunhan ei tarvitse varmistua siitä, onko kyseessä provo, koska se on ihan ilmiselvää, eikä mitään ”todisteita” sen kummemmin tarvitse etsiä. Ihan riittää, kun lukee ketjun. Sillehän en mitään voi, jos joillekin on vaikeaa myöntää ajaneensa trollimiinaan, eikä siksi suostu näkemään päivänselvää asiaa.
Over and out. ✌️
Etköhän sinä nyt selvästi projisoi näitä sinun senttimenttejä meihin muihin? Olet selkeästi omaksunut omnipotentin roolin ja tämä paradoksaalisesti minimoi kredibiliteettiäsi. Ehkä muut eivät aina kykene visualisoimaan täydellistä totuutta, mutta sellaista se on kun ei puhuta omalla virallisella identtiteetillä. Sinulla ei ole valiideja selityksiä, miksi juuri sinun opiniooni on se ainoa ja oikea ja miksei noissa kommenteissa voisi olla myös ainakin partsiaalista totuutta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta yksityiskohdat, eikä sinua niistä kovin helposti edes tunnistettaisi, vaikka niin kuvitteletkin. Vaikutat paranoidilta, mistä kertoo sekin, että kuvittelet jonkun yksittäisen täällä vainoavan sinua. Edelleenkään kukaan ei ole sinulle ilkkunut, paitsi tietysti jos se on ilkkumista, että tänne tuodaan esiin miksi et ole uskottava.
Kyllä ihmisiä kiinnostaa yksityiskohdat, ihmisiä kiinnostaa vaikka mikä. Kiinnostaahan sinuakin se onko henkilö trolli vai ei, koska olet nyt jankannut sivutolkulla asiasta, etsien vaikka millaista todistusaineistoa ja vetämällä kaiken tyyppistä johtopäätöstä.
Minua ei yhtään ihmetytä ettei sinulle vastata kaikkiin kysymyksiin. En vastaisi minäkään, asenteesi on.sen verran tyly ja haastava.
Ja vaikka joku nyt pystyisi halutessaan vastaamaankin kaikkiin muiden kysymyksiin, niin se ei tarkoita, että hän haluaisi sitä ja tekee sen. Ei tämä palsta mikään kuulustelu ole, mutta monia kyllä kiinnostaa henkilöllisyydet ja olen varma, että sinunlaiset trollimetsästäjät kyllä lähtisivät etsimään, jos esille tulisi mitä tahansa josta voisi päätellä henkilöllisyyden. Se on ihan varma. Ihan vaan, että saisit varmuuden sille, että onko vai eikö kyseessä trolli.
Me muut tiedämme, että pidät häntä trollina ja yrität vissiin suojalla meitä muita sitten vissiin trollilta, koska jatkat tätä jankuttamista. Ei tarvitse. Ketju muuttui vaan tämä trollijankutuksesi myötä huono ilmapiiriseksi.ja mitä näihin ilkkuviin viesteihin tulee niin sinun viestisi ovat ihan siellä kärjessä, niiden lähes im:ää kannustavien viestien kanssa. Minä luin aika moniakin pahantahtoisia viestejä aiemmin, koska sitähän ne ovat jos toista johdatellaan kuolemaa kohti. Hyvä= valoa kohti, paha= pimeää kohti. Ymmärätkö?Tämä on luurankoketju ja tänne tulee asioita, joista ei ole haluttu puhua aiemmin ja siksi se on aika luonnollista ettei niistä puhuta nytkään kovin laajasti tai avoimesti. Se ei tarkoita, että kyseessä on trolli, mutta he jotka raottavat edes vähän sitä kaapin ovea ovat rohkeita, eivätkä ansaitse tällaista trollijankuttamista ja todista väitteesi selittämistä. Jos sinusta joku on trolli, niin ok. Siirry seuraavaan tekstiin. Me muut osaamme kyllä ihan itse päättää vastaammeko vai emme, vaikka jokaisen kirjoittajan kohdalla on vaara, että kyseessä on trolli.
No huh huh. Menikö sulla nyt pikkuisen tunteisiin? Kuulostat ihan just samalla tavalla vainoharhaiselta, kuin eilen nimimerkillä kirjoittaja. Pahoittelen, kirjoitin liian abstraktisti. Tietenkin kaikkia kiinnostaa oikein kiinnostamalla, mutta ei täällä kukaan oleta että tarkkoja yksityiskohtia kukaan kertoo, tämä nyt on ihan itsestään selvää. Paranoidin puolelle menee, jos kuvittelet, että minä (tai kukaan) alkaisi tuntemattoman palstailijan henkilöllisyyttä selvittämään. En oikein tiedä, mitä tähän sanoa, muuta kuin että ei ole ihan normaalin kuuloista keskustelua tuo. Lisäksi, en tiedä keneksi minua kuvittelet, mutta en ole kirjoittanut kuin muutaman viestin enkä näin ollen varmastikaan voi olla vastuussa muiden kirjoituksista. Sinä kuvittelet, että tällä on sinua/kirjoittajaa vastaan yksi, minä tiedän, että molemmilla ”puolilla” on useita. Näin ollen näihin ihan asiallisiin ja yleisluontoisiin kysymyksiin ja ehdotuksiin ei kenenkään tarvitse vastata ”minulle” - täällä on useampi kysyjä ja avuntarjoaja, joiden viestit systemaattisesti ohitetaan. Niissä ei ole mitään yksityiskohtia pyydetty.
Hauska juttu, miten eri tavalla näemme tämän. Ajattelin juurikin, etten viitsi enää kirjoittaa provoiljalle, jottei ketju mene pilalle - nimittäin he, jotka tänne aitoja luurankokaappiensa ovia ovat raottaneet, ovat niitä, jotka eivät ansaitse sitä että tänne joku pakkomielteinen floodaa typerää juttuaan ja aiheuttaa muille ahdistusta kun eivät pysty auttamaan. Vaikka sinä osaisit tunnistaa trollin, täällä yllättävän moni on näemmä - luultavasti nimenomaan aran aiheen takia - langennut ilmiselvään vedätykseen. Samoin he, joilla itsetuhoisia aikeita oikeasti on, eivät ansaitse lukea tällaista hirvittävää vedätystä ja jäädä kuvitelmaan, että on tosiaan tilanteita, joissa esim. sosiaalityö ei auta. Minunhan ei tarvitse varmistua siitä, onko kyseessä provo, koska se on ihan ilmiselvää, eikä mitään ”todisteita” sen kummemmin tarvitse etsiä. Ihan riittää, kun lukee ketjun. Sillehän en mitään voi, jos joillekin on vaikeaa myöntää ajaneensa trollimiinaan, eikä siksi suostu näkemään päivänselvää asiaa.
Over and out. ✌️
Kyllä niitä sellaisia tilanteita on, joissa sosiaalityö ei auta. Ainakaan rahallisesti, eri asia on sitten neuvonta ja keskusteluapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Over and out. ✌️
Etköhän sinä nyt selvästi projisoi näitä sinun senttimenttejä meihin muihin? Olet selkeästi omaksunut omnipotentin roolin ja tämä paradoksaalisesti minimoi kredibiliteettiäsi. Ehkä muut eivät aina kykene visualisoimaan täydellistä totuutta, mutta sellaista se on kun ei puhuta omalla virallisella identtiteetillä. Sinulla ei ole valiideja selityksiä, miksi juuri sinun opiniooni on se ainoa ja oikea ja miksei noissa kommenteissa voisi olla myös ainakin partsiaalista totuutta mukana.
Aika hyvin kombinoit noi sanat lauseeseen, olematta puuta heinää.
Että olen niin pohjattoman surullinen siitä etten löytänyt elämänkumppania. Toinen asia on ettei äitini rakasta minua enkä minä häntä. Ja kolmas se etten ole kohdannut ihmistä jonka kanssa voisin ihan oikeasti jakaa nämä asiat. Terapeuttikaan ei ymmärtänyt eikä enää ole varaa hankkia uutta terapeuttia.
Vierailija kirjoitti:
En voi puhua kenellekään siitä, että olen harkinnut itsemurhaa reilusti yli vuoden ja että joudun tekemään sen hyvin nopeasti sitten, kun se viimeinen takaisku koittaa. Ajankohtaa en tiedä. Itsemurhasta puhuminen katsotaan avunhuudoksi, ja jos puhuisin siitä jollekulle, asettaisin hänet tilanteeseen, jossa hän ei voi auttaa mitenkään ja jossa hän ensin tuntisi valtavaa avuttomuutta ja lopulta syyllisyyttä.
Yritin viime syksynä ja vielä alkuvuodesta saada neuvoja kaikista keksimistäni paikoista, mutta kaikissa oltiin sitä samaa mieltä, että ei minun tilanteestani voi selvitä. Toivotetaan toki kaikenlaista hyvää, mutta toivotuksilla ei muuteta kylmiä tosiseikkoja. En halua tappaa itseäni, mutta minun on pakko. Tällainen luuranko on minun kaapissani.
Mitä tarkoitat, että tilanteestasi ei voi selvitä? Tapahtuuko jotain, josta seuraa häpeää, köyhyyttä, kodittomuutta vai kuolema.
Masentunut ajattelee aina, ettei ulospääsyä ole. Mutta entäpä jos onkin?
Että haluaisin ihan hirveästi panna minua lähes 10v nuorempaa opiskelukaveriani. Pahinta on, että tunne on kohtalaisen molemminpuolinen. Pysytään kuitenkin asia väleissä ja vältellään (tai minä ainakin välttelen) kahdestaan olemista.
Ja miksi paha? Koska minulla perhe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi puhua kenellekään siitä, että olen harkinnut itsemurhaa reilusti yli vuoden ja että joudun tekemään sen hyvin nopeasti sitten, kun se viimeinen takaisku koittaa. Ajankohtaa en tiedä. Itsemurhasta puhuminen katsotaan avunhuudoksi, ja jos puhuisin siitä jollekulle, asettaisin hänet tilanteeseen, jossa hän ei voi auttaa mitenkään ja jossa hän ensin tuntisi valtavaa avuttomuutta ja lopulta syyllisyyttä.
Yritin viime syksynä ja vielä alkuvuodesta saada neuvoja kaikista keksimistäni paikoista, mutta kaikissa oltiin sitä samaa mieltä, että ei minun tilanteestani voi selvitä. Toivotetaan toki kaikenlaista hyvää, mutta toivotuksilla ei muuteta kylmiä tosiseikkoja. En halua tappaa itseäni, mutta minun on pakko. Tällainen luuranko on minun kaapissani.
Tiedän että tällainen kyseleminen on ärsyttävää, mutta kysyn kuitenkin, koska vakava asia. Oltiinko niissä kaikissa paikoissa sitä mieltä, että tilanteessasi ei ole muuta vaihtoehtoa kuin itsemurha? Ja toivotettiin kuitenkin kaikenlaista hyvää? Mitä tapahtuisi jos et tappaisikaan itseäsi, kuolisitko kuitenkin vai mitä tarkoittaa, että et voi selvitä?
Ei missään tietenkään ole sanottu, että ainoa vaihtoehto on itsemurha, mutta käytännössä tuo "ei tuosta tilanteesta voi selvitä", "yritä nyt pärjätä" ja "kyllä on hirveän vaikea tilanne" on sama asia. Esimerkiksi kriisipuhelimen työntekijälle minun pitkä viimesyksyinen puheluni oli varmasti kauhea kokemus, kun hänellä ei ollut antaa mitään muuta kuin kuunteleva korva. Tuolloin oli vielä pieni mahdollisuus siihen, että elämäntilanteeni muuttuisi, mutta enää ei ole, joten tiedän olla aiheuttamatta syyttömille ahdistusta, vaikka se jossain määrin kuuluisikin heidän työhönsä.
Jotta kukaan voisi ottaa konkreettista kantaa tilanteeseeni, minun olisi kerrottava tarinani pitkältä ajalta ja kertoa asioita, joista henkilöllisyyteni voi ottaa hyvin helposti selville. Tunnistamisesta ei seuraisi mitään positiivista. Ympäripyöreästi minun ei taas kannata avautua; osallistuin talvella pariin ahdistuneiden keskusteluun täällä, mutta siinä ilkeät ja näsäviisaat ihmiset pääsivät juhlimaan ja hyvää tarkoittavien neuvot olivat kaikesta huolimatta yhtä tyhjän kanssa.
Vaikka kaikki olisi päin h*lvettiä, niin eikö elämä kannata kuitenkin katsoa loppuun asti? Ei siinä enää mitään menetäkään, jos on jo menettänyt kaiken, eikä koskaan voi tietää, tapahtuuko kuitenkin jokin yllättävä käänne.
Tuo on yleinen ajattelutapa. Käytännössä se kuitenkin tarkoittaa samaa kuin "sinä saatat saada lottovoiton vaikka heti tänä perjantaina". Kolmikymppisenä voi vaikka jäädäkin odottelemaan, mutta minun iässäni on riittävän vanha ymmärtämään sen, mikä on realistista ja mitä onnenpotkua ei kannata jäädä odottelemaan. Kaiken menettäneet eli asunnottomat päihdeongelmaiset kadullanukkujat ovat kummallisen sitkeää väkeä, mutta minä en sellaiseen elämään pysty.
Asunnoton päihdeongelmainen ei ole vielä menettänyt kaikkea. Jos on vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukous Liikuttaa Jumalaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä - pyydä rukousapua, se auttaa ihan varmasti.
Jätä rukouspyyntöjä vaikka näihin:
Näihin voi jättää anonyymisti rukouspyynnöt Radiodeihin, tässä tuhannet radiokuuntelijat rukoilevat rukouspyyntöjen puolesta:
https://www.radiodei.fi/ystavat/rukoile/rukouspyynto/
Tässä voit jättää vaikka joka kirkkoon saman rukouspyynnön erikseen:
https://tampereenseurakunnat.fi/tutki_uskoa/rukous/jata_rukous
Tässä rukouspyynnöt luetaan televisiossa ja tuhannet ihmiset rukoilevat näiden rukouspyyntöjen puolesta:
Nää ne jaksaa, monesti halutaan kongretiaa apuna, vaikka rahaa laskuihin. Maailmalla ei ole uutisoitu vielä yhtään tapausta jossa tämä huuhaa ukko olisi maksanut laskut yön aikana. Eli ihan turhaa hommaa.
Meitä on miljardeja kristittyjä, joita Jeesus on auttanut - ei kai kukaan muuten uskossa olisi.
No ihan yksi (1) esimerkki riittää että jotain kongreettistä tämä taruolento tehnyt, kerrotko / laita linkki??
Jumala loi meille menestyvän Suomen tuomalla kristinuskon ja Jeesuksen tänne ja koko läntiseen maailmaan, josta sinä ja minä sekä miljoonat muut saamme nauttia joka ikinen päivä.
Toisin on ateistisissa, is lamilaisissa, buddhalaisissa ja hindulaisissa maissa - pelkää kurjuutta köyhyyttä aina vaan.
Voi pyhä yksinkertaisuus. Tuo tyyppi ei esimerkiksi ole koskaan kuullut maasta nimeltä Japani.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on loppuelämäni sukupuolitauti. En ole deittaillut tämän takia vuosiin ja aina kun ihmiset kyselevät, miksi olen sinkkuna enkä deittaile tms. joudun valehtelemaan, että en halua parisuhdetta. Oikeasti haluaisin löytää oman rakkaan, mutta häpeän tautia liikaa ja pelkään ettei minua kukaan hyväksyisi.
Mikä sukupuolitauti kyseessä? Lähes kaikki nykyään joko ovat hoidettavissa tai paranevat ajan kanssa. Herpes ei parane, mutta ei oireettomana pitäisi tarttuakaan. Kondyloomia aiheuttava HPV voi elää pitkään ja kondomi suojaa vain osaksi, mutta lähes kaikissa tapauksissa virus häviää 2 vuoden kuluessa.
Kukaan ei tiedä että kirjoitti:
Olen oikeasti avaruusolento 👽
No kerro nyt vähän lisää, esim. miten osaat suomea?
Olen "pettänyt"miestäni exäni kanssa,huonossa kohtaa suhteessamme kun oletin mieheni ei kanssani halua olla ja sen häneltäkin kuulin, ja yms, suhteenne valahti alamäkeen ja hän halusi olla sinkku.. menin pettämään sillä oletin asian olevan jo varmaa ja summan mutinassa exäni otti yhteyttä sattumalta. Hän on pahin exäni kuka on aina pystynyt viemään minulta jalat alta ennen nykyistä joten en ymmärrä miksi näin kävi. Suhteemme oli valahtanut ja en saanut huomiota. Jos kerron asiasta miehelle hän ei halua olla enää väleissä kanssani sillä olen ottanut tästä selvää, valehdella en haluaisi tai satuttaa häntä. Petin exän kanssa kenestä nykyiseni on aina ollut epävarma ja kokenut uhkaksi joten olisi väärin nykyistäni kohtaan omat tekoni. en halua myöskään satuttaa häntä koska tieto rikkoisi hänet. Mielummin jätän kertomatta ja haluan hänelle paremman elämän ilman minua sitten.. :) ilman että hän tietää asiasta. Epäillä ei osaa ja hyvä niin koska en halua hänen kärsivän. Kärsin tästä tiedosta vain yksin
Länsimaiden nousu menestykseen johtuu pitkälti juurikin siitä, että olemme maallistuneet ja raahanneet kristinuskon väkisin nykyaikaan, missä se on muuttunut harmittomaksi. Muuten olisimme ihan yhtä ahtaassa laatikossa kuin muslimimaissa ollaan vielä nykyäänkin.