Miksi miehet haluaa kauniin naisen?
Siksi että kikkeli seisoo paremmin? Vai että naista on kiva esitellä muille? Vai että saa itselleen silmäniloa? Muita pinnallisia syitä...?
Kommentit (60)
Oletetaan että olet nainen, miksi et itse ota sysirumaa miestä itsellesi ja näytä esimerkkiä ensin muille?
Yksi menestyneen miehen merkeistä on kaunis nainen. Toki muitakin on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Onko kaunis yhtä kuin hyväsydäminen ja älykäs? Kiinnostaako miehiä enemmän ulkonäkö kuin hyvä sydän?
Samasta syystä miksi et itse huoli rumaa miestä.
Ensinnäkin kauneus on katsojan silmässä. Kaikille se kaunis ei ole samanlainen kaunis. Mutta onhan se luonnollista, että kaikki haluavat kauniin tai komean puolison. Siinä ei ole mitään pinnallista. Jos joku haluaa jotain päinvastaista, niin taustalla voi olla jokin fetissi, tai sitten henkilössä on jotain outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Onko kaunis yhtä kuin hyväsydäminen ja älykäs? Kiinnostaako miehiä enemmän ulkonäkö kuin hyvä sydän?
Kyllä.
t. Kaikki maailman miehet
Tissit ensin. Kauneus on toissijainen.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän on lihas, kyllä siitäkin hyvän paistin saa.
Sinccis
Muuten en ole kyllä sisäelimien perään.
Ehkä jotkut. Itse en ole kaunis nainen ja ihan oli vientiä kun sinkkuna olin.
Öööh, miksi nyt yleensäkään kukaan haluaa itseään viehättävän kumppanin? Olipa jotenkin tosi typerä kysymys. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän on lihas, kyllä siitäkin hyvän paistin saa.
Sinccis
Muuten en ole kyllä sisäelimien perään.
Tänään olen nauranut jutuillesi! :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut. Itse en ole kaunis nainen ja ihan oli vientiä kun sinkkuna olin.
Pilln perässä ne vaan ..
Sinccis
Koska kauniin naisen nalkutusta jaksaa katella huomattavasti kauemmin kuin ruman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta. Myös toiset naiset arvioivat miestä sen mukaan miten kaunis nainen tällä on.
Kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseni että miksi... Onko se että kiki seisoo paremmin vai naista on kiva esitellä muille?...
Ei tunne muuten seksuaalista vetoa. Ts. Haluaa olla vaan kamu. Se on vaan jotenkin automaattista että sitä tarvitsee ne tietyt signaalit jotta halu ilmenee. Lantio, vyötärö, rinnat, pitkät jalat, hiukset ja nätit kasvot
Tyhmyyttähän se on, pitäisi enemmän valita henkisen tason mukaisesti niin yhteiskunta voisi paremmin.
Miksi naiset haluaa komean miehen? Wtf ap. Mene peruskouluun.