Miksi miehet haluaa kauniin naisen?
Siksi että kikkeli seisoo paremmin? Vai että naista on kiva esitellä muille? Vai että saa itselleen silmäniloa? Muita pinnallisia syitä...?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit on ilkeitä, pettäviä huonoja ihmisiä?
Liskonaivohan se on joka noin ajattelee. Ja rasisti.
Sinccis
Vai ?
Kauniit naiset pettävät tukitusti enemmän. Ja ainakin omien kokemusteni mukaan ovat myös luonteeltaan itsekeskeisempiä kuin muut.
Itsekeskeisyyttä olen havainnut myös yleisesti vähemmän viehättävissä naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa kuin ap. Miksei miehille riitä se, että nainen on kiltti ja kunnollinen? Ei ryyppää eikä ole väkivaltainen. MIKSI naisen pitäisi olla kaunis? Eikö tärkeintä ole kiltteys ja kunnollisuus?
Mut ei sen naisen ainakaan tarvitse olla jännä. Kilttikin kelpaa, kunhan on seksikäs. Toista se on miehillä.
Kiltit ja seksikkäät miehet ovat naisten suosikkeja. Harmi, että sellaisia miehiä on niin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen pointti on toisesta ihmisestä nauttiminen. Toisen täytyy miellyttää kaikkia aisteja. Jos aion katsella jotakuta (lähes) joka päivä, minun täytyy pitää näkemästäni.
Seksin kannalta on myös äärimmäisen tärkeää, että toisen vartalotyyppi vastaa omaa ihannetta. Kiihotun järjettömästi ains, kun näen oman kumppanini alasti.
Tässähän se tulikin. Toisesta nauttiminen on kaiken pointti.
Ei ne oo tahdon asioita aina. Esim itselleni ei naisen pituus ole oleellista mutta jos jalat ovat suhteellisesti lyhyet, en vain kiihotu. Voin sanoa että nainen kärsii parisuhteessa jossa mies ei koe häntä vetävänä
Mutta oon kuullut että jotkut miehet taas just tykkää sellaisesta
Entisen miesystäväni mukaan ihmiset luulivat häntä h**vetin rikkaaksi nähdessään hänet minun kaltaiseni kaunottaren kanssa.
Nyt olen paljon vanhempi ja muutenkin rumempi kuin tuolloin. Oli kivaa olla pitkä, tuuheatukkainen ja kaunis, mutta kääntöpuolena olivat minua näyttelyesineenä pitävät miehet ja se, että seuraani tungettiin jopa väkisin ulkonäköni vuoksi välittämättä vähääkään siitä, oliko minulla aivoja vai ei. Nyt en enää saa kauniin naisen erikoiskohtelua mistään, mutta hyvänä puolena on se, että minua pidetään ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Entisen miesystäväni mukaan ihmiset luulivat häntä h**vetin rikkaaksi nähdessään hänet minun kaltaiseni kaunottaren kanssa.
Nyt olen paljon vanhempi ja muutenkin rumempi kuin tuolloin. Oli kivaa olla pitkä, tuuheatukkainen ja kaunis, mutta kääntöpuolena olivat minua näyttelyesineenä pitävät miehet ja se, että seuraani tungettiin jopa väkisin ulkonäköni vuoksi välittämättä vähääkään siitä, oliko minulla aivoja vai ei. Nyt en enää saa kauniin naisen erikoiskohtelua mistään, mutta hyvänä puolena on se, että minua pidetään ihmisenä.
Se siitä sitten.
Sinccis
Minun kokemukseni mukaan monet miehet haluaa naiselta kahta asiaa näin pääpiirteittäin.
Nainen on hyvännäköinen ja nainen viettää paljon aikaa kotona.
Ei miehiä taida kiinnostaa naisen sielunelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa kuin ap. Miksei miehille riitä se, että nainen on kiltti ja kunnollinen? Ei ryyppää eikä ole väkivaltainen. MIKSI naisen pitäisi olla kaunis? Eikö tärkeintä ole kiltteys ja kunnollisuus?
Mut ei sen naisen ainakaan tarvitse olla jännä. Kilttikin kelpaa, kunhan on seksikäs. Toista se on miehillä.
Kiltit ja seksikkäät miehet ovat naisten suosikkeja. Harmi, että sellaisia miehiä on niin harvassa.
Koska kiltteys on epäseksikästä, turn-off, suorastaan.
Ei tarvitse olla kaunis jos on hoikka ja isorintainen 👍
Kuka sitä variksenpelätintä tahtoo katsella.
Kaunis on usein sisäisesti kauniimpi kuin katkera ruma wt
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä variksenpelätintä tahtoo katsella.
Totta. ei ihme että 60 % miehistä on Suomessa sinkkuja...
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kaunis jos on hoikka ja isorintainen 👍
Totuus että mies seurustelee vain naisen vartalon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä sitten.
Sinccis
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kiltteys on epäseksikästä, turn-off, suorastaan.
Mielipiteitä on paljon. Minusta kiltteys on pelkästään hyvä ominaisuus miehessä.
Vahva, aito, hyvä sydäminen ja kaunis nainen.
Pelkkä kauneus ei riitä.
T. Mies 38.v
Minä en ainakaan halua sellasta miestä, jota ei voi edes katsoa. Kun saa vierelleen kauniin/komean, niin sellainen ei ole mustasukkainen. Siksi kaikki haluu kauniin ja se voi olla toisen mielestä rumakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi menestyneen miehen merkeistä on kaunis nainen. Toki muitakin on.
Miksi? Onko kaunis yhtä kuin hyväsydäminen ja älykäs? Kiinnostaako miehiä enemmän ulkonäkö kuin hyvä sydän?
Kuinka moni ihminen ei ole hyväsydäminen ja älykäs? Taitaa olla vähemmistössä nämä tyhmät ja vihamieliset. Joten miksi ei valitse kaikkea kolmea, jos varaa valita on?
Kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut yhtä yötä pitempään ovat olleet silmissäni kauniita, ainakin sen aikaa kun ollaan yhdessä oltu.
Toi nykyinen tapailukumppani vois olla vähemmänkin nätti, mutta ei voi mitään, mihinkään rumennusleikkauksiin en pakota. :)
Mutta silloin myös toinen mies saa kauniilta naiselta
win - win tilanne.
Sinccis