Kuinka monta keskivertoa 25-35v naista tarvittaisiin voittamaan tappelussa yksi 16v, 175cm pitkä, 65 kg painava ja 60 kg penkistä nostava teinipoika?
Kommentit (37)
yksi tarkkajalkainen (tai polvinen)
Ei välttmättä edes sitä yhtä. Naiset voivat olla melkoisia raivottaria sille päälle sattuessaan.
No ainakin kymmeen. Kynäniska bensalenkkari teinipoika löis kaikkia tulpaan karjalalippis päässä. Vai hä hä? Älkää alkako mulle!
Tuollaisen teinirääpäleen tinttaa katuun puolisokea rollaattorilla prutkutteleva mummo.
Mieheni siskolla on musta vyö karatessa, kuinka monta teinipoikaa tarvittaisiin voittamaan hänet?
Minulla on pippurikaasua käsilaukussa, jos sen saa ottaa mukaan niin minäkin voitan voimamiehen ihan yksin.
Aika paljon riippuu naisten luonteesta. Kaksi väkivaltaan tottunutta esim poliisia riittää vaikka kovapintainen poika. Jos läpsijäkirkujia, puolisen tusinaa samaa poikaa vastaan.
Riittää yksi jos on tarpeeksi raivona.
Niin nostaa melkein oman p.erseensä penkistä? Voimaantumista odotellessa voikin vaikka pelata rs:ää ja r.unkata....
yksi riittänee... ei se voimalla onnistu vaan vekottelemalla poika köyhäksi ja onnettomaksi. Kun itseluottamus on mennyttä houkuttelemaan tekemään rikoksia ja sitten ilmintaa hönet ja poika on vankilassa.
Netissä kiersi se video kun kolme ruotsalaista naispoliisia meni pidättämään yhtä n. 60 turhista. Eihän siitä mitään muuta tullut kuin räkänauru.
Yksi av -mamma. Tämä atleettinen ihmistyyppi katkoo luita halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Netissä kiersi se video kun kolme ruotsalaista naispoliisia meni pidättämään yhtä n. 60 turhista. Eihän siitä mitään muuta tullut kuin räkänauru.
N 60 KG
Naispoliisit tositilanteessa on aika heikkoja, paljon Youtube videoita näistä katsottavissa
No ap, kerro oikea vastaus. Selvästi tämä arvoitus ei täällä aukene. Yksi nainen vilauttaa tissit ja potkaisee rakkauden sokaisemaa poikaa kasseille?
Yksi. Lyijykänällä silmään vaan.
Olen paininut huomattavasti pidemmän ja salilla käyvän veljeni kanssa ja voitin. On vähän kokemusta ihmisen taltuttamisesta :)
Vähintään 3 tai 4.
Tietty voi olla, että keskivertojen naisten keskinäinen koordinaatio olisi niin huonoa, että poika pyörittelisi naisia yksi kerrallaan.
Silloin voittoon vaadittaisiin kirjaimellinen lihamuuri.
Tappelupukarit tapelkoot keskenään, ei kiinnosta.