Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monikulttuuriset parit, haloja?

Vierailija
09.06.2019 |

Hello!

Olen nyt 23 v mies ja tutustunut yhteen Egyptiläiseen naiseen ja vakavasti pohdimme suhteen syventämistä. Siksi aloin pohtimaan paljonko mahtaa olla pareja jossa on niin päin että mies on "kanta-taustainen" ja nainen ehkä muualla syntynyt. Olisi mahtava kuulla jos tunnet tällaisia pareja, mikä heidän tarinansa on?

Mukavaa viikkoa teille <3

Ps. Alan olla ihastunut tähän neitoseen ;)

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
62/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. On TIETENKIN

Vierailija
64/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
65/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pareja, joissa toinen on vahvasti muslimi ja toinen vahvasti kristitty. Usko yhdistää yli rajojen. Vahvasti ei tarkoita ääri.

Tunnen myös kaksi pariskuntaa joissa toisessa nainen on somalialainen ja toisessa Ghanalainen. Muslimeita molemmat ja miehet suomalaisia luultavasti luterilaisia. Monelle uskonnolliselle ateisti on kauhistus, mutta toinen uskovainen hyvä.

Itse olen nainen ja seurustelin aikoinani egyptiläisen miehen kanssa. Hän ei hirveästi eronnut eurooppalaisesta. Hän oli kyllä kristitty.

Mutta ulkomaalainen nainen vaatii mieheltä vähän enemmän. Sekä rahallista panostusta, että miehistä panostusta. Ja myös huomionosoituksia.

Eronneet ulkomaalaiset naiset ovat valittaneet, kun mies ei huomioi eikä ole romanttinen. Moni ymmärtää suomalaisen miehen hyvät puolet, mutta silti ei voi elää ilman romantiikkaa ja huomioimista.

Vierailija
66/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kristitty? Jos m-limi, niin uskontonsa ei salli...

Moni muslimi on yhtälailla tapauskovainen kuin kristitytkin. Osa sallii hyvin vapaasti uskontojen väliset liitot, osa sukulaisuskontojen väliset (islam, juutalaisuus ja kristinusko) ja osa on tosiaan ehdottomasti uskontojen sekoittumista vastaan.

Suurimmat monikulttuurisen liiton ongelmat ovat aika arkipäiväisiä eli miten suhtaudutaan usein kohdattaviin tilanteisiin. Onko aikakäsitys sama? Entä suhtautuminen hierarkiaan? Lasten kasvatustavat? Jne.

P*skapuhetta. Jos ei kristityn miehen ja musliminaisen välillä uskonto ole esteenä niin sitten on kunniakulttuuri. Eipä paljon nimittäin ole kaupungilla noita musliminaisia haku päällä edelleenkään näkynyt.

Vierailija
67/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kristitty? Jos m-limi, niin uskontonsa ei salli...

Moni muslimi on yhtälailla tapauskovainen kuin kristitytkin. Osa sallii hyvin vapaasti uskontojen väliset liitot, osa sukulaisuskontojen väliset (islam, juutalaisuus ja kristinusko) ja osa on tosiaan ehdottomasti uskontojen sekoittumista vastaan.

Suurimmat monikulttuurisen liiton ongelmat ovat aika arkipäiväisiä eli miten suhtaudutaan usein kohdattaviin tilanteisiin. Onko aikakäsitys sama? Entä suhtautuminen hierarkiaan? Lasten kasvatustavat? Jne.

P*skapuhetta. Jos ei kristityn miehen ja musliminaisen välillä uskonto ole esteenä niin sitten on kunniakulttuuri. Eipä paljon nimittäin ole kaupungilla noita musliminaisia haku päällä edelleenkään näkynyt.

Ei koska niitä EI OLE! EI MISSÄÄN! SE EI OLE SALLITTUA

Vierailija
68/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Upea pari! Siis IHANAAAAA! Jos asetelma olisi toisinpäin, niin tämäkään keskustelu ei olisi tällaista makeilua...

Vierailija
69/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Upea pari! Siis IHANAAAAA! Jos asetelma olisi toisinpäin, niin tämäkään keskustelu ei olisi tällaista makeilua...

Aloituksen on pakko olla PROVO KOSKA TUOLLAISIA PAREJA EI VAIN OLE! USKO JO

Vierailija
70/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi että näinpäin olevia pareja on 0,0000000001% jos ollenkaan.

Vierailija
71/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kyllä huoli miestä joka on toiminut mam*patjana...

Vierailija
72/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kyllä huoli miestä joka on toiminut mam*patjana...

Nainen ja rasis** ei ole mahdollista. Ja en kyllä usko sitikään tuohon. Se ei ole sallittua

Vierailija
73/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja rasis** ei ole mahdollista. Ja en kyllä usko sitikään tuohon. Se ei ole sallittua

Onpas

Vierailija
74/76 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä pareja on?

Vierailija
75/76 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin kiinostaisi tietää ( tiiän vanha jo mutta haluan jatkaa)??

Vierailija
76/76 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mä. Minä itse! Olen libanonista. Mieheni ihan suomesta. Tai savosta kuten itse sanoo