Mies aivan hiilenä kun heitin pakastimesta hänen säilyttämänsä "talven 2013 lumipallon"
Pyörittelin aina silmiäni kun hän kertoi että aikoo säilyttää sitä niin pitkään kuin mahdollista ja joku päivä voisi sitten kehuskella, että hänellä on 50 vuotta vanha lumipallo tms. En oikein tajunnut ideaa,parempiakin harrastuksia on. 😂
Sitä paitsi sai sitä jo pari kertaa hävetä kun mies on esitellyt lumipalloa vieraille. Jotenkin hän ei tajua että se ei ole muiden mielestä niin siisti juttu. Anyway, nyt oli pakastin sen verran täynnä, että heitin tuon pois tiskialtaaseen sulamaan. Mies on nyt aivan hiilenä eikä ole suostunut puhumaan sen jälkeen (tapahtui eilen).
Olen vähän huolissani, ei ole koskaan ennen suuttunut noin isosti mistään.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen tavaroita ei saa heittää pois, mutten itse kyllä seurustelisi ihmisen kanssa, jolla lumipallonsäilytyspakkomielle. Näitä villityksiä tulee lisää ja kämppä on täynnä hyödytöntä ja rumaa krääsää.
Minusta Ap:n stoorista ei välity tämä mielikuva vaan se että tämä on hauska kuriositeetti, minustakin ihan onnistunut - olisi varsinkin 50 vuoden päästä! -, jota Ap:n olisi pitänyt kunnioittaa. En ihmettelisi vaikka johtaisi eroon.
Joo voi johtaa lumipalloefektiin, jossa ero ja juttu paisuu ja paisuu. tehkääpä tästä lehtijuttu.
Siis kyllä mäkin pidän tuota lumipalloa pakkasessa ihan hölmönä, mutta A) mä en KUVITTELE olevani joku, joka määrää siitä, mitä tavaroita toisnen saa pitää tärkeinä ja B) mä osaan puhua. Jos mä haluaisin sen pallon pois pakastimesta, mä keskustelisin asiasta miehen kanssa, JA PERUSTELISIN kantani. Narsisteillahan ei ole mitään perusteita toimilleen, paitsi oma itsekkyys. Siksi he eivät koskaan osaa perustella yhtään mitään. Toivottavasti tulee ero. Eli että mies tajuaa, että ap pitää hänen tunteitaan aivan naurettavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, onko ap:n mieskin ryhtynyt palstailemaan ja purkaa pahaa oloaan täällä? Käsittämätöntä kirjoittelua.
Äitihullun tekstiä ihan selvästi. Kukaan muu ei saa noin sekopäistä raivokohtausta jostain olemattomasta lumipallosta 😂😂😂
Sinä halveksit muiden tärkeitä asioita ja tunteita. S**tanan psyko ja narsisti. Mä en ikinä satuttais ketään, josta välitän, tuolla lailla. Sulle on asia, jossa ET EDES TAJUA, ettei sua VOI rakastaa. Olet hylkiö, ja ääliö. Nolla. Mitätön, turhuus. Toivottavasti ap:n mies löytää nopeasti iutta panoseuraa. Muutahan hän ei ole voinut tuossa narsistissa nähdä.
Vedit sitten hetken henkeä ja palasit takaisin tuttuun raivohulluun tyyliin oksentamaan solvauksiasi. Äitihulluhan se! 😂😂😂
No katso vain itseäsi. Narsisti. Eikö muiden tunteiden kunnioittaminen oikein onnistu? Montako kertaa sut on hylätty sen takia? Varmaan joka päivä, sen verran kylmäksi olet kasvanut, ressukka.
Tämä on ollut täällä ennenkin,selkeästi provo.
Kaverin vaimo heitti uuninpankolla olleet "puun palaset"uuniin palamaan.
Osat olivat kappaleita käsin tehdystä (tulevasta) hyllystä.
Olivat kuulemma jotain joutavia laudankappaleita. Taustalla oli tietenkin jokin kauna, jota tässä kostettiin. Palstallehan on tämmä puolisolle kostaminen hyvin tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, onko ap:n mieskin ryhtynyt palstailemaan ja purkaa pahaa oloaan täällä? Käsittämätöntä kirjoittelua.
Äitihullun tekstiä ihan selvästi. Kukaan muu ei saa noin sekopäistä raivokohtausta jostain olemattomasta lumipallosta 😂😂😂
Sinä halveksit muiden tärkeitä asioita ja tunteita. S**tanan psyko ja narsisti. Mä en ikinä satuttais ketään, josta välitän, tuolla lailla. Sulle on asia, jossa ET EDES TAJUA, ettei sua VOI rakastaa. Olet hylkiö, ja ääliö. Nolla. Mitätön, turhuus. Toivottavasti ap:n mies löytää nopeasti iutta panoseuraa. Muutahan hän ei ole voinut tuossa narsistissa nähdä.
Vedit sitten hetken henkeä ja palasit takaisin tuttuun raivohulluun tyyliin oksentamaan solvauksiasi. Äitihulluhan se! 😂😂😂
Montakohan kertaa itteäs on oikein petetty, kun muiden tunteet eivät merkitse sulle oikein yhtään mitään? Mäkin menisin nussimaan kumppaninasi jonkun muun kanssa, mitä se sulle kuuluu, jos ei toisten tunteet itseäsikä.n kiinnosta? Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet nenästäs kerjännyt veren, kun olet tullut petetyksi. Niin sua just ansaitseekin kohdella, aiheutit sen ihan itse! Ilon päivä sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sulle ole empatiakykyä annettu, niin eihän sitä sulta tietenkään voida vaatiakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko itse sellainen puolustuskyvytön lammas, joka vaan hyväksyy huonon kohtelunsa? Selkeästikin olet, näihinkään kommentteihin et kykene vastaamaan mitään. Eikö ajatus enää oikein juokse, kun et kerran edes osaa erottaakaan reilua toimintaa väärästä? Voi voi.
Äitihullulla keulii jo pahasti, kohta katkeaa verisuoni päästä kuvitteellisen lumipallon vuoksi.... 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ressukkaa, kun olet tuollainen lammas ja otat vain p*skaa vastaan. Mjam mjam, maistele nyt, lentokone tulee!
Vierailija kirjoitti:
Äitihullulla keulii jo pahasti, kohta katkeaa verisuoni päästä kuvitteellisen lumipallon vuoksi.... 😂😂😂
Narsistien tyypillisin vastuunpakoilukeino: didn't happen!
Kyllä sä samaistut aloittajan suhteeseen aivan täysin ap:n roolissa, kumppanis meni sitten pettämään sua ja SÄ UHRIUDUIT! Vaikka itse sitä tilasit, Haha!
Vierailija kirjoitti:
Narsistin vastuunpakoilukeino nro 1: Epäreilusta toiminnasta kiemurrellaan irti toisella epäreiluudella! Väitetään sen, jota satutettiin, kuvitelleen kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin vastuunpakoilukeino nro 1: Epäreilusta toiminnasta kiemurrellaan irti toisella epäreiluudella! Väitetään sen, jota satutettiin, kuvitelleen kaiken!
Menepä hoitoon, alkaa mennä psykoottiseksi jo 😂😂😂
Ja taas narsistien kikka, väitetään toista psykoottiseksi. ITSE SANOIT, ETTÄ KUVITTEELLINEN lumipallo. Todista se, että kyse oli kuvitelmasta. Jos et pysty, ainoa täällä psykoosissa on se, joka väittää tarinoita valheiksi. Sulla pitää olla siitä todisteet, että ap valehtelee, jos väität niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin käsittämätöntä kirjoittelua? Käsittämätöntä on se, että on aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka halventavat omaa kumppaniaan, ja oletettavasti odottavat olevansa näille rakkaita sekä se, ettei mies ilmeisesti pysty kostamaan tätä aloittajalle mitenkään. Jos mies menisi polttamaan aloittajan vaatteet nuotiossa, mikä olisi aivan oikeudenmukainen kosto, hänestä ajateltaisiin, että toimi väärin. Aloittaja ei sen sijaan tuomitse kukaan irl. Eivät kehtaa sanoa, että miehen tunteet ovat kuitenkin tärkeämpiä, kuin aloittajan itsekkyys.
Luuletko sinä että kosto on jokin ratkaisu asioihin? Oletpä kypsymätön tötterö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin käsittämätöntä kirjoittelua? Käsittämätöntä on se, että on aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka halventavat omaa kumppaniaan, ja oletettavasti odottavat olevansa näille rakkaita sekä se, ettei mies ilmeisesti pysty kostamaan tätä aloittajalle mitenkään. Jos mies menisi polttamaan aloittajan vaatteet nuotiossa, mikä olisi aivan oikeudenmukainen kosto, hänestä ajateltaisiin, että toimi väärin. Aloittaja ei sen sijaan tuomitse kukaan irl. Eivät kehtaa sanoa, että miehen tunteet ovat kuitenkin tärkeämpiä, kuin aloittajan itsekkyys.
No jos toisen asenne on tällainen kuin ap:n (pilkallinen, ylimielinen, itserakas ja itsekeskeinen), niin totta kai on. Vai millä tuollaisilta väännetään hymy itkuun? Kerro toki sun vaihtoehtoinen malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos toisen asenne on tällainen kuin ap:n (pilkallinen, ylimielinen, itserakas ja itsekeskeinen), niin totta kai on. Vai millä tuollaisilta väännetään hymy itkuun? Kerro toki sun vaihtoehtoinen malli.
Käske sen siivota huoneensa, johan hymy hyytyy seuraavaksi 40 vuodeksi! 😁
Meillä vaimo on samanlainen. Kaikki itselle tärkeä onkin siirretty vuokravarastoon. Haaveena oma asunto joskus. Nykyinen ei tunnu kodilta enää.
Alkoiko kukaan muu miettimään, onko tehnyt vastaavaa :D
Meidän pakasteessa oli joskus pöllö, sitä en heittänyt pois... Sitten oli muutamia tennispallon kokoisia rakeita, ne yhteisestä sopimuksesta muuton yhteydessä laitettiin pois.
Joskus olen heittänyt vanhoja t-paitoja tms ilman lupaa... Toivottavasti niillä ei ollut tunnearvoa.