Mies aivan hiilenä kun heitin pakastimesta hänen säilyttämänsä "talven 2013 lumipallon"
Pyörittelin aina silmiäni kun hän kertoi että aikoo säilyttää sitä niin pitkään kuin mahdollista ja joku päivä voisi sitten kehuskella, että hänellä on 50 vuotta vanha lumipallo tms. En oikein tajunnut ideaa,parempiakin harrastuksia on. 😂
Sitä paitsi sai sitä jo pari kertaa hävetä kun mies on esitellyt lumipalloa vieraille. Jotenkin hän ei tajua että se ei ole muiden mielestä niin siisti juttu. Anyway, nyt oli pakastin sen verran täynnä, että heitin tuon pois tiskialtaaseen sulamaan. Mies on nyt aivan hiilenä eikä ole suostunut puhumaan sen jälkeen (tapahtui eilen).
Olen vähän huolissani, ei ole koskaan ennen suuttunut noin isosti mistään.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kuvitella että miehes sua enää rakastaa. Tuskin ainakaan haluaa antaa sulle YHTÄÄN MITÄÄN HYVÄÄ, kuten seksiä, mitä et ole ansainnutkaan. Onko p*llusi päässyt hiukan kuivumaan liitossanne? En ihmettelisi.
Ja toinen viesti. Miksei mies ole saanut haettua eroa vaan pysyy yhdessä vihaamansa naisen kanssa?
Narsisti-ap pyöritttää miestä halveksimalla hänen tunteitaan ja sanoo, että jokainen muukin nauraisi miehen lumipalloille pakastimessa. Etkö ole koskaan tuntenut yhtäkään narsistia? Taidat itse olla sellainen, kun ihmetteletkin vielä, miksi mies on tuossa. Koska kukaan ei arvosta ja kehu häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kuvitella että miehes sua enää rakastaa. Tuskin ainakaan haluaa antaa sulle YHTÄÄN MITÄÄN HYVÄÄ, kuten seksiä, mitä et ole ansainnutkaan. Onko p*llusi päässyt hiukan kuivumaan liitossanne? En ihmettelisi.
Ja toinen viesti. Miksei mies ole saanut haettua eroa vaan pysyy yhdessä vihaamansa naisen kanssa?
Narsisti-ap pyöritttää miestä halveksimalla hänen tunteitaan ja sanoo, että jokainen muukin nauraisi miehen lumipalloille pakastimessa. Etkö ole koskaan tuntenut yhtäkään narsistia? Taidat itse olla sellainen, kun ihmetteletkin vielä, miksi mies on tuossa. Koska kukaan ei arvosta ja kehu häntä.
Ja myös koska kukaan ei hauku vaimoa. Kaikki "ymmärtävät", ettei ap halua säilyttää lumipalloja pakastimessa. Ketään ei kiinnosta se, että miehen tunteita loukataan. Miksi mies kuvittelisi löytävänsä ihmisen, joka EI TOIMI häntä kohtaan väärin, ivaile ja naura sille? Ja ei pidä omia tarpeitaan niin tärkeinä, että on niiden edestä valmis loukkaamaan miestä? Ei sellaisia montaa ole. Mies on ihan oikeassa, jos epäilee, ettei löydä rakkautta mistään.
Tarina on kauniisti sanottuna epäuskottava.
Miten aloittajaa ulisi rankaista, että oppii seuraavalla kerralla keskustelemaan siitä, mitä pakastimessa saa olla? Miten?
Aloittajaa pitää rankaista siitä, että on tuollainen itsekeskeinen minä minä bitch. Että oppii että asioista keskustellaan sen oman "rakkaan" kanssa, tosin eihän ap ketään rakasta, että sikäli suhde on pelkkää panosuhde ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei heitä minun tavaroitani yhtään mihinkään minulta kysymättä. Piste.
Kyse oli lumipallosta, ei tavarasta. 🙄
No, mistä hankit uuden vuoden 2013 lumipallon?
Ensi talvena uusi pallo pakkaseen ja sanoo sen olevan vuoden 2013 pallo.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin täysi pakastin, ettei sinne yksi lumipallo mahtuisi?
Tähän on helppo vastata:
Ei ole pakastinta.
Ei ole lumipalloa.
Ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit että myös akka vaihdetaan 6 vuotta uudempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit että myös akka vaihdetaan 6 vuotta uudempaan.
Heh, tää oli hyvä 😂 Toivottavasti mies saa sanottua ainakin vähintään jotain vastaavaa 😂😂😂 Siis ennen kuin hylkää ja jättää tämän panon.
Mulla on vuoden 1995 jääkiekon MM-loppuottelun katsomisen aikana pidetyt alkkarit tyhjiöpakattuna ja pakasteessa. Oli niin ainutkertainen tapaus, että päätin säilyttää alkkarini. On mun rakkain tavarani. En ikinä antaisi anteeksi vaimolle, jos heittäisi MM-alkkarit sieltä pois. Joten siis ymmärrän miestäsi täysin.
Olkootkin typerä juttu sinusta, mutta ei sitä voi mennä toisen juttuja ja projekteja vaan mennä heittämään roskiin?? Oletko jotenkin vajaa vai katkera miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamstraako mies muutakin? Vuonna 1981 löytämiään pieniä kiviä? Vuonna 1990 puretun talon laudoituksen nauloja? Kuolinpesästä löytyneitä papan käytettyjä nenäliinoja? Isoäidin säpäleiksi menneitä puulastoja?
Miten se tähän liittyy? Onko sulla enemmän kuin yhdet kengät? Enemmän kuin kaksi kosmetiikkatuotetta? Jaahas.... ei kun roskiin vaan.
Luitko viestini? Ymmärsitkö pointin sanojen takana?
Joillakin on käsittämätön tarve säästää kaikki mahdollinen sillä seurauksella, että nurkissa lojuu täysin käyttökelvotonta tavaraa, rikkinäistä roskaa. Tuollainen käytös kielii yleensä jonkinlaisista tunne-elämän ongelmista.
Hienoa ap, että heitit pallon mäkeen. Tervepäiset eivät säilyttele mitään mutapalloja pakastimessaan.
Sä et tässä ymmärrä pointtia. Et SINÄ ole maailmassa mikään MITTARI, jolla on OIKEUS päättää siitä, mitä kukakin saa säilyttää ja mitä ei. Sun toimintasi tuossa on anteeksiantamatonta, jos teit samoin kuin ap, se osoittaa sen, että "rakkaasi" tunteet ovat snulle paskan arvoisia, etkä todellakaan ansaitse tuollaista kumppania.
Pointti, jota SÄ, ääliö p*skapää et tässä tajua on se, että aloittajalla ei ole LUPAA tehdä tuollaista. Hän voi aivan rauhassa olla samaa mieltä kuin sinä, MUTTA SE EI OLE SE POINTTI TÄSSÄ. Vaan toiminta ilman lupaa . Sitä ei ap saakaan anteeksi. Miehes vihaa sua entistä enemmän nyt, onnea ap!Huh huh, millasta tekstiä. Et kovin tervepäiseltä vaikuta sinäkään.
Mitä!? Sunlaisistas p*skapäistä olen saanut tarpeekseni ja kärsimyksesi on iloni. Mitäs satutat ja loukkaat muita ja vielä kuvittelet tehneesi OIKEIN? S**tanan aivovammainen pieru. Opettele rajat ja se on siinä, että sä et kyselemättä koske siihen, mikä on toisten.
Aivovammaiseksi kutsuminen loukkaa oikeasti aivovammaisia. Ap:lla ei ole mitään vammaa, hän on vain ilkeä k**ipää. Suurin osa aivovammaisista ei varmasti toimisi näin.
Itse taas heitin epähuomiossa roskiin mieheni (sattumalta muuten myös vuodelta 2013) kauppakuitin. Suhtauduin ensin vähän huokaillen, että pitääkö joku vanha kauppakuitti säilyttää, mutta kertoi sitten, että kyseessä oli kuitti siltä päivältä, kun tapasimme. Toisaalta hän kyllä leppyi ja totesi, ettei kuitilla ollut mitään väliä, kun meillä on toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Miten aloittajaa ulisi rankaista, että oppii seuraavalla kerralla keskustelemaan siitä, mitä pakastimessa saa olla? Miten?
Mä polttaisin aloittajan jokaisen vaatekappaleen nuotiossa. Selityksenä että "halusin lisää tilaa vaatekaappiin".
Täytyyhän hänen ymmärtää, että pakastin voi hajota 50 vuodessa, varsinkin, jos sitä ei koskaan sulata.
Huhhuh, onko ap:n mieskin ryhtynyt palstailemaan ja purkaa pahaa oloaan täällä? Käsittämätöntä kirjoittelua.
Jos tarina pitää paikkansa, niin teit halpamaisen teon. Lumipallo oli hauska ja sympaattinen idea.
Et varmaan ihmettele, jos mies hävittää jonkin suosikkituotteesi tai -vaatteesi?
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän hänen ymmärtää, että pakastin voi hajota 50 vuodessa, varsinkin, jos sitä ei koskaan sulata.
Ei ole isokaan homma siirtää palloa ajoittain uudempaan pakastimeen ennen edellisen hajoamista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vuoden 1995 jääkiekon MM-loppuottelun katsomisen aikana pidetyt alkkarit tyhjiöpakattuna ja pakasteessa. Oli niin ainutkertainen tapaus, että päätin säilyttää alkkarini. On mun rakkain tavarani. En ikinä antaisi anteeksi vaimolle, jos heittäisi MM-alkkarit sieltä pois. Joten siis ymmärrän miestäsi täysin.
Likaiset alushousut pakastimessa?
Sinulla on harvinaisen pitkämielinen vaimo.
Hae omasi! Sähän tässä rauhoittavia tarvitset, kun et kestä kun sunlaises hylätään, koska sä et ole YHTÄÖN MITÄÄN. Pelkkä paska nolla.