Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aivan hiilenä kun heitin pakastimesta hänen säilyttämänsä "talven 2013 lumipallon"

Vierailija
09.06.2019 |

Pyörittelin aina silmiäni kun hän kertoi että aikoo säilyttää sitä niin pitkään kuin mahdollista ja joku päivä voisi sitten kehuskella, että hänellä on 50 vuotta vanha lumipallo tms. En oikein tajunnut ideaa,parempiakin harrastuksia on. 😂

Sitä paitsi sai sitä jo pari kertaa hävetä kun mies on esitellyt lumipalloa vieraille. Jotenkin hän ei tajua että se ei ole muiden mielestä niin siisti juttu. Anyway, nyt oli pakastin sen verran täynnä, että heitin tuon pois tiskialtaaseen sulamaan. Mies on nyt aivan hiilenä eikä ole suostunut puhumaan sen jälkeen (tapahtui eilen).

Olen vähän huolissani, ei ole koskaan ennen suuttunut noin isosti mistään.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, onko ap:n mieskin ryhtynyt palstailemaan ja purkaa pahaa oloaan täällä? Käsittämätöntä kirjoittelua.

Äitihullun tekstiä ihan selvästi. Kukaan muu ei saa noin sekopäistä raivokohtausta jostain olemattomasta lumipallosta 😂😂😂

Vierailija
62/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa 50 vuotta säilytetyssä lumipallossa saattaa periaatteessa ollakin jotain järkeä. Kai sitä lumipalloa tutkimalla voisi päätellä jotain siitä, millainen talvi on ollut silloin 50 vuotta sitten. Niinhän sitä mannerjäätäkin tutkimalla päätellään ilmaston kehitystä.

Toki yksi vaivainen lumipallo on vähän eri asia kuin kilometrin paksuinen mannerjää, enkä tiedä pystyisikö siitä edes mitään päättelemään ja tekisikö kukaan sillä tiedolla mitään, mutta ajatus on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kuinka söpö tarina!

Vierailija
64/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ikävästi tehty. Et taida ymmärtää kauheasti tunteiden päälle muutenkaan. Lumipallo oli tärkeä miehellesi ja sinulle pitäisi olla tärkeää miehesi tunteet, oli ne sinusta kuinka typeriä tahansa. Varmasti mies sietää sinultakin hiljaa kaikenlaista naismaista typeryyttä eikä mainitse  niistä sinulle koska haluaa kunnioittaa tunteitasi. Kyse ei ole nyt enää lumipallosta vaan siitä että sinä et välitä miehesi tunteista ja pidät niitä typerinä koska et jaa samaa tunnetta etkä arvosta miehesi mielenkiinnon kohteita. Miehesi varmaan sulattelee nyt mitä kaikkea tämä lumipallo keissi sinusta paljastikaan. Ainakin sen että teillä ei ole tärkeitä kuin sinun halusi ja tunteesi ja niiden mukaan eläminen.

Vierailija
65/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä kauneimmillaan ja täällä käynnissä lumipallosota. Maastoudu, täältä lentää...lumipallo!

Vierailija
66/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta hukkaan heitit tiskialtaaseen. Toivottavasti mies ottaa eron.

Vierailija
67/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen lumipallon olisi perikunta heittänyt pois ellei se olisi sulanut sitä ennen pakastimen hajottua. Eikä se olisi muuttojakaan kestänyt.

Vierailija
68/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten tosi hyvä idea, olen joskus miettinyt samaa, siis lumipallon säilytystä. Ymmärrän miehesi raivon ja surun niin hyvin. Meitä nostalgiaihmisiä on vaikea ymmärtää.

Vierailija
69/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas heitin epähuomiossa roskiin mieheni (sattumalta muuten myös vuodelta 2013) kauppakuitin. Suhtauduin ensin vähän huokaillen, että pitääkö joku vanha kauppakuitti säilyttää, mutta kertoi sitten, että kyseessä oli kuitti siltä päivältä, kun tapasimme. Toisaalta hän kyllä leppyi ja totesi, ettei kuitilla ollut mitään väliä, kun meillä on toisemme.

Ihanaa! Siis että säilyttänyt kuitin.

Vierailija
70/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten säästin peruskoulun päättäjäisistä saamaani ruusua pakastimessa, kunnes muutin asuntoon, jossa ei pitänyt olla pakastinta. Siellä olikin, että ihan turhaan heitin sen ruusun pois :D

Vierailija
71/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on simpukankuoria ja kiviä ensimmäisiltä ulkomaanmatkoiltani vuodelta 1987 (Kreeta) ja 1989 (Las Palmas) sekä juhlamekko vuodelta 1992. En tee niillä mitään, ne ovat "vain" muistoja. Ja kyllä suuttuisin, jos kumppani siivoaisi ne turhina kaapintäytteinä roskiin. 

Vierailija
72/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä tulet tänne avautumaan asiasta. Jooh.

Vierailija
73/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies heitti roskiin kastekynttiläni vuodelta 1963

Vierailija
74/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää, että joku on ylipäätään tuonut likaisen pallon bakteereineen ruoansäilytyspaikkaan. Vai kantaisitko itse kakkaa pakastimeen?

No se on varmaan ollut kyllä muovipussissa:). Hirveä ihminen tuo vaimo joka heittänyt pallon pois. Ihan hirveä.

Vierailija
75/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies heitti roskiin kastekynttiläni vuodelta 1963

Toinen yhtä raakalaismainen teko.

Vierailija
76/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan emäntä se ois sama kun mies leikkaisi sun hiukset ensi yönä. Puliksi ja pahempaakin se oli mitä teit.

Vierailija
77/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen tavaroita ei saa heittää pois, mutten itse kyllä seurustelisi ihmisen kanssa, jolla lumipallonsäilytyspakkomielle. Näitä villityksiä tulee lisää ja kämppä on täynnä hyödytöntä ja rumaa krääsää.

Minusta Ap:n stoorista ei välity tämä mielikuva vaan se että tämä on hauska kuriositeetti, minustakin ihan onnistunut - olisi varsinkin 50 vuoden päästä! -, jota Ap:n olisi pitänyt kunnioittaa. En ihmettelisi vaikka johtaisi eroon.

Vierailija
78/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, onko ap:n mieskin ryhtynyt palstailemaan ja purkaa pahaa oloaan täällä? Käsittämätöntä kirjoittelua.

Miten niin käsittämätöntä kirjoittelua? Käsittämätöntä on se, että on aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka halventavat omaa kumppaniaan, ja oletettavasti odottavat olevansa näille rakkaita sekä se, ettei mies ilmeisesti pysty kostamaan tätä aloittajalle mitenkään. Jos mies menisi polttamaan aloittajan vaatteet nuotiossa, mikä olisi aivan oikeudenmukainen kosto, hänestä ajateltaisiin, että toimi väärin. Aloittaja ei sen sijaan tuomitse kukaan irl. Eivät kehtaa sanoa, että miehen tunteet ovat kuitenkin tärkeämpiä, kuin aloittajan itsekkyys.

Vierailija
79/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihullun tekstiä ihan selvästi. Kukaan muu ei saa noin sekopäistä raivokohtausta jostain olemattomasta lumipallosta 😂😂😂

Sinä halveksit muiden tärkeitä asioita ja tunteita. S**tanan psyko ja narsisti. Mä en ikinä satuttais ketään, josta välitän, tuolla lailla. Sulle on asia, jossa ET EDES TAJUA, ettei sua VOI rakastaa. Olet hylkiö, ja ääliö. Nolla. Mitätön, turhuus. Toivottavasti ap:n mies löytää nopeasti iutta panoseuraa. Muutahan hän ei ole voinut tuossa narsistissa nähdä.

Vierailija
80/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä ikävästi tehty. Et taida ymmärtää kauheasti tunteiden päälle muutenkaan. Lumipallo oli tärkeä miehellesi ja sinulle pitäisi olla tärkeää miehesi tunteet, oli ne sinusta kuinka typeriä tahansa. Varmasti mies sietää sinultakin hiljaa kaikenlaista naismaista typeryyttä eikä mainitse  niistä sinulle koska haluaa kunnioittaa tunteitasi. Kyse ei ole nyt enää lumipallosta vaan siitä että sinä et välitä miehesi tunteista ja pidät niitä typerinä koska et jaa samaa tunnetta etkä arvosta miehesi mielenkiinnon kohteita. Miehesi varmaan sulattelee nyt mitä kaikkea tämä lumipallo keissi sinusta paljastikaan. Ainakin sen että teillä ei ole tärkeitä kuin sinun halusi ja tunteesi ja niiden mukaan eläminen.

Näin juuri. Ap on paska narsisti, samoin kuten pieni osa palstalaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi