Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aivan hiilenä kun heitin pakastimesta hänen säilyttämänsä "talven 2013 lumipallon"

Vierailija
09.06.2019 |

Pyörittelin aina silmiäni kun hän kertoi että aikoo säilyttää sitä niin pitkään kuin mahdollista ja joku päivä voisi sitten kehuskella, että hänellä on 50 vuotta vanha lumipallo tms. En oikein tajunnut ideaa,parempiakin harrastuksia on. 😂

Sitä paitsi sai sitä jo pari kertaa hävetä kun mies on esitellyt lumipalloa vieraille. Jotenkin hän ei tajua että se ei ole muiden mielestä niin siisti juttu. Anyway, nyt oli pakastin sen verran täynnä, että heitin tuon pois tiskialtaaseen sulamaan. Mies on nyt aivan hiilenä eikä ole suostunut puhumaan sen jälkeen (tapahtui eilen).

Olen vähän huolissani, ei ole koskaan ennen suuttunut noin isosti mistään.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän ap:ta.. Mielestäni pakastin on ruokaa varten. Jos miestä harmittaa kovasti niin luulisi ettei asia ole maata kaatava. Joka vuosi tulee lunta ja lumi on sentään ilmaista.

JOo, jos pakastin on SUN mielestä ruokaa varten, niin MIKÄ oikeuttaa heittämään sieltä KYSYMÄTTÄ ja kuulematta mitä varten se MIEHESI mielestä on, mitään pois? Ei oikeuta, yhtään mikään. Sä voit aivan rauhassa olla sitä mieltä , että pakastin on ruokien säilytystä varten, mutta kun se sun mielipiteesi ei olekaan sitä, MITEN se asia on! Kun siihen asiaan on olemassa muitakin mielipiteitä, eikä vain omasi, senkin s**tanan typerä itsekeskeinen p*illuteline, joka sä vain olet. Et yhtään sen enempää. Toivottavasti mies ei halua hässiä aloittajaa enää ikinä. Itseltä ois mennyt sinuun miehenäsi halut ainakin AIVAN täysin. Pillus kuivuu kuin Saharan hiekka. Sääliksi käyt..

Mene vtun seko.pää Äitihullu vaikka töihin jo riehumasta. Ai niin, ei sulla töitä ole kun olet vaan lomalla suljetulta.

Mikä sun p*lluas on hiekoittanut? Eikö miehes enää nussinutkaan sua, kun kohtelit sen tunteita samoin kuin ap ja nyt vähän vaan v*tuttaa? Vai mikä on? Onpa se mitä vaan, niin en todellakaan välitä sinusta. Sä olet valintasi tehnyt sen suhteen, minkälainen ihminen sä olet, ja kaikki näkee, että se valinta on olla paskainen kuivap*llu ja kirkua pää punaisena, että miksei sua panna koskaan!!

Olet oikeasti sekaisin kuin seinäkello. Aikuinen ihminen ja tuollaista kielenkäyttöä. Tässä meillä on oikein kunnon WT.

Itse olet sekaisin ja raivostuttanut palstalla ihmisiä jo niin kauan. Kukaan ei vain ole osannut antaa sulle sun tasoosi sopivaa kielenkäyttöä, ei sulle puhuta kuten herrasväelle. Sulle puhutaan kuten karjapiialle.

Projisoit omaa käyttäytymistäsi minuun. Säälittävää piehtaroimista, rumaa kielenkäyttöä, kiroilua, haistattelua ja muiden solvaamista. Sitähän sinä, Äitihullu, olet harrastanut jo vuosia. Valtaat jokaisen ketjun tekemällä niistä omasi. Katsos kun maailmankaikkeus ei pyöri SINUN napasi ympärillä vaikka sinä niin vaatisitkin. Olet pelkkä mitättömyys ja vieläpä huonotapainen sellainen. Et ansaitse arvostusta.

En projisoi. Itse olet aivan törkeä sika, mikä sä olet selittämään, että mun pitää mennä töihin tai että olen suljetulla, häh? Kukahan se tässä nyt projisoi, kattele itse peiliin vaan. Olen kertonut että käyn töissä, enkä todellakaan ole missään suljetulla, jos et sitä tajua, niin älä kuvittele, että vastailen sulle asiallisesti, senkin hiekkap*llu. Olet korkeintaan samanlainen hiekkap*llu kuin äitini, jos tässä jotain projisointia esiintyy.

No niin. Jos et vielä ole suljetulla, niin tekstisi osoittaa jälleen kerran sen, että sinun kyllä kuuluisi siellä olla. 

Ei osoita, sinun luulosi että jonkun pitäisi siellä olla kertoo ainoastaan sinusta. Sen, minkä mä olenkin nähnyt jo kilometrien päähän; olet pelkkää p*skaa sisältä, surullinen ja onneton henkilö, joka ei peri miljoonaa euroa, joka elämäsi edes parantaisi. Toisin kuin eräät.

Vierailija
162/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas tätä ketjua :¨) ensin kuvittelin että jollain voi oikeasti olla tuollainen mies. Sitten vasta tajusin että kyseessä on provo, eikä hyvä sellainen.

Ehdin jo miettiä että ovatko ihmiset tulleet hulluiksi.

Hyvät naurut kuitenkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas tätä ketjua :¨) ensin kuvittelin että jollain voi oikeasti olla tuollainen mies. Sitten vasta tajusin että kyseessä on provo, eikä hyvä sellainen.

Ehdin jo miettiä että ovatko ihmiset tulleet hulluiksi.

Hyvät naurut kuitenkin :D

On ihan oikeasti, eihän tuollainen vaadi kuin hiukan älyä, jota itselläsi ei ole. Ap ei vain kehdannut tulla jatkamaan aloitustaan, koska ei saanutkaan päänsilitystä. Tunnen itse tuon tyylisiä miehiä kuin ap:n, moniakin, esim. oma isäni. Että kyllä heitä esiintyy. En sen sijaan tunne ketään, joka toimisi noin vastenmielisesti kumppaninsa tunteita kohtaan, kuin ap.

Vierailija
164/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän ap:ta.. Mielestäni pakastin on ruokaa varten. Jos miestä harmittaa kovasti niin luulisi ettei asia ole maata kaatava. Joka vuosi tulee lunta ja lumi on sentään ilmaista.

JOo, jos pakastin on SUN mielestä ruokaa varten, niin MIKÄ oikeuttaa heittämään sieltä KYSYMÄTTÄ ja kuulematta mitä varten se MIEHESI mielestä on, mitään pois? Ei oikeuta, yhtään mikään. Sä voit aivan rauhassa olla sitä mieltä , että pakastin on ruokien säilytystä varten, mutta kun se sun mielipiteesi ei olekaan sitä, MITEN se asia on! Kun siihen asiaan on olemassa muitakin mielipiteitä, eikä vain omasi, senkin s**tanan typerä itsekeskeinen p*illuteline, joka sä vain olet. Et yhtään sen enempää. Toivottavasti mies ei halua hässiä aloittajaa enää ikinä. Itseltä ois mennyt sinuun miehenäsi halut ainakin AIVAN täysin. Pillus kuivuu kuin Saharan hiekka. Sääliksi käyt..

Mene vtun seko.pää Äitihullu vaikka töihin jo riehumasta. Ai niin, ei sulla töitä ole kun olet vaan lomalla suljetulta.

Mikä sun p*lluas on hiekoittanut? Eikö miehes enää nussinutkaan sua, kun kohtelit sen tunteita samoin kuin ap ja nyt vähän vaan v*tuttaa? Vai mikä on? Onpa se mitä vaan, niin en todellakaan välitä sinusta. Sä olet valintasi tehnyt sen suhteen, minkälainen ihminen sä olet, ja kaikki näkee, että se valinta on olla paskainen kuivap*llu ja kirkua pää punaisena, että miksei sua panna koskaan!!

Olet oikeasti sekaisin kuin seinäkello. Aikuinen ihminen ja tuollaista kielenkäyttöä. Tässä meillä on oikein kunnon WT.

Itse olet sekaisin ja raivostuttanut palstalla ihmisiä jo niin kauan. Kukaan ei vain ole osannut antaa sulle sun tasoosi sopivaa kielenkäyttöä, ei sulle puhuta kuten herrasväelle. Sulle puhutaan kuten karjapiialle.

Projisoit omaa käyttäytymistäsi minuun. Säälittävää piehtaroimista, rumaa kielenkäyttöä, kiroilua, haistattelua ja muiden solvaamista. Sitähän sinä, Äitihullu, olet harrastanut jo vuosia. Valtaat jokaisen ketjun tekemällä niistä omasi. Katsos kun maailmankaikkeus ei pyöri SINUN napasi ympärillä vaikka sinä niin vaatisitkin. Olet pelkkä mitättömyys ja vieläpä huonotapainen sellainen. Et ansaitse arvostusta.

En projisoi. Itse olet aivan törkeä sika, mikä sä olet selittämään, että mun pitää mennä töihin tai että olen suljetulla, häh? Kukahan se tässä nyt projisoi, kattele itse peiliin vaan. Olen kertonut että käyn töissä, enkä todellakaan ole missään suljetulla, jos et sitä tajua, niin älä kuvittele, että vastailen sulle asiallisesti, senkin hiekkap*llu. Olet korkeintaan samanlainen hiekkap*llu kuin äitini, jos tässä jotain projisointia esiintyy.

No niin. Jos et vielä ole suljetulla, niin tekstisi osoittaa jälleen kerran sen, että sinun kyllä kuuluisi siellä olla. 

Ja muutenkin ihme tarttumista henkilööni ketjuissa, jotka eivät edes ole minun, se kertoo sen, että itselläsi on pahoja ongelmia. Toivottavasti saisit niihin hoitoa.

Vierailija
165/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin ihme tarttumista henkilööni ketjuissa, jotka eivät edes ole minun, se kertoo sen, että itselläsi on pahoja ongelmia. Toivottavasti saisit niihin hoitoa.

Niinpä niin. Ketju kuin ketju, sinä teet niistä omia raivoalustojasi, koska "minun äitini teki sitä ja tätä vuonna -78". Ja sitten alkaa toisten solvaaminen alapääpainotteisine törkyjuttuineen. Melko tasokasta...

Vierailija
166/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ap olla noin tyhmä ja piittaamaton?

Vierailija
167/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli samanlainen tavaroitten säilytyksestä ja paikasta määräilijä. Sain joululahjaksi lahjapaketin, johon kuului kuorintavoide, ihonhoitovoide ja lapanen, jota voi käyttää kuorintaan sekä itseruskettavan levitykseen. Eksäni oli sitten purkanut asuntoonsa tuon setin siten, että vienyt altaan reunalle ne kosmetiikkapurkit ja suvornut siivouskomeroon sen lapasen minulta mitään kysymättä koska en kuulemma tarvitse sitä. Todellisuudessa hän ei tiennyt mikä se oli, joten sen pohjalta hän teki päätöksiään. Tämä oli pieni juttu, mutta iso varoitusmerkki tulevasta. Samanlaisia ongelmia tuli muitakin ja kasapäin niin isona vyyhtinä, että oli helpompaa erota. 

Vierailija
168/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamstraako mies muutakin? Vuonna 1981 löytämiään pieniä kiviä? Vuonna 1990 puretun talon laudoituksen nauloja? Kuolinpesästä löytyneitä papan käytettyjä nenäliinoja? Isoäidin säpäleiksi menneitä puulastoja?

Miten se tähän liittyy? Onko sulla enemmän kuin yhdet kengät? Enemmän kuin kaksi kosmetiikkatuotetta? Jaahas.... ei kun roskiin vaan.

Luitko viestini? Ymmärsitkö pointin sanojen takana?

Joillakin on käsittämätön tarve säästää kaikki mahdollinen sillä seurauksella, että nurkissa lojuu täysin käyttökelvotonta tavaraa, rikkinäistä roskaa. Tuollainen käytös kielii yleensä jonkinlaisista tunne-elämän ongelmista.

Hienoa ap, että heitit pallon mäkeen. Tervepäiset eivät säilyttele mitään mutapalloja pakastimessaan.

Sä et tässä ymmärrä pointtia. Et SINÄ ole maailmassa mikään MITTARI, jolla on OIKEUS päättää siitä, mitä kukakin saa säilyttää ja mitä ei. Sun toimintasi tuossa on anteeksiantamatonta, jos teit samoin kuin ap, se osoittaa sen, että "rakkaasi" tunteet ovat snulle paskan arvoisia, etkä todellakaan ansaitse tuollaista kumppania.

Pointti, jota SÄ, ääliö p*skapää et tässä tajua on se, että aloittajalla ei ole LUPAA tehdä tuollaista. Hän voi aivan rauhassa olla samaa mieltä kuin sinä, MUTTA SE EI OLE SE POINTTI TÄSSÄ. Vaan toiminta ilman lupaa . Sitä ei ap saakaan anteeksi. Miehes vihaa sua entistä enemmän nyt, onnea ap!

Huh huh, millasta tekstiä. Et kovin tervepäiseltä vaikuta sinäkään.

Mitä!? Sunlaisistas p*skapäistä olen saanut tarpeekseni ja kärsimyksesi on iloni. Mitäs satutat ja loukkaat muita ja vielä kuvittelet tehneesi OIKEIN? S**tanan aivovammainen pieru. Opettele rajat ja se on siinä, että sä et kyselemättä koske siihen, mikä on toisten.

Jahas, kiitos palautteesta. Meidän kahden dialogi on liene tässä.

Saamasi palaute oli raivoisaa, mutta ilmeisesti sen kirjoittajalla oli mennyt tunteisiin. Olen samaa mieltä siitä, että ihminen joka viskaa kysymättä toisen tavaroita, rikkoo rajoja törkeällä tavalla. Siinä ei ole merkitystä sillä, miten järjettömiä asioita tämä toinen hamstraa.

Muistan vieläkin, miten lapsena ollessani äitini oli siivonnut kaappini ja heittänyt pois "kasan paperiroskaa ". Se kasa nyt vain oli pinkka hevospiirustuksia....olin miettinyt jokaiselle hevoselle nimen, tarinan, iän jne. Lapsen päässäni olin luonut kokonaisen hevoslauman, jokaiselle hevoselle oman paikan laumassa. Ja käyttänyt paljon aikaa sen luomiseen.

Edelleen muistan sen tunteen kun kaikki oli poltettu uunissa "kasana roskaa ".

Vierailija
169/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli kerran siivonnut varastoa ja lahjoittanut pois kitaran joka oli pakattu kitaralaukkuun ja oli ylimmällä hyllyllä odottamassa käyttöä. Ei kysynyt mitään eikä puhunutkaan asiasta mitään ennen kuin kysyin asiaa noin kuukauden kuluttua. Ihmettelin että mihinkäs se kitara on voinut joutua kun ei enää löytynyt. Totesi vain että antoi pois jollekin sukulaisen lapselle. Ei se mikään älyttömän kallis ollut mutta tuo oli sellainen temppu joka ei unohtunut. Kun kysyin miksi niin suuttui ja alkoi mollata minua ja harrastustani ei kuulemma ole mitään järkeä jos kitara on varastossa, sitä soitetaan koko ajan tai sitten ei soiteta ollenkaan. Että tällälailla sitä kumppania voi arvostaa. 

Vierailija
170/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on romantikko omalla tavallaan, lumipallo oli jotain erityistä ja koskettavaa hänen mielestään. Meillä jokaisella on omia tärkeitä kummallisuuksia, jotka ovat muiden mielestä käsittämättömiä. Kun ollaan parisuhteessa pitäisi kunnioittaa toisen juttuja. Himohamsterit ja sottapytyt on eri asia, mutta  lumipallo pakkasessa on jotenkin aitoa. 

Jospa se lumipallo oli muisto siitä, kun miehen todellinen rakkaus heitti häntä sillä heidän peuhatessaan lumessa?

Ehh... en ollut aiemmin tajunnutkaan, miksi psykopaatit oikeuttavat muiden muistojen tuhoamisen kysymättä näiltä. Aivan! Koska siihen voi liittää mustasukkaisia hallusinointeja! Joo, VARMAAN se kuule oli JUST sitä! Ethän SÄ säilyttäis mitään muita kuin menettämäsi rakkauteen liittyvää tavaraa!!!!! Koska eihän tuollaista muna-aivoa edes kukaan oikeasti ole koskaan rakastanutkaan.

Viaton veikkaukseni sai aikaiseksi melkoisen raivokohtauksen.

Lähinnä hain sitä miksi se pallo olis voinut olla miehelle tärkeä, en sitä minkä takia se hävitettiin.

Vierailija
171/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävästi tehty. 

Jos oma puolisoni säilyttäisi lumipalloa ja olisi siitä ylpeä, pitäisin sitä ihan hellyttävänä ja söpönä projektina. Jos pakastin jostain syystä x sulais niin varmaan itkisin sen puolesta koska harmittaisi. Ihan vain koska tietäisin se olevan hänelle tärkeää. Analysoimatta miksi.

En usko, että jonkin hassulta tuntuvan asian säilyttäminen automaattisesti tarkoittaa kaiken hamstraamista tai tunne-elämän häiriötä. Projektit ne on kullakin. 

Jos kyseessä on iso möhkäle ja pakastin on pieni, voi olla ihan asiallisen keskustelun hetki, riittäiskö siitä kompromissina ehkä pienempi pallo säilytettäväksi? 

Minusta rakastavassa suhteessa kuuluu olla empatiaa ja kykyä hyväksyä toisen harmittomat omituisuudet. 

Vierailija
172/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 hyvin keksitty

Vierailija
173/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maailmassa on silti vielä ihania ja sydämellisiä ihmisiä, jotka kunnioittavat ja rakastavat toisiaan. Älä luovu vielä toivosta! <3

Vierailija
174/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

s u s u kirjoitti:

Onneksi maailmassa on silti vielä ihania ja sydämellisiä ihmisiä, jotka kunnioittavat ja rakastavat toisiaan. Älä luovu vielä toivosta! <3

Tämä viesti oli siis tarkoitettu

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisten asioiden vuoksi naisten kanssa ei voi asua.

175/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen pakastaa lumipallon? Taitaa olla asperger tai muuten vain todella omituisen lapsellinen ihminen. Lähtis lumipallo ja samalla ukko.

No niinpä. Ei kuulosta kovin tasapainoiselta tai kypsältä ihmiseltä, jos yhdestä lumipallosta niin hermostuu. Sen ymmärtäisi, jos henkilö olisi alle 10-vuotias. Joillaki täällä näyttää menneen niin tunteisiin tämä, että kuulostaa niin kuin kyse olisi ollut kalliista autosta tms. Mutta lumipallo... Voi elämä. Ovat joko säälittäviä trolleja, joita tällä sivustolla valitettavasti paljon liikkuu tai sit muuten vaan vajaita tyyppejä. Ei ihme, että yli puolet liitoista päätyy eroon, jos tämä on ihmisten kypsyystaso ja mitättömistä asioista riidellään. Toivottavasta Ap:n mies ymmärtää olleensa hölmö ja kasvaa aikuiseksi.

176/178 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti*

Vierailija
177/178 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Vierailija
178/178 |
18.12.2024 |