Mies aivan hiilenä kun heitin pakastimesta hänen säilyttämänsä "talven 2013 lumipallon"
Pyörittelin aina silmiäni kun hän kertoi että aikoo säilyttää sitä niin pitkään kuin mahdollista ja joku päivä voisi sitten kehuskella, että hänellä on 50 vuotta vanha lumipallo tms. En oikein tajunnut ideaa,parempiakin harrastuksia on. 😂
Sitä paitsi sai sitä jo pari kertaa hävetä kun mies on esitellyt lumipalloa vieraille. Jotenkin hän ei tajua että se ei ole muiden mielestä niin siisti juttu. Anyway, nyt oli pakastin sen verran täynnä, että heitin tuon pois tiskialtaaseen sulamaan. Mies on nyt aivan hiilenä eikä ole suostunut puhumaan sen jälkeen (tapahtui eilen).
Olen vähän huolissani, ei ole koskaan ennen suuttunut noin isosti mistään.
Kommentit (178)
Fiksumpi puoliso olisi tajunnut naamioida sen onnettomuudeksi...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei heitä minun tavaroitani yhtään mihinkään minulta kysymättä. Piste.
Eli et siivoa koskaan. Sekin on häätöperuste a) palovaaran, b) hajun ja c) syöpäläisten takia.
Tuo olisi käynyt kätevämmin pakastinta sulattaessa. Mieshän ei sitä sulata, vissiin kickeli haittaa siinäkin hommassa jotenkin.
Kyllä saa olla pallo pakastimessa eikä eukolle kuulu.
Minun exäni joi minun ensimmäisen täysi-ikäisenä ostamani kolmosoluen jota säilytin vitriinissä kuten Roope Ankka ensilanttiaan. Senpä takia se onkin exä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa olla pallo pakastimessa eikä eukolle kuulu.
Niin vttu! Vaikka pitäis pesäpalloa pakastimessa, niin saa olla!
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni joi minun ensimmäisen täysi-ikäisenä ostamani kolmosoluen jota säilytin vitriinissä kuten Roope Ankka ensilanttiaan. Senpä takia se onkin exä.
Oli varmaan makunautinto. Tai riippuu tietysti sun iästä.
Miehesi on romantikko omalla tavallaan, lumipallo oli jotain erityistä ja koskettavaa hänen mielestään. Meillä jokaisella on omia tärkeitä kummallisuuksia, jotka ovat muiden mielestä käsittämättömiä. Kun ollaan parisuhteessa pitäisi kunnioittaa toisen juttuja. Himohamsterit ja sottapytyt on eri asia, mutta lumipallo pakkasessa on jotenkin aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi käynyt kätevämmin pakastinta sulattaessa. Mieshän ei sitä sulata, vissiin kickeli haittaa siinäkin hommassa jotenkin.
Mikä saa ihmiset luulemaan, ettei voisi olla kahta pakastinta?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on romantikko omalla tavallaan, lumipallo oli jotain erityistä ja koskettavaa hänen mielestään. Meillä jokaisella on omia tärkeitä kummallisuuksia, jotka ovat muiden mielestä käsittämättömiä. Kun ollaan parisuhteessa pitäisi kunnioittaa toisen juttuja. Himohamsterit ja sottapytyt on eri asia, mutta lumipallo pakkasessa on jotenkin aitoa.
Jospa se lumipallo oli muisto siitä, kun miehen todellinen rakkaus heitti häntä sillä heidän peuhatessaan lumessa?
Itse ymmärrän ap:ta.. Mielestäni pakastin on ruokaa varten. Jos miestä harmittaa kovasti niin luulisi ettei asia ole maata kaatava. Joka vuosi tulee lunta ja lumi on sentään ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on minun iälläni tekemistä jos ex muija tempaisi minun ensimmäisen ostamani kolmospullon?
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen pakastaa lumipallon? Taitaa olla asperger tai muuten vain todella omituisen lapsellinen ihminen. Lähtis lumipallo ja samalla ukko.
Minä luulen että noin ilkeältä ihmiseltä on lähtenyt jo monta ukkoa jos nyt olet sattunut niitä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän ap:ta.. Mielestäni pakastin on ruokaa varten. Jos miestä harmittaa kovasti niin luulisi ettei asia ole maata kaatava. Joka vuosi tulee lunta ja lumi on sentään ilmaista.
Mutta vuoden 2013 lunta ei tule enää koskaan.
Eihän se nyt mitään tilaa vie siellä pakkasessa. Vai lumiukonko mies oli sinne askartanut?
Kullakin meillä on omat hupsutuksemme. Apn mies säilyttää lunta ja on ylpeä siitä. Ap taas neurootikko, tiukkapipo jolla ei ole koskaan kivaa.
Nää on vähän näitä tilanteita, että kahden ihmisen koti onkin oikeasti vaan yhden koti ja toinen on siellä toimittamassa soman kalusteen virkaa. Jos maksatte kaiken puoliksi niin onhan sillä miehelläkin oikeus laittaa pakastimeen jotain omaa, vaikka lumipallon. Rakastava puoliso olisi vain hymyillyt tuolle ja rakastanut toista vieläkin enemmän. Minusta aloittajan mies vain vaikuttaa kiehtovalta ja persoonalliselta mieheltä. Aloittaja ei niinkään vaikuta kiinnostavalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on minun iälläni tekemistä jos ex muija tempaisi minun ensimmäisen ostamani kolmospullon?
No sen maku oli muijalle oikein, jos se oli esim 30 vuotta vanhaa.
Miksi et muuten tunari juonut sitä silloin, kun ostit sen. Alkoholin väärinkäyttöä.
Raivooko jengi täällä tosissaan jostain lumipallosta? Siis joo, minustakin ap:lta ajattelemattomasti tehty. Tyhmä tai ei, mutta jos se pirun pallo oli miehelle tärkeä, niin sitten se oli. En silti tajua että jotkut täällä ilmeisen tosissaan repee tästä asiasta liitoksistaan.
Ap, pyydä anteeksi mieheltäsi ja lupaa varata osio pakkasesta lumipallolle ensi talvena. Ja pahoittele, että hänen pitää aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Raivooko jengi täällä tosissaan jostain lumipallosta? Siis joo, minustakin ap:lta ajattelemattomasti tehty. Tyhmä tai ei, mutta jos se pirun pallo oli miehelle tärkeä, niin sitten se oli. En silti tajua että jotkut täällä ilmeisen tosissaan repee tästä asiasta liitoksistaan.
Ap, pyydä anteeksi mieheltäsi ja lupaa varata osio pakkasesta lumipallolle ensi talvena. Ja pahoittele, että hänen pitää aloittaa alusta.
Ei siitä anteeksipyynnöllä selviä. Aikakonetta rakentamaan ja mars vuoteen 2013.
Joku luuli keksineensä mahtavan trollin. Oma arvioni on, että aika surkea oli.