Mies aivan hiilenä kun heitin pakastimesta hänen säilyttämänsä "talven 2013 lumipallon"
Pyörittelin aina silmiäni kun hän kertoi että aikoo säilyttää sitä niin pitkään kuin mahdollista ja joku päivä voisi sitten kehuskella, että hänellä on 50 vuotta vanha lumipallo tms. En oikein tajunnut ideaa,parempiakin harrastuksia on. 😂
Sitä paitsi sai sitä jo pari kertaa hävetä kun mies on esitellyt lumipalloa vieraille. Jotenkin hän ei tajua että se ei ole muiden mielestä niin siisti juttu. Anyway, nyt oli pakastin sen verran täynnä, että heitin tuon pois tiskialtaaseen sulamaan. Mies on nyt aivan hiilenä eikä ole suostunut puhumaan sen jälkeen (tapahtui eilen).
Olen vähän huolissani, ei ole koskaan ennen suuttunut noin isosti mistään.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei heitä minun tavaroitani yhtään mihinkään minulta kysymättä. Piste.
Kyse oli lumipallosta, ei tavarasta. 🙄
No, mistä hankit uuden vuoden 2013 lumipallon?
Netistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin täysi pakastin, ettei sinne yksi lumipallo mahtuisi?
Ap voisi heivata sieltä ne korvaamattomat toissavuotiset mustikkansa, jotta mahtuu yksi lumipallo.
Minulla on pakastimessa taikinajuurta, edesmenneen mummoni aikaansaamaa. Jos mies nakkaisi sen menemään, niin mies saisi eropaperit käteensä. Joku typerä lumipallo on taas pelkkää typeryyttä, joten sen pois heittämisestä ei voi suuttua.
Ihanan kuuloinen leikkisä mies, harmi että on päätynyt yhteen tuollaisen kuivan akan kanssa. Jospa pääsee joku päivä ap:sta eroon ja löytää jonkun yhtä hyvällä mielikuvituksella varustetun ja huumoria omaavan kumppanin.
Lumipallon säilyttäminen oli hauska juttu, mutta en ymmärrä tässä ketjussa olevia aggressioitakaan ap:ta kohtaan ja narsistileimaa.
Itse olen hamstraajamiehen vaimo (muuten fiksu ja ihana) ja kun näet yhteisessä kodissa satoja turhia kuitteja, kuponkeja, sitä että jokainen peltinen karkkirasia laivalta säästetään (sinne Siljalle pääsee jatkossakin) ja lenkkireitiltä löytynyt rautalangan pätkä, niin alkaa väsyä.
Ei muuta kun mies ja ap laittavat ensi jouluna "joulupallot 2019" pakastimeen.
Meidän äiti on samanlainen ja heitti roskiin meidän lasten tavarat, jotka hänen mielestään olivat ylimääräisiä - samalla tavalla hän teki isän tavaroille isän eläessä ja kaikki isän tavarat menivät isän kuoltua roskiin jo ennen kuin hautauslupa ennätti tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lumipallon säilyttäminen oli hauska juttu, mutta en ymmärrä tässä ketjussa olevia aggressioitakaan ap:ta kohtaan ja narsistileimaa.
Itse olen hamstraajamiehen vaimo (muuten fiksu ja ihana) ja kun näet yhteisessä kodissa satoja turhia kuitteja, kuponkeja, sitä että jokainen peltinen karkkirasia laivalta säästetään (sinne Siljalle pääsee jatkossakin) ja lenkkireitiltä löytynyt rautalangan pätkä, niin alkaa väsyä.
Ei muuta kun mies ja ap laittavat ensi jouluna "joulupallot 2019" pakastimeen.
Kunnes Ap saa 2020 kauhean hävitysvimman ja homma on taas pilalla.
Tuota noin...sehän voisi tuhoutua seuraavassa sähkönjakeluhäiriössä. Miehesi lähettäisi kakkakirjeen Carunalle?
Lumipallon elåmä olisi joka tapauksessa ollut hyvin hauras. Sano miehellesi, että ajattelit vain sen parasta ja annoit sille eutanasian.
Vierailija kirjoitti:
Käyt hakemassa jäähallista uuden pallon miehellesi ja sanot että ”vitsi vitsi, en heittänyt palloasi pois. Laitoin sen vain jääkaappipakastimeen, ison pakastimen sulatuksen ajaksi.” ja pyyhit miehesi kyyneleet hihaasi.
Ei onnistu. 2013 lumipallon tunnistaa helposti. Lumikiteiden koostumus oli erilainen.
Sano miehellesi että laitetaanko tämån kesän siemennestettä säilöön ja otetaan se esille 9 kkn päästä?
Vierailija kirjoitti:
Sano miehellesi että laitetaanko tämån kesän siemennestettä säilöön ja otetaan se esille 9 kkn päästä?
Ei tuollaisen akan kanssa kukaan halua lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Joko koira on lopetettu?
Uurnassa on. Odottelee isäntää lataamosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas heitin epähuomiossa roskiin mieheni (sattumalta muuten myös vuodelta 2013) kauppakuitin. Suhtauduin ensin vähän huokaillen, että pitääkö joku vanha kauppakuitti säilyttää, mutta kertoi sitten, että kyseessä oli kuitti siltä päivältä, kun tapasimme. Toisaalta hän kyllä leppyi ja totesi, ettei kuitilla ollut mitään väliä, kun meillä on toisemme.
Lumipallon vielä uskoin, mutta tämä meni liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitihullulla keulii jo pahasti, kohta katkeaa verisuoni päästä kuvitteellisen lumipallon vuoksi.... 😂😂😂
Narsistien tyypillisin vastuunpakoilukeino: didn't happen!
Kyllä sä samaistut aloittajan suhteeseen aivan täysin ap:n roolissa, kumppanis meni sitten pettämään sua ja SÄ UHRIUDUIT! Vaikka itse sitä tilasit, Haha!
Kuka muu käyttää: Haha!
Jos tää on totta, niin olet ap tosi kylmä, sydämetön tässä asiassa.
Idea on tosi hauska. Otan tuon miehen vastaan, jos kerran sinulla ei ymmärrystä riitä, minusta hauska idea.
Ymmärtäisin, jos olis koko pakastin palloja täys. Mutta yksi pallo.
KERRO MIEHELLES, ETTÄ OUT OF RESPECT FOR HIS FUN IDEA, IHAN HÄNEN KUNNIAKSEEN PAKASTAN LAPSEN KANSSA ENSI TALVENA LUMIPALLON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, onko ap:n mieskin ryhtynyt palstailemaan ja purkaa pahaa oloaan täällä? Käsittämätöntä kirjoittelua.
Miten niin käsittämätöntä kirjoittelua? Käsittämätöntä on se, että on aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka halventavat omaa kumppaniaan, ja oletettavasti odottavat olevansa näille rakkaita sekä se, ettei mies ilmeisesti pysty kostamaan tätä aloittajalle mitenkään. Jos mies menisi polttamaan aloittajan vaatteet nuotiossa, mikä olisi aivan oikeudenmukainen kosto, hänestä ajateltaisiin, että toimi väärin. Aloittaja ei sen sijaan tuomitse kukaan irl. Eivät kehtaa sanoa, että miehen tunteet ovat kuitenkin tärkeämpiä, kuin aloittajan itsekkyys.
Luuletko sinä että kosto on jokin ratkaisu asioihin? Oletpä kypsymätön tötterö.
No jos toisen asenne on tällainen kuin ap:n (pilkallinen, ylimielinen, itserakas ja itsekeskeinen), niin totta kai on. Vai millä tuollaisilta väännetään hymy itkuun? Kerro toki sun vaihtoehtoinen malli.
Käske sen siivota huoneensa, johan hymy hyytyy seuraavaksi 40 vuodeksi! 😁
No ei hyydy. Ei tuollaisia ihmisiä kuin ap ole sillä asialla loukattu. Eihän heillä edes ole tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei heitä minun tavaroitani yhtään mihinkään minulta kysymättä. Piste.
Kyse oli lumipallosta, ei tavarasta. 🙄
No, mistä hankit uuden vuoden 2013 lumipallon?
Ei helvetti. Vesi kiertää luonnossa jatkuvasti eli jokaikinen vesipisara on ollut täällä maan päällä siitä asti, kun täällä on vettä ollut. Eli jokainen lumipallo on ööö... 4 miljardia vuotta vanha.
Helvetin lehmä! Jos olisit sulattanut minun 2013 talven lumipalloni niin olisi itse siellä pakastimessa seuraavat 6 vuotta. Naisille ei näemmä mikään ole puhää?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies heitti roskiin kastekynttiläni vuodelta 1963
Ja on vielä hengissä?
Niin, pakkasessahan ne bakteerit tunnetusti leviää. Tsiisus että jotkut on yksinkertaisia.