Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aivan hiilenä kun heitin pakastimesta hänen säilyttämänsä "talven 2013 lumipallon"

Vierailija
09.06.2019 |

Pyörittelin aina silmiäni kun hän kertoi että aikoo säilyttää sitä niin pitkään kuin mahdollista ja joku päivä voisi sitten kehuskella, että hänellä on 50 vuotta vanha lumipallo tms. En oikein tajunnut ideaa,parempiakin harrastuksia on. 😂

Sitä paitsi sai sitä jo pari kertaa hävetä kun mies on esitellyt lumipalloa vieraille. Jotenkin hän ei tajua että se ei ole muiden mielestä niin siisti juttu. Anyway, nyt oli pakastin sen verran täynnä, että heitin tuon pois tiskialtaaseen sulamaan. Mies on nyt aivan hiilenä eikä ole suostunut puhumaan sen jälkeen (tapahtui eilen).

Olen vähän huolissani, ei ole koskaan ennen suuttunut noin isosti mistään.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin tunteeton ja tyhmä? Et selkeästi välitä miehesi tunteista, miksi ihmeessä tuo pitäisikään antaa sulle anteeksi? Et ole ansainnut sitä.

Vierailija
2/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pesää, kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä halvatun oikeus sinulla on hävittää jotain, mikä on miehellesi tärkeää ? Karmea akka.

Vierailija
4/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en antaisi vastaavaa anteeksi. Se mikä on mulle tärkeää, ei ole sellaista, mitä KUKAAN kohtelee noin. Jos rakastaa minua.

Vierailija
5/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei heitä minun tavaroitani yhtään mihinkään minulta kysymättä. Piste.

Vierailija
6/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just samanlainen itsekeskeinen paska kuin ap. Arvokkainta, mitä on pilannut meiltä oli 600 eurolla ostamani Phil&Teds -rattaat. Siirsi ne varastoon homehtumaan.

Vierailija
7/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Vierailija
8/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli lumipallosta, ei tavarasta. 🙄

Vierailija
9/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tavaroita ei saa heittää pois, mutten itse kyllä seurustelisi ihmisen kanssa, jolla lumipallonsäilytyspakkomielle. Näitä villityksiä tulee lisää ja kämppä on täynnä hyödytöntä ja rumaa krääsää.

Vierailija
10/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itkeä miehesi puolesta.

Vierailija
11/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin täysi pakastin, ettei sinne yksi lumipallo mahtuisi?

Vierailija
12/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraako mies muutakin? Vuonna 1981 löytämiään pieniä kiviä? Vuonna 1990 puretun talon laudoituksen nauloja? Kuolinpesästä löytyneitä papan käytettyjä nenäliinoja? Isoäidin säpäleiksi menneitä puulastoja?

Vierailija
13/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli lumipallosta, ei tavarasta. 🙄

No, mistä hankit uuden vuoden 2013 lumipallon?

Vierailija
14/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, että joku on ylipäätään tuonut likaisen pallon bakteereineen ruoansäilytyspaikkaan. Vai kantaisitko itse kakkaa pakastimeen?

Vierailija
15/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamstraako mies muutakin? Vuonna 1981 löytämiään pieniä kiviä? Vuonna 1990 puretun talon laudoituksen nauloja? Kuolinpesästä löytyneitä papan käytettyjä nenäliinoja? Isoäidin säpäleiksi menneitä puulastoja?

Miten se tähän liittyy? Onko sulla enemmän kuin yhdet kengät? Enemmän kuin kaksi kosmetiikkatuotetta? Jaahas.... ei kun roskiin vaan.

Vierailija
16/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle sun naamarasvasi ole tärkeää. Heitin sen eilen roskiin. Ja ne toiset kengät. Ihan turhat, ja todella pöpöiset.

Vierailija
17/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tähän liittyy? Onko sulla enemmän kuin yhdet kengät? Enemmän kuin kaksi kosmetiikkatuotetta? Jaahas.... ei kun roskiin vaan.

Luitko viestini? Ymmärsitkö pointin sanojen takana?

Joillakin on käsittämätön tarve säästää kaikki mahdollinen sillä seurauksella, että nurkissa lojuu täysin käyttökelvotonta tavaraa, rikkinäistä roskaa. Tuollainen käytös kielii yleensä jonkinlaisista tunne-elämän ongelmista.

Hienoa ap, että heitit pallon mäkeen. Tervepäiset eivät säilyttele mitään mutapalloja pakastimessaan.

Vierailija
18/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies sulatti ja pesi pakastimen talvipakkasilla? Jos ei tehnyt ja pakastin on nyt ihan umpijäässä, niin pakkohan se on sulattaa ennen marjojen pakastamista.

Vierailija
19/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt hakemassa jäähallista uuden pallon miehellesi ja sanot että ”vitsi vitsi, en heittänyt palloasi pois. Laitoin sen vain jääkaappipakastimeen, ison pakastimen sulatuksen ajaksi.” ja pyyhit miehesi kyyneleet hihaasi.

Vierailija
20/178 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko viestini? Ymmärsitkö pointin sanojen takana?

Joillakin on käsittämätön tarve säästää kaikki mahdollinen sillä seurauksella, että nurkissa lojuu täysin käyttökelvotonta tavaraa, rikkinäistä roskaa. Tuollainen käytös kielii yleensä jonkinlaisista tunne-elämän ongelmista.

Hienoa ap, että heitit pallon mäkeen. Tervepäiset eivät säilyttele mitään mutapalloja pakastimessaan.

Sä et tässä ymmärrä pointtia. Et SINÄ ole maailmassa mikään MITTARI, jolla on OIKEUS päättää siitä, mitä kukakin saa säilyttää ja mitä ei. Sun toimintasi tuossa on anteeksiantamatonta, jos teit samoin kuin ap, se osoittaa sen, että "rakkaasi" tunteet ovat snulle paskan arvoisia, etkä todellakaan ansaitse tuollaista kumppania.

Pointti, jota SÄ, ääliö p*skapää et tässä tajua on se, että aloittajalla ei ole LUPAA tehdä tuollaista. Hän voi aivan rauhassa olla samaa mieltä kuin sinä, MUTTA SE EI OLE SE POINTTI TÄSSÄ. Vaan toiminta ilman lupaa . Sitä ei ap saakaan anteeksi. Miehes vihaa sua entistä enemmän nyt, onnea ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi