Ylen uusi ohjelma Elämäni biisi
Katsoiko kukaan muu? Minusta oli viihdyttävä ohjelma ja todella hyvät laulajat.
Kommentit (277)
En oo ollut Kasmir-fani, mutta tän ohjelman kautta on hän on eri tavalla tullut esiin lahjakkaana laulajana. Ei oo omat biisinsä kovin kiinnostavia. Kasmirille toivottavasti tulee joku Vexin romanttinen ja melodinen biisi.
Vähänkö söpö pari oli toi AinoSe! Niin sivistyneen oloisia - harvoin näkee tollaisia telkkarin musavisa yleisön edustajina!
Katja Ståhl on jotenkin iätön. Muistatteko Jyrkistä. Oli ihan samanoloinen silloin. Niinhän sitä sanotaan, että missityyppiset söpöt tytöt ikääntymisen myötä rupsahtaessa muuttuvat vain vanhoiksi naisiksi. Kun taas ei-missityyppiset, nuorena vähän liiankin persoonallisennäköiset muuttuvat ikääntyessään kiinnostavan näköiseksi. Musta Katja on just iän myötä koko ajan vain kaunistunut. Ja noi rillit, pehmeä kampaus ja naisellinen vaatetus. On tosi kivan näköinen. Onkohan kohta viisikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
En oo ollut Kasmir-fani, mutta tän ohjelman kautta on hän on eri tavalla tullut esiin lahjakkaana laulajana. Ei oo omat biisinsä kovin kiinnostavia. Kasmirille toivottavasti tulee joku Vexin romanttinen ja melodinen biisi.
Kaikkien aikojen ihanin veto telkkarissa:
Kasimir ja Jeba Lambert: Jos sä tahdot niin. Kashmirin pehmeä ja lämmin ääni ja Jeban vire, tekninen puhtaus ja Jepan äänen heleä, kirkas soundi. Upea yhdistelmä ja kontrasti.
Oma elämäni biisi on tää biisi Samuli Edelmanin ja Jipun tulkitsemana. Ja nyt tässä ohjelmassa noi kaksi teki siitä vielä huikeamman.
Tuleeko tää oikeesti telkkarista. Voiko telkkarin kautta kokea tällaista. Näköjään voi.
Toivon, että tekisivät Elämäni biisi levyn ohjelman ihanimmista esityksistä. Ja just näillä solisteille. Pleasepleaseplease
Vierailija kirjoitti:
Katja Ståhl on jotenkin iätön. Muistatteko Jyrkistä. Oli ihan samanoloinen silloin. Niinhän sitä sanotaan, että missityyppiset söpöt tytöt ikääntymisen myötä rupsahtaessa muuttuvat vain vanhoiksi naisiksi. Kun taas ei-missityyppiset, nuorena vähän liiankin persoonallisennäköiset muuttuvat ikääntyessään kiinnostavan näköiseksi. Musta Katja on just iän myötä koko ajan vain kaunistunut. Ja noi rillit, pehmeä kampaus ja naisellinen vaatetus. On tosi kivan näköinen. Onkohan kohta viisikymppinen?
Vahva maskeeraus auttaa. Ja silmäpussia ainakin on jo aika reilusti, mutta peittää laseilla.
Juontajana kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä tosta. Yhtä pliisu se on nykysin ku monet muutkin eikä mitenkään niin erityisen nuoren näkönen. Sitä ei toki voi kiistää etteikö sopis tohon ohjelmaan kuitenkin. Vetänyt onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Ai että! Niin toivon, että kuultaisiin:
St Pauli ja Reeperbahn
Minä olen muistanut
Rentun ruusu
Surun pyyhit silmistäni pois
Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku- oisko toi vika Jari Tervon. Olisko niin paljon pokkaa? Kirjoitti niin kivasti kihdistäänkin.
Minä olen muistanut on kylläkin Edu Kettusen sanat ja säv.
Oma veikkaus on että Diandra saa kauneimman ja koskettavimman eli Maailma on kaunis ja sitten se jaetaan ylen some-kanavilla ja sohvaperunoissa ja ylipäänsä kaikkialla, Elämäni Biisistä on tullut lähinnä diandra show. Hyvähän hän on, mutta paljon on kiinni myös annetuista biiseistä. Pepe laulaa jonkun Vexin sanoittaman omistaan eli Aamun tai Elämältä kaiken sain, Kasmir Kirkan Surun pyyhit silmistäni pois ja Irina Carolan Herrojen kanssa pellon laitaa tai Katri-Helenan Katson sineen taivaan. Jarkolle jää joku yhdentekevä humppa tai muu renkutus tai joku Vexin yllättäen sanoittama tuntematon englanninkielinen rokkibiisi - Jarkolla on ollut huono osa tällä kaudella suorittaa biisitäjoita muut eivät halua tai pysty laulamaan.
Arvaus: Jari Tervon biisi on Ryysyranta ja sen laulaa Pepe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
St Pauli ja Reeperbahn
Minä olen muistanut
Rentun ruusu
Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku- oisko toi vika Jari Tervon. Olisko niin paljon pokkaa? Kirjoitti niin kivasti kihdistäänkin.
Oma veikkaus on että Diandra saa kauneimman ja koskettavimman eli Maailma on kaunis ja sitten se jaetaan ylen some-kanavilla ja sohvaperunoissa ja ylipäänsä kaikkialla, Elämäni Biisistä on tullut lähinnä diandra show. Hyvähän hän on, mutta paljon on kiinni myös annetuista biiseistä. Pepe laulaa jonkun Vexin sanoittaman omistaan eli Aamun tai Elämältä kaiken sain, Kasmir Kirkan Surun pyyhit silmistäni pois ja Irina Carolan Herrojen kanssa pellon laitaa tai Katri-Helenan Katson sineen taivaan. Jarkolle jää joku yhdentekevä humppa tai muu renkutus tai joku Vexin yllättäen sanoittama tuntematon englanninkielinen rokkibiisi - Jarkolla on ollut huono osa tällä kaudella suorittaa biisitäjoita muut eivät halua tai pysty laulamaan.
Eli renkutus on Jarkolle, avaa illan jälleen ja se on aina joku renkutus joka avaa. Toisen biisi laulaa Irina, sitten pepe ja illan päättävät Diandra ja Kasmir. Vaikuttavimmat biisit tulevat aina viimeisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
St Pauli ja Reeperbahn
Minä olen muistanut
Rentun ruusu
Eli renkutus on Jarkolle, avaa illan jälleen ja se on aina joku renkutus joka avaa. Toisen biisi laulaa Irina, sitten pepe ja illan päättävät Diandra ja Kasmir. Vaikuttavimmat biisit tulevat aina viimeisinä.
Tämä siis Ylen sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
St Pauli ja Reeperbahn
Minä olen muistanut
Rentun ruusu
No tuolta näyttäisi - Jarkko vetää Irwinin biisin. Mistä lyödään vetoa, että Diandra saa sen huikaisevan koskettavan maailmaa suuremman biisin joka sai Anne Mattilankin ryhtymään taidemaalariksi?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/10/30/mika-on-vexi-salmen-rakastetui…
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tekisivät Elämäni biisi levyn ohjelman ihanimmista esityksistä. Ja just näillä solisteille. Pleasepleaseplease
Toivetta vaan tuotannolle, artisteille itselleen ja levy-yhtiöille!
Elämäni biisi on sellainen harmiton musiikkiohjelma mummoille ja papoille.
Huomenna tää tulee. Can’t wait!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus on että Diandra saa kauneimman ja koskettavimman eli Maailma on kaunis ja sitten se jaetaan ylen some-kanavilla ja sohvaperunoissa ja ylipäänsä kaikkialla, Elämäni Biisistä on tullut lähinnä diandra show.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/10/30/mika-on-vexi-salmen-rakastetui…
Joo, Diandra-show sopisi nimeksi. Huikean taitava ja lahjakas on, mutta aika pateettinen ja monesti överi tulkinta. Ottaisi oppia Pepestä. Vähäeleinen tulkinta on lopulta usein vaikuttavampi. Antaisi biisille tilaa.
Irina on mulle uusi tuttavuus, vaikka ilmeisen pitkä ura. Ihanan heleä ja kirkas ääni. Voi kun laulaisi Irina Katson sineen taivaan... kiva olisi kuulla, miten vertautuisi KatriHelenaan. Mutta ei varmasti oo toi biisi kenenkään raatilaisen valinta.
Vexi Salmen Mielettömän hienot lyriikat... monesti oon luullut, että Eino Leinon kynästä, mutta onkin ollut Vexin.
Ja olen aiemmin kirjallisisuustieteen pääaineopiskelija... opinnot jäi kyllä kesken.
Diandra vaikuttaa kiltiltä perhetytöltä, on lapsuuden viuluopinnot ja asiallinen tyyli. Miksi esiintyy missiporukoiden intagrameissa? Niissä piireissähän pyörii Misseille poikkiksina kaikenlaista rastatukkaa Junosta Salmisiin. Onko sopivaa seuraa nuorelle tytölle.
Veikkaan, että Anne Mattilan on toi minä olen muistanut.
Noilla äijillä varmaan Irwinin rullaavia ja iloisia biisejä. Toivottavasti Jarkko Ahola vetää Vexin Irwin-biisejä.