Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemattoman miehen yksinäinen lauantai

Vierailija
08.06.2019 |

Näin ne luonnon lait menevät...yksin tallustan kapeaa elämän tietäni hitaasti kohti viimeistä lepopaikkaa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hanki kavereita.

Vierailija
2/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi ei oikein kerro mitään siitä, miksi olet yksin. Hankala koittaa auttaa, jos ei yhtään tiedä mistä kiikastaa. Läheppäs vähän avaamaan asiaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vedät häppää, tallaat omaa polkuaaa

Vierailija
4/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesi ei oikein kerro mitään siitä, miksi olet yksin. Hankala koittaa auttaa, jos ei yhtään tiedä mistä kiikastaa. Läheppäs vähän avaamaan asiaa enemmän.

Tämä vain on joidenkin ihmisten kohtalo...meitä on aina ollut, ja aina tulee olemaan. En sovi kunnolla minnekään...yritän muuntautua ja tehdä itseni sopivaksi, mutta se on teennäistä ja varmaan näkyy läpikin. En kuulu minnekään. Naista ei ole koskaan ollut. Ikää 33v mikäli se jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
5/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se ongelma onkin että kun ei ns ole minuutta. Sitä voi lähteä etsimään terapiasta.

Vierailija
6/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt on selvää, AP on kiltti ja kunnollinen ,mutta hiljainen ja herkkä. Kaikenlaiset linnakundit saavat kyllä naisen, ainoastaan tuo kuvailemani tyyppi ei kelpaa naisille.

Vierailija
7/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt on selvää, AP on kiltti ja kunnollinen ,mutta hiljainen ja herkkä. Kaikenlaiset linnakundit saavat kyllä naisen, ainoastaan tuo kuvailemani tyyppi ei kelpaa naisille.

Ei ole biologisesti järkevää ottaa heikkoa. Niin se vaan menee enemmistön mielestä.

Vierailija
8/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole biologisesti järkevää ottaa heikkoa. Niin se vaan menee enemmistön mielestä.

Naiset ovat todella kylmiä.

Eikö silloin mies olisi parempi vaihtoehto? Saisitte sitä kaipaamaanne peppuakin.

Vierailija
9/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat todella kylmiä.

Eikö silloin mies olisi parempi vaihtoehto? Saisitte sitä kaipaamaanne peppuakin.

Tyypillinen vastaus tällä palstalla

Vierailija
10/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jatkuu myös tänäänkin...

Ap

Vierailija
11/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

N22

Vierailija
12/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän hankala juttu. Olen mä kokemattomana miehenä ollut kaikenlaisissa bileissä ja tapahtumissa mukana. En ole myöskään viettänyt jokaista lauantaita yksin kotona. Silti olen oikeastaan aina tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Olen katsellut ihmisiä kuin he tietäisivät jotain mitä minä en tiedä. Aivan kuin he kuuluisivat salakerhoon johon mulla ei ole asiaa.

Nuorempana tuo ei niin haitannut, kun oli vielä toivoa ja lapsenomaista uskoa, että joskus vielä minäkin. Saattoi olla vapautunut ja huoleton. Mennä sinne minne jalat vei. Nyt kun ikää sitä on kuin väkisinkin enemmän yksin ja seuraa saa vain, kun kaverit saavat vapaata perhe-elämästään. Enää emme voi toimia äkkinäisesti vaan kaikki pitää harkita tarkkaan ja minun on mentävä silloin kuin heille käy. Nyt sitä huomaa, että on oikeasti poikkeava ja nyt sitä tajuaa miten suuri ero onkaan aikuisen kokemattoman ja normaalin elämän eläneen välillä. Pintapuolisesti voimme näyttää samalta, mutta pinnan alla olemme kuin kaksi täysin eliölajia: minä, joka en tiedä miten suudellaan, harrastetaan seksiä, ollaan läheisesti toisen ihmisen kanssa, eletään parisuhteessa tai miltä toinen ihminen edes tuntuu kosketuksen alla vs. ihminen, joka oppi nuo jutut jo teininä ja jolle ne ovat olleet luonnollinen osa ihmiseloa kymmeniä vuosia. 

Kun on ollut näin kauan pääsemättä osaksi mitään noista tuntuu jo ajatuskin minusta tuollaisissa jutuissa absurdilta ja lähes tieteisfiktiotarinan juonelta. Se on pelottavaa, ahdistavaa, aiheuttaa häpeää ja katkeruutta itseäni kohtaan. 

Vierailija
13/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ihmisiä yhtään ahdista olla noin kroonisen riippuvainen keskiarvosta, normista tai mikä onkaan? Kaikki lähtee omien korvien välistä. Kaikkein tärkeintä on ymmärtää, että maailma (= tarjonta) on suurempi kuin mitä on tottunut ajattelemaan. Itsensä surkuttelu ei ole vetävää. Pitää alkaa ajatella kaikkea itsekkäämmistä lähtökohdista, että voi ylipäänsä kukoistaa ihmisenä. Ette ikinä tule löytämään ketään, joka kiinnostuu teistä, ellette ensin piittaa omista haluistanne.

Vierailija
14/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

M33

Vierailija
15/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea käymään salilla. Ei se yksinäisyyteen tai kokemattomuuteen auta, mutta ainakin on jotain tekemistä kuolemaa odotellessa. Lisäksi kehitystä on kiva seurata

Vierailija
16/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä ihmisiä yhtään ahdista olla noin kroonisen riippuvainen keskiarvosta, normista tai mikä onkaan? Kaikki lähtee omien korvien välistä. Kaikkein tärkeintä on ymmärtää, että maailma (= tarjonta) on suurempi kuin mitä on tottunut ajattelemaan. Itsensä surkuttelu ei ole vetävää. Pitää alkaa ajatella kaikkea itsekkäämmistä lähtökohdista, että voi ylipäänsä kukoistaa ihmisenä. Ette ikinä tule löytämään ketään, joka kiinnostuu teistä, ellette ensin piittaa omista haluistanne.

99% maailman ihmisistä haluaa seksiä ja parisuhteen. Miksi juuri minun pitäisi olla se poikkeus, se uniikki lumihiutale? Miksi minä en saa kokemattomana haluta sitä mitä muutkin? Entä jos minun haluni on perhe, parisuhde, Volvo ja kultainen noutaja?

Vierailija
17/17 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% maailman ihmisistä haluaa seksiä ja parisuhteen. Miksi juuri minun pitäisi olla se poikkeus, se uniikki lumihiutale? Miksi minä en saa kokemattomana haluta sitä mitä muutkin? Entä jos minun haluni on perhe, parisuhde, Volvo ja kultainen noutaja?

Sinä olet kokematon. Sinussa on vikaa. Tee jotain viallesi tai lopeta iniseminen. Muut eivät ole kokemattomia vaan he ovat normaaleja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä