Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moottoripyöräkypärä hiottaa, mikä auttaisi ?

Hondan kyytiläinen
08.06.2019 |

On liian kuuma keli moottoripyöräilyyn. Tuntuu että pää paistuu kypärän sisään. Onko muilla motoristeilla samaa tuskailua helteillä? Oma mds umpikypärä on kyllä todella kuuma pitää päässä varsinkin kaupungissa ja liikennevaloissa odottaessa. Pitääkö siirtyä avopottaan että helpottais.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pikkuhousunsuoja otsan ja kypärän väliin.

Vierailija
2/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö alushuppua kypärän alla? Imee kosteuden eikä hiki tartu kypärään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pikkuhousunsuoja otsan ja kypärän väliin.

Kypärä puristaa jo muutenkin ettei sen väliin viitsi mitään ylimääräistä laittaa.

Vierailija
4/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö alushuppua kypärän alla? Imee kosteuden eikä hiki tartu kypärään!

On minulla huppu alla pitkillä matkoilla, ja vaihtohuppuja mukana jos hikoaa liikaa.

Vierailija
5/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumppu auttaa

Vierailija
6/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liian pieni kypärä. Hanki ihmeessä pari kolme pykälää löysempi kypärä niin ilma pääsee kiertämään eikä pää hikoa.

Vierailija
7/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on liian pieni kypärä. Hanki ihmeessä pari kolme pykälää löysempi kypärä niin ilma pääsee kiertämään eikä pää hikoa.

Iso kypärä ei ole kovin turvallinen vaihtoehto

Vierailija
8/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokypärä ja visiiri auki, vain se aurinkosuoja alhaalla. Pilotti malli.

Hyvin toimii.

Vierailija
9/13 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja ilman kypärää

Vierailija
10/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärän alla tukka on ihan liiskana, kun sen ottaa pois.  Oli kuuma taI kylmä.  Varsinainen kampauksensyöjä.  

Ne on nääs eri asia ne naiset, joitten ei tarvi kuin vähän ravistella päätään, niin hiukset asettuu kauniisti, vaikka olisi olleet viisi tuntia kypärän alla.  Mulle ei vaan käy niin.  Tähän ollut pakko tottua.

Vierailija
11/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella istuva, joku voisi jopa sanoa liian pieni kypärä. Käytän sen alla Rukan alushuppua, jossa huppuosa on kosteutta siirtävää ohutta kangasta ja kaulaosa windstopperia. Mun mielestä tuollainen liukas, hyvin istuva alushuppu ennemmin vähentää hiusten aiheuttamaa kitkaa kuin tekee kypärän ahtaammaksi.

Mä ajan taajamassa visiiri auki, mutta VAIN taajamassa. Silloinkin aurinkolasit päässä. Silmään lentävä öttiäinen on pienessäkin vauhdissa vaarallinen. Ajoin ennen visiiri auki jopa satasen vauhdissa, mutta opettelin tästä pois. Avokypärää en itse hankkisi.

Vierailija
12/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä syy lisää olla hankkimatta moottoripyörää. "Mutta kun se ihana vapaus!"

Joo, todellakin.

Vierailija
13/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyvä syy lisää olla hankkimatta moottoripyörää. "Mutta kun se ihana vapaus!"

Joo, todellakin.

Kuulostaa siltä, että et ole missään vaiheessa halunnutkaan hankkia moottoripyörää. Miksi siis pitää listata sen lisäksi syitä olla hankkimatta pyörää? Ole hankkimatta ihan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme