Pään koko
Mies, jota tapailin, alkoi vähän ennen suhteen päättymistä vihjailla, että minulla on iso pää. Tämä ei ilmeisesti ollut pääsyy ( hah..) suhteen loppumiseen, mutta hän kuitenkin esitti asian siihen malliin, kuin se olisi yksi vaakakupissa painava asia. Muun pään ympärys on siis 54 cm. Minkä kokoisia päitä palstalaisilla on? Onko mun pää siis niin helvetillinen kurpitsa, ettei mun seurassa voi näyttäytyä tai suhdetta jatkaa?
Kommentit (150)
Sulla ap on todella pieni pää, jos olet sen oikein mitannut. Keskimääräistä paljon pienempi.
56, ihan normi.
Oisko sulla ollut vaan tukka pörrössä?
Ei sulla ole isoa päätä
Onpa idiootti mies. Mitä väliä sillä on jos jollakin on iso pää?
Minun päänympärykseni on 58 cm. Olen kyllä 180-senttinen, mutta pääni on silti iso. Lakkiaisten aattona kaikkien YO-lakit olivat sivupöydällä aakkosjärjestyksessä, ja koska minulla oli aikaa ja mahdollisuus, kävin katsomassa, montako meitä jättipäitä oli. Oli kaksi: minä ja kaksimetrinen luokkakaverini. Lohduttauduin sillä, että minulla on myös iso tukka (ja oltiin 80-luvulla).
Kukaan ei ole koskaan huomauttanut pääni koosta. Pitäisi olla jotain tosi pahasti hampaankolossa, jos joku päänympärykseni huomaisi ja kääntäisi sen minua vastaan.
Mies yritti keksiä sinusta, ap, jotain loukkaavaa. Älä ota sitä taakaksesi.
Mun pää on iso, samoin lasteni päät. Tää on meidän sukuvika, tulee isäni puolelta. Myös kädet ja jalat on usot. Ei ole eloa hidastanut. Mun lasten päät oli jo kouluun mennessä isommat kuin aloittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ap on todella pieni pää, jos olet sen oikein mitannut. Keskimääräistä paljon pienempi.
Takaraivolta otsaan mittasin, pitäisi siis olla mitattu pään leveimmästä kohdasta. Olen keskimääräistä lyhyempi, niin ehkä se sitten näyttää suhteessa jumalattomalta melonilta.
En kehtaa enää liikkua ihmisten ilmoilla kun mietin vaan, että ihmiset ihmettelee mun jättipäätä.
Iso pää ja vähän järkeä, pieni pää ja ei sitäkään järkeä, sanoo vanha sanalasku. Minun päähineeni koko on 61,5.
Oletteko tosiaan noin sekaisin, että tänne tuntemattomille päänne kokoja luettelette.
Mulla on päänympärys 56cm, tsekkasin kerran suurinpiirtein samankokoiset kaverin lätsän koon ja se oli 60cm mutta ihan normaalilta senkin pää näyttää. Molemmat ollaan alle 170cm naishenkilöitä
Vierailija kirjoitti:
Pään ympärysmitta eurooppalaisilla on noin 1/3 pituudesta.
Esimerkiksi itselläni hatun koko on 60 cm ja pituuteni on 182 cm.
Tämä vaihtelee jonkin verran roduittain.
Vierailija kirjoitti:
Minun päänympärykseni on 58 cm. Olen kyllä 180-senttinen, mutta pääni on silti iso. Lakkiaisten aattona kaikkien YO-lakit olivat sivupöydällä aakkosjärjestyksessä, ja koska minulla oli aikaa ja mahdollisuus, kävin katsomassa, montako meitä jättipäitä oli. Oli kaksi: minä ja kaksimetrinen luokkakaverini. Lohduttauduin sillä, että minulla on myös iso tukka (ja oltiin 80-luvulla).
Kukaan ei ole koskaan huomauttanut pääni koosta. Pitäisi olla jotain tosi pahasti hampaankolossa, jos joku päänympärykseni huomaisi ja kääntäisi sen minua vastaan.
Mies yritti keksiä sinusta, ap, jotain loukkaavaa. Älä ota sitä taakaksesi.
Kiitos.
Sitä minäkin vähän ajattelin, että jonkilainen tekosyy ehkä, onhan mun pään koko ollut koko ajan nähtävillä, mutta kyllä minä vähän otin itseeni kuitenkin. Mietityttää tosiaan, että kiinnittääkö muutkin ihmiset siihen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosiaan noin sekaisin, että tänne tuntemattomille päänne kokoja luettelette.
Mitä haittaa siitä voi muka olla?
Vierailija kirjoitti:
ovat päästään sekaisin
Minä ainakin mielummin ottaisin ison pään, kuin sellaisen pienen nutipään.
Suomalaisilla on keskimääräistä isommat päät. Normaalia. Itsekin olen melko isopäinen nainen, en nyt muista mittaa, mutta ylioppilaslakki oli selvästi isompi kuin kavereilla.
Kannattaa muuten olla hyvin varovainen tuollaisten naljailevien miesten kanssa, monesti on kyse ihan luonneviasta eikä vain yksittäisestä kömpelöstä kommentista. Haluavat lytätä naisten itsetunnon mitä kummallisimpia juttuja vähättelemällä tai haukkumalla.
Onko täällä RKP puolueen kallonmittauskokoontumisajot käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Onpa idiootti mies. Mitä väliä sillä on jos jollakin on iso pää?
Kaipa sitä jostain syystä pidetään jotenkin humoristisena tai lapsenomaisena, piirretyillä hahmoilla on usein isot päät.
Voiko pään koko muuttua?
Muuttaessani löysin vanhan hatturasian 30 vuoden takaa ja kokeilin vanhaa hattuani. Se oli nafti!
Vanhemmiten tukkani on jonkin verran harmaantunut ja alkanut kihartua, että se varmaankin tuo vähän paksuutta lisää.
Ajan myötä kilojakin on kymmenen enemmän. Mutta hitto vie, kertyykö läski päähänkin?
Ei ole kylläkään kukaan huomauttanut pään koosta sentään...
Vierailija kirjoitti:
Voiko pään koko muuttua?
Muuttaessani löysin vanhan hatturasian 30 vuoden takaa ja kokeilin vanhaa hattuani. Se oli nafti!
Vanhemmiten tukkani on jonkin verran harmaantunut ja alkanut kihartua, että se varmaankin tuo vähän paksuutta lisää.
Ajan myötä kilojakin on kymmenen enemmän. Mutta hitto vie, kertyykö läski päähänkin?
Ei ole kylläkään kukaan huomauttanut pään koosta sentään...[/
Tuskinpa muuttuu, eiköhän hattu ollut kutistunut.
56cm