Anna Puun Hartwalla areenan keikkaliput eivät mene kaupaksi. Missä syy?
Kaija Koo, Jenni Vartiainen ja jopa Sanni myivät areenan nopeasti loppuun. Vesalalla lipuista myyty 70%. Anna Puun marraskuun Hartsun keikalle ei ole myyty edes puolta areenasta, joten tätä menoa keikka joudutaan perumaan jotta Hartwall areena saisi omansa takaisin. Missä syy?
https://www.ticketmaster.fi/event/radio-suomipop-ylpeana-esittaa-anna-p…
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee vähän henilökohtaiseksi, mutta miten niinkin taviksen näköinen kuin Jukka I on saanut ainaki kaksi kaunista naista? Luonne tietenkin voi olla ihana, mutta itse en kyllä voisi kuvitella seukkaavani ulkonäön takia.
nim.merk. Iso nenä ja leuka minulla, ei voi olla miehellä olemattomammat.
Jukka Immonen on "tuottajavelho" jonka kanssa myös edellä mainitut naiset ovat vain uraansa edistääkseen. Ja olen eri mieltä Anna Puusta: en ymmärrä miksi kehutaan kauniiksi kun tuollaisia tavispirkkoja kouvolalqisella kananpärsetukalla löytyy joka kapakasta.
Ketjun aihe käsittelee Anna Puuta joka yrittää tehdä Hartwall areenan keikan. Jättäkää uransa lopettanut Jenni vartiainen pois tästä keskustelusta, hänen ei enää pitäisi häiritä ja ärsyttää ketään!
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee vähän henilökohtaiseksi, mutta miten niinkin taviksen näköinen kuin Jukka I on saanut ainaki kaksi kaunista naista? Luonne tietenkin voi olla ihana, mutta itse en kyllä voisi kuvitella seukkaavani ulkonäön takia.
Se, että sinulla on harvinaisen iso leuka ja nenä joista olet kehinyt itsellesi kompleksin, ei tee toisesta ihmisestä rumaa.
Immonen on aivan tavallisen miehen näköinen ns. peruskomea pertti tavallisen kokoisella nenällä ja leualla.
Jennin kanssa näytti vähän epäsuhtaiselta, eivät jotenkin vastanneet toisiaan ja Jenni ulkoisesti näyttävämpi, mutta Anna ja Jukka ovat tavallisuudessaan täysin samaa tasoa.
Molemmat vähän sellasia mauttomia ja hajuttomia söpöjä, jotka hukkuvat massaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinulla on harvinaisen iso leuka ja nenä joista olet kehinyt itsellesi kompleksin, ei tee toisesta ihmisestä rumaa.
Immonen on aivan tavallisen miehen näköinen ns. peruskomea pertti tavallisen kokoisella nenällä ja leualla.Jennin kanssa näytti vähän epäsuhtaiselta, eivät jotenkin vastanneet toisiaan ja Jenni ulkoisesti näyttävämpi, mutta Anna ja Jukka ovat tavallisuudessaan täysin samaa tasoa.
Olet oikeassa. Näissä kuvissa asia tulee esille todella selvästi:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Anna-Puun-puoliso-Jukka-Immonen-toistamis…
Niin siis mistä te tiedätte soittaako Anna vai eikö soita kitaraa, kun selvästi soitti sitä omassa yökylä-jaksossa? Tuskin hän jotain kallista kitaraa kotiin hankki huvin vuoksi. En ymmärrä tätä logiikkaa, että hankitaan kallis soitin, mutta ei koskaan käytetä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mistä te tiedätte soittaako Anna vai eikö soita kitaraa, kun selvästi soitti sitä omassa yökylä-jaksossa? Tuskin hän jotain kallista kitaraa kotiin hankki huvin vuoksi. En ymmärrä tätä logiikkaa, että hankitaan kallis soitin, mutta ei koskaan käytetä sitä.
Katsoitko sitä jaksoa yhtään? Joo, yritti soittaa kitaraa mutta ei onnistunut. Yksikään sointu ei tullut puhtaasti eikä oikein. Ei osaa soittaa. Lieneekö kitara vain kulissi hienoihin naistenlehtien kuviin "meidän koti Jukan kanssa" ja juuri Veitolan haastattelun kaltaisiin ohjelmiin? Siinä sanoi myös ettei haluaisi koiran oleskelevan asunnossaan. Kämppä on kylläkin Jukan omistuksessa, ei Annan, ja koira on suurimman osan ajastaan Jennin luona koska Jennin koira.
Taisi mennä tämä ketju pois aiheesta kun katsoo viimeisimpiä kommentteja. Anna Puu esiintyy Hartwall Areenalla, eläkää sen asian kanssa. Kyllä sinne muutama sata katsojaa tulee. Ei tarvitse aina olla täynnä. Eikä keikkaa todellakaan peruta vaikkei olisi täynnä, koska Areenan omistajat saavat siit vuokran joka tapauksessa.
Veli kirjoitti:
Asa & Anna Puu - taulu
Huonoin ASAn biiseistä. Surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko sitä jaksoa yhtään? Joo, yritti soittaa kitaraa mutta ei onnistunut. Yksikään sointu ei tullut puhtaasti eikä oikein. Ei osaa soittaa. Lieneekö kitara vain kulissi hienoihin naistenlehtien kuviin "meidän koti Jukan kanssa" ja juuri Veitolan haastattelun kaltaisiin ohjelmiin? Siinä sanoi myös ettei haluaisi koiran oleskelevan asunnossaan. Kämppä on kylläkin Jukan omistuksessa, ei Annan, ja koira on suurimman osan ajastaan Jennin luona koska Jennin koira.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Katsoin kyllä kyseisen jakson, tosin en osaa ei-muusikkona tunnistaa juuri tuota että menikö nuotti oikein tai puhtaasti, ajattelin että hän niin sanotusti ”freestylasi” niin kuin ehkä ne joilla on enemmän kokemusta soittimista ja musiikista. Kyllä mä muistan nuo kohdat jossa, puhui (Jennin) koirasta, hänen omasta lapsesta jne. mutta ne eivät olleet oleellisia itse kysymykseen, että osaako Anna soittaa kitaraa, johon nyt sain vastauksen. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikistaan en osaa sanoa oikein mitään, aika plääh. Ihmisenä vaikuttaa itsekkäältä, epävakaalta ja todella huomionkipeältä. Vaikea kuvitella että esim. Jenni Vartiainen menisi naamioituneena Idolsin koelauluihin, niinkuin Anna teki viime vuonna😂Pakko tuoda itseään esille keinolla millä hyvänsä.
No joo. Anna tuli julkisuuteen Idolsin kautta, Jenni ei. En ymmärrä, miksi vertaat näitä kahta laulajaa tällaisessa asiassa.
En puhunut siitä kun Anna kilpaili Idolsissa, vaan siitä kun hän laittoi kaikki maskit, peruukit ja lasit päähänsä ja esitti eri ihmistä tuomareiden edessä viime vuoden Idolsissa. Joku hassunhauska tempaus olevinaan, musta se vaikutti vain todella huomionkipeältä ja siltä kuin olisi jokin tarve päästä keskipisteeksi ja esittää "taitojaan". Googlaa vaikka.
En tunne yhtään ihmistä joka haluaisi mennä Anna Puun areenakeikalle. Minulla on aika laaja tuttavapiiri, ja moni heistä on käynyt katsomassa Jenniä, Kaijaa, jopa Sannia. No hyvä jos joku sinnekn menee. Kyllä tänne mahtuu muutamia naisartisteja kerrallaan kun joka toinen on aina jollain tauolla. Yhtäaikaa eivät mahtuisi pienen maan markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, no listataan jotain Anna biisejä ihmettelijöille ja itsellekin muistin virkistykseksi...
C'est la vie
Kaunis päivä
Mestaripiirros
Kolme pientä sanaa
Säännöt rakkaudelle
Nuori Loiri
Nopeimmat junat
Ota minut tällaisena kuin oon
Matkalla
ja uudelta levyltä mm. Tarviin vielä yhden yön aikaa ja Me ollaan runo.
Tiesin noista 3. Cest la vien, Säännöt rakkaudelle ja Ota minut tällaisena kuin oon. Ja viimeisenkin vain siksi, että oli Satuhäiden (Unelmahäiden?) tunnusmusiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikistaan en osaa sanoa oikein mitään, aika plääh. Ihmisenä vaikuttaa itsekkäältä, epävakaalta ja todella huomionkipeältä. Vaikea kuvitella että esim. Jenni Vartiainen menisi naamioituneena Idolsin koelauluihin, niinkuin Anna teki viime vuonna😂Pakko tuoda itseään esille keinolla millä hyvänsä.
No joo. Anna tuli julkisuuteen Idolsin kautta, Jenni ei. En ymmärrä, miksi vertaat näitä kahta laulajaa tällaisessa asiassa.
Etkö tiedä että Jenni tuli julkisuuteen Popstarsista Gimmelistä eli täysin verrattavissa Puuhun. Ja molemmilla 10v soolourat. Ja seukanneet saman miehen kanssa, jopa yhtäaikaa...
Tiedän kyllä Jennin uran alun. Mutta eikö ole todennäköisempää, että Anna piipahtaa Idolsissa kuin Jenni?
Vierailija kirjoitti:
Taisi mennä tämä ketju pois aiheesta kun katsoo viimeisimpiä kommentteja. Anna Puu esiintyy Hartwall Areenalla, eläkää sen asian kanssa. Kyllä sinne muutama sata katsojaa tulee. Ei tarvitse aina olla täynnä. Eikä keikkaa todellakaan peruta vaikkei olisi täynnä, koska Areenan omistajat saavat siit vuokran joka tapauksessa.
Yleensä keikka siirretään pienempään paikkaan (samalle päivämäärälle) jos lippuja ei myydä tarpeeksi, esim. Areenalta Kultsalle, Kultsalta Tavastialle jne... Emme tietenkään tiedä yksityiskohtia kustannusten jaosta tämän konsertin osalta koska sopimuksia ohjelmatoimiston ja tapahtumapaikan välillä on monenlaisia, mutta kumpikaan ei ala puolityhjää areenaa kyllä katselemaan. Se on aivan selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Katsoin kyllä kyseisen jakson, tosin en osaa ei-muusikkona tunnistaa juuri tuota että menikö nuotti oikein tai puhtaasti, ajattelin että hän niin sanotusti ”freestylasi” niin kuin ehkä ne joilla on enemmän kokemusta soittimista ja musiikista. Kyllä mä muistan nuo kohdat jossa, puhui (Jennin) koirasta, hänen omasta lapsesta jne. mutta ne eivät olleet oleellisia itse kysymykseen, että osaako Anna soittaa kitaraa, johon nyt sain vastauksen. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta!
Improvisoinnissakin pitäisi osata soinnut ja otetaulukko. Ja se ei muuten ole mitään "freestylea" paitsi rap-musiikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immonen on aivan tavallisen miehen näköinen ns. peruskomea pertti tavallisen kokoisella nenällä ja leualla.Jennin kanssa näytti vähän epäsuhtaiselta, eivät jotenkin vastanneet toisiaan ja Jenni ulkoisesti näyttävämpi, mutta Anna ja Jukka ovat tavallisuudessaan täysin samaa tasoa.
Enhän mä nyt rumaksi sanonutkaan, SE olis ollut liian rumaa! Sanoin "niinkin tavis".
Maksoin Bruno Marsin keikasta n. 50€, samaa hintaa en maksaisi jostain Anna Puusta! Kuka se edes on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut siitä kun Anna kilpaili Idolsissa, vaan siitä kun hän laittoi kaikki maskit, peruukit ja lasit päähänsä ja esitti eri ihmistä tuomareiden edessä viime vuoden Idolsissa. Joku hassunhauska tempaus olevinaan, musta se vaikutti vain todella huomionkipeältä ja siltä kuin olisi jokin tarve päästä keskipisteeksi ja esittää "taitojaan". Googlaa vaikka.
Tämähän oli Nelosen tekemä pila tuomareille. Edellisvuonna sinne passitettiin ainakin Mikael Gabriel.