Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle on ok lähettää sydän emoji? Kenelle ei?

Vierailija
08.06.2019 |

Kenelle voisit lähettää sydän emoji? Kenelle se on tod.epäsopivaa? Kerro mielipiteesi!

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei riipu viestin saajasta, vaan lähettäjästä. On tyyppejä, jotka laittelee sydämiä helposti ja ovat muutenkin sellaisia lämpimiä ja avoimia ihmisiä kaikkia kohtaan. Jos saan tällaiselta työkaverilta sydämen viestissä niin en pidä sitä yhtään ihmeellisenä, vaan henkilön tyylinä kommunikoida kaikille. Sitten on pidättyväisempiä ihmisiä, joilta saatu sydän saattaa olla hyvinkin merkityksellinen ele, jopa sopimaton, jos kyseessä on vaikka varattu.

Tämä. Sain kerran yhdeltä varatulta mieheltä sydämen. Ei laita ikinä viesteihin kuin ”Ok”. Oli vahva viesti ja alkoi ahdistamaan. Tuntui jopa sopimattomalta. Itsekin olen varattu.

Vierailija
82/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa lähinnä tämä ketju. Kuvaa hyvin tätä 2020-lukua. Joka sana pitää miettiä tarkkaan, ettei siitä seuraa mitään. Ihmiset ei kohta uskalla tehdä mitään. Kaikki luonnollinen läheisyys ja välittäminen häviää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa lähinnä tämä ketju. Kuvaa hyvin tätä 2020-lukua. Joka sana pitää miettiä tarkkaan, ettei siitä seuraa mitään. Ihmiset ei kohta uskalla tehdä mitään. Kaikki luonnollinen läheisyys ja välittäminen häviää :(

Juuri näin. Itse otan mieluummin muutaman epätoivotun sydänviestin vastaan kuin elän sellaisessa maailmassa, jossa jokainen välittämisen ele on mietittävä tarkkaan etukäteen.

Vierailija
84/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks naispuolinen tuttu laittaa noitaviesteihin vaikkei tunne mua edes kunnolla. Oudolta tuntuu.

Vierailija
85/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa niille jotka ovat läheisiä, tiedätte kyllä itse.

Vierailija
86/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kesällä eräälle ja siitäkös soppa syntyi.

V##tu kun osaisi toimia joskus oikein.

Vierailija
87/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
88/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks naispuolinen tuttu laittaa noitaviesteihin vaikkei tunne mua edes kunnolla. Oudolta tuntuu.

Noitaviestit ovat tosi outoja.

Vierailija
89/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain perheenjäsenille! Ei missää nimessä jos olet vanha mies niin saa laittaa nuorelle naiselle, joka ei kuulu perheeseesi. Se olisi noloa sekä ahdistavaa

Vierailija
90/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna niin näiden emojien kanssa kannattaa olla tarkkana. Itse en esim virallisiin sähköposteihin, kuten asiakasposteihin laita mitään emojeita, en hymiöitä jne. Ne voidaan tulkita väärin eivätkä todellakaan kuulu viralliseen viestintään.

Itse laitan sydämiä vain perheenjäsenille ja muutamalle ystävälle.

Vierailija
91/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle, perheenjäsenille, ihastukselle, jos joku lähettää sulle kuvan vaikka eläimistään tai kissastaan ja oikeasti tykkäät niistä niin sitten ihan kelle vaan tässä tapauksessa, mutta hyvä kommentoida jotain asiaan liittyvää. 

Muille en lähettäisi. 

Vierailija
92/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä emojia.

Vierailija
93/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna niin näiden emojien kanssa kannattaa olla tarkkana. Itse en esim virallisiin sähköposteihin, kuten asiakasposteihin laita mitään emojeita, en hymiöitä jne. Ne voidaan tulkita väärin eivätkä todellakaan kuulu viralliseen viestintään.

Itse laitan sydämiä vain perheenjäsenille ja muutamalle ystävälle.

En tiedä missä firmassa oot töissä, jos pitää ihan mainita että et käytä sähköposteissa emojia? Itestään selvä asia ja eipä ole yhdessäkään mailissa niitä ollut.

Vierailija
94/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähettäjänä on nainen, minulle on aina soveliasta lähettää sydän-emoji!

Vierailija
95/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolle ja lapsille. Lähetin myös kaverille joka lähetti kuvan vastasynyneestä vauvastaan.

Vierailija
96/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle vaan. Ei merkitse sen suurempaa.

Vierailija
97/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän tarkoittaa viesteissä ”ihanaa” tms. Ei yleensä rakkautta. Mun WhatsAppini on täynnä sydämiä eri ihmisiltä, eikä minua muut rakasta romanttisesti kuin mieheni.

Vierailija
98/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voin sanoo että miehet ei laita punaisia sydämiä kuin niille naisille, josta ovat kiinnostuneita. Miehet eivät yleensä harrasta hymiöitä.

Saan punaisia sydämiä mieheltä jolle tuskin olen ainakaan kaikkein tärkein. Hän on selvästi sitoutunut toiseen. Hän ei ole suomalainen, on kuitenkin hyvin pidättyvä luonne, temperamentiltaan siis melko suomalainen. Sydämiä ja suukkoja tulee silti kovasti. Pitäisikö siitä ajatella jotain ja jos niin mitä? Olen ajatellut sen liittyvän poskipusutteluun joka hänen maansa tapa ja tietysti siihen että olemme ystäviä.

Vierailija
99/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikille, jos asia on jotenkin ihana tai kiitän kauniisti tai osoitan empatiaa tai tms. Ei sukupuolella ole merkitystä vaan sillä asialla. Näin muutkin käyttää ja oma someni on täynnä sydämiä. Ihmetyttää että jotkut tekee tästäkin ongelman.  Vähän enemmän sydämellisyyttä peliin nyt, relax!

Vierailija
100/170 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan rouvalle ja lapsille.

Mutta on ok jmonissa yhteyksissä. Vaikka että " pizza ja olut❤" tai jos vastaat viestiin

"Isomummo/nappe-koira/morris mini" siirtyi eilen ajasta ikuisuuteen. Ei jää mitää epäselvää.