Kenelle on ok lähettää sydän emoji? Kenelle ei?
Kenelle voisit lähettää sydän emoji? Kenelle se on tod.epäsopivaa? Kerro mielipiteesi!
Kommentit (170)
mä ainakin oon saanu naispuolisilta työ kavereilta punaisen sydän hymiön eikä se tarkoita mitää romanttista itsekki laitan peukun kuva hymiöitä aina silloin tällöin ja oon mies mulle ei punainen sydän emoji merkitse mitään romanttista vaan siitä että on töissä tehny esim hyvin jonku työn vaikka naispuolisen työ kaverin puolesta
Ilmeisesti 30 vuotis syntymäpäiviään viettäneelle naispuoliselle työkaverille ei ollut sopivaa lähettää sydänemojia onnitteluviestissä kun nyt käytös muuttunut oudon vältteleväksi minua kohtaan M43.
Tämä on klassisen rakkauden emojin, jota käytetään ilmaisemaan rakkautta tai rakastamaan jotakuta tai jotakin. Se edustaa intohimoa ja syvää yhteyttä johonkin, mutta myös romantiikkaa, ystävyyttä ja ehdotonta rakkautta.
Viesteissä sydämellä osoitetaan empatiaa, kiitosta, huomaavaisuutta, ihastusta johonkin toisen esille tuomaan asiaan (ei ihmiseen itseensä) yms.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on klassisen rakkauden emojin, jota käytetään ilmaisemaan rakkautta tai rakastamaan jotakuta tai jotakin. Se edustaa intohimoa ja syvää yhteyttä johonkin, mutta myös romantiikkaa, ystävyyttä ja ehdotonta rakkautta.
Paitsi että viesteissä Kiitos tarkoittaa Sydämmellinen kiitokseni. Siinä ei ole mitään romantiikkaa vaan täydestä sydämestä annettu kiitos.
Ihmiset käsittää eri tavoin nämä sydämet. Tuttavalle tai kokonaan tuntematttomalle ei kannata laittaa ollenkaan väärinkäsityksen vuoksi, vaikka itse ajattelet sen olevan kiitos voi toiselle merkitä ihan muuta. Ainakaan naisen ei kannata miehelle laittaa ellette tunne todella hyvin ja se ole teidän tapanne tai juttunne molemminpuolin.
Jos mies laittaa sydämen niin kyllä sillä on syvällisempikin merkitys kuin vaan kiitos. Tunteita voidaan ilmaista kiertäen ja piilottaa asiayhteyteen, esim työpaikalla kiittää avusta tms. Varsinkin jos mies ei muille naisille niitä laittele niin kyllä sillä sydämellä on tarkoitus. Toivottavasti mies ei kuiteskaan halua tehdä jotain toista naista mustasukkaiseksi sinun kustannuksella!
Itse laitan vain poikaystävälle, äidille, poikaystävän äidille + siskolle.
Kolmekymppiset laittaa niitä tarkoittamaan isoa kiitosta tms.
Mieheni sivusuhde lähetti minulle, pidin erikoisena tuota. Ilmeisesti hänelle sydän ei tarkoita mitään.
Miehen raivostuminen tällaisista jutuista kertoo paljon.