Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle on ok lähettää sydän emoji? Kenelle ei?

Vierailija
08.06.2019 |

Kenelle voisit lähettää sydän emoji? Kenelle se on tod.epäsopivaa? Kerro mielipiteesi!

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä yleensä muille kuin läheisille. Töissä laitan empatiaa osoittaakseni.

Vierailija
62/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko pomolle laittaa? Jos on hyvät välit mut ei mitään ”sellaista”?

Tietty voi. Mä laitoin, kun pomoni sai vauvan. Pomoni on siis nainen ja niin olen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä pinkkejä sydämiä. Joskus tullut väärinymmärrys, kun laittanut miehelle punaisen sydämeen, tyyliin ”kiitos❤️” jostain työhommasta. Alkoi sitten kuvitella, että olisi jotain välillämme. Miehet vissiin liittävät punaisen sydämen romanttisiin tunteisiin?

Vierailija
64/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisille kyllä, miespuolisille en. Johtuen juuri tästä väärinymmärryksen mahdollisuudesta.

Vierailija
65/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte ihan hassuja, kun tällaisia mietitte :) Minä laitan kenelle haluan. Varmasti sitten tietää, jos tunteita on. Muustakin kuin joidenkin sydämien lähettelystä.

Vierailija
66/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä kyllä uskalla laittaa yhtään sydäntä kenellekään naiselle puolisoani lukuunottamatta. Muuten voi napsahtaa ahdistelusyyte.

Vierailija
67/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kelle tahansa, tietenkin olettan että on mukava ja jollain tavalla kuitenkin läheinen ihminen. Riippuu myös asiayhteydestä, kirjoittamastani viestistä yms. Voin laittaa sydämen esim.työkaverille.

Vierailija
68/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sydän-viestejä kymmeniltä ihmisiltä, mutta ei juuri siltä, jonka luulen olevan ihastunut minuun. Ehkä silloin jos on tunteita, varoo sydäntä.

Vierailija
69/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kelle tahansa, tietenkin olettan että on mukava ja jollain tavalla kuitenkin läheinen ihminen. Riippuu myös asiayhteydestä, kirjoittamastani viestistä yms. Voin laittaa sydämen esim.työkaverille.

Ainiin ja siis naisille vaan laittelen sydämiä. Miehille EN laita lukuun ottamatta omaa miestä 😂

Vierailija
70/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee sydän-viestejä kymmeniltä ihmisiltä, mutta ei juuri siltä, jonka luulen olevan ihastunut minuun. Ehkä silloin jos on tunteita, varoo sydäntä.

Olen huomannut saman. Jos on tunteita, niin ei varmasti laita sydäntä. Jos ei siis vielä seurustella.

Vierailija
71/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Jos on tunteita, niin ei varmasti laita sydäntä. Jos ei siis vielä seurustella.

Vähän niin ja näin. Minulla eräs mies alkoi käyttää sydäntä viesteissä, kun hänen tunteensa syvenivät. Eli voi olla tavallaan ensimmäinen askel tunteiden ilmaisemiseen.

Vierailija
72/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Jos tiedän, ettei mitään riskiä väärinymmärryksestä, niin kenelle vaan. Yleensä käytän kyllä pinkkejä sydämiä. Punainen on jotenkin liian vahva :D

Vierailija
73/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojit on siitä hankalia, että ihmiset antavat niille eri merkityksiä ja tulkitsevat niitä omista lähtökohdistaan. Enpä sitten enää ehkä käytä....

Vierailija
74/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun myötä en enää kenellekään :D harvoin kyllä laitankaan punaista sydäntä, tykkään enemmän pinkeistä.

Vierailija
75/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkejä käytön minäkin💕💖

Vierailija
76/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelleni laitan. Muuten käytän lähinnä hymiöitä.

Vierailija
77/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei riipu viestin saajasta, vaan lähettäjästä. On tyyppejä, jotka laittelee sydämiä helposti ja ovat muutenkin sellaisia lämpimiä ja avoimia ihmisiä kaikkia kohtaan. Jos saan tällaiselta työkaverilta sydämen viestissä niin en pidä sitä yhtään ihmeellisenä, vaan henkilön tyylinä kommunikoida kaikille. Sitten on pidättyväisempiä ihmisiä, joilta saatu sydän saattaa olla hyvinkin merkityksellinen ele, jopa sopimaton, jos kyseessä on vaikka varattu.

Vierailija
78/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sympaattista että jotkut ovat värikoodanneet sydämet :D 

Vierailija
79/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sympaattista että jotkut ovat värikoodanneet sydämet :D 

Tottakai :D Pinkit ovat ystäville, punaiset rakkaille.

Vierailija
80/170 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰😘