Kenelle on ok lähettää sydän emoji? Kenelle ei?
Kenelle voisit lähettää sydän emoji? Kenelle se on tod.epäsopivaa? Kerro mielipiteesi!
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Voiko pomolle laittaa? Jos on hyvät välit mut ei mitään ”sellaista”?
Tietty voi. Mä laitoin, kun pomoni sai vauvan. Pomoni on siis nainen ja niin olen itsekin.
Käytän yleensä pinkkejä sydämiä. Joskus tullut väärinymmärrys, kun laittanut miehelle punaisen sydämeen, tyyliin ”kiitos❤️” jostain työhommasta. Alkoi sitten kuvitella, että olisi jotain välillämme. Miehet vissiin liittävät punaisen sydämen romanttisiin tunteisiin?
Naispuolisille kyllä, miespuolisille en. Johtuen juuri tästä väärinymmärryksen mahdollisuudesta.
Te ootte ihan hassuja, kun tällaisia mietitte :) Minä laitan kenelle haluan. Varmasti sitten tietää, jos tunteita on. Muustakin kuin joidenkin sydämien lähettelystä.
Minä en miehenä kyllä uskalla laittaa yhtään sydäntä kenellekään naiselle puolisoani lukuunottamatta. Muuten voi napsahtaa ahdistelusyyte.
Lähes kelle tahansa, tietenkin olettan että on mukava ja jollain tavalla kuitenkin läheinen ihminen. Riippuu myös asiayhteydestä, kirjoittamastani viestistä yms. Voin laittaa sydämen esim.työkaverille.
Mulle tulee sydän-viestejä kymmeniltä ihmisiltä, mutta ei juuri siltä, jonka luulen olevan ihastunut minuun. Ehkä silloin jos on tunteita, varoo sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kelle tahansa, tietenkin olettan että on mukava ja jollain tavalla kuitenkin läheinen ihminen. Riippuu myös asiayhteydestä, kirjoittamastani viestistä yms. Voin laittaa sydämen esim.työkaverille.
Ainiin ja siis naisille vaan laittelen sydämiä. Miehille EN laita lukuun ottamatta omaa miestä 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee sydän-viestejä kymmeniltä ihmisiltä, mutta ei juuri siltä, jonka luulen olevan ihastunut minuun. Ehkä silloin jos on tunteita, varoo sydäntä.
Olen huomannut saman. Jos on tunteita, niin ei varmasti laita sydäntä. Jos ei siis vielä seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Jos on tunteita, niin ei varmasti laita sydäntä. Jos ei siis vielä seurustella.
Vähän niin ja näin. Minulla eräs mies alkoi käyttää sydäntä viesteissä, kun hänen tunteensa syvenivät. Eli voi olla tavallaan ensimmäinen askel tunteiden ilmaisemiseen.
Riippuu ihmisestä. Jos tiedän, ettei mitään riskiä väärinymmärryksestä, niin kenelle vaan. Yleensä käytän kyllä pinkkejä sydämiä. Punainen on jotenkin liian vahva :D
Emojit on siitä hankalia, että ihmiset antavat niille eri merkityksiä ja tulkitsevat niitä omista lähtökohdistaan. Enpä sitten enää ehkä käytä....
Tämän ketjun myötä en enää kenellekään :D harvoin kyllä laitankaan punaista sydäntä, tykkään enemmän pinkeistä.
Perheelleni laitan. Muuten käytän lähinnä hymiöitä.
Mun mielestä ei riipu viestin saajasta, vaan lähettäjästä. On tyyppejä, jotka laittelee sydämiä helposti ja ovat muutenkin sellaisia lämpimiä ja avoimia ihmisiä kaikkia kohtaan. Jos saan tällaiselta työkaverilta sydämen viestissä niin en pidä sitä yhtään ihmeellisenä, vaan henkilön tyylinä kommunikoida kaikille. Sitten on pidättyväisempiä ihmisiä, joilta saatu sydän saattaa olla hyvinkin merkityksellinen ele, jopa sopimaton, jos kyseessä on vaikka varattu.
Jotenkin sympaattista että jotkut ovat värikoodanneet sydämet :D
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sympaattista että jotkut ovat värikoodanneet sydämet :D
Tottakai :D Pinkit ovat ystäville, punaiset rakkaille.
En lähetä yleensä muille kuin läheisille. Töissä laitan empatiaa osoittaakseni.