Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle on ok lähettää sydän emoji? Kenelle ei?

Vierailija
08.06.2019 |

Kenelle voisit lähettää sydän emoji? Kenelle se on tod.epäsopivaa? Kerro mielipiteesi!

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas merkitsee välittämistä. Eli todellakin käytän läheisten työkavereiden viesteissä. Myös silloin jos joku on auttanut minua, tyyliin ”kiitos!❤️”

Vierailija
22/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kohta alkaa jo miettiä näinkin tarkkaan?! Sanokaa ettei ei!! Haluan lähettää sydämiä kaikille ihanille, myös töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan loukkaantuisi, jos saisin työkaverilta sydämen. Siis jos muuten on asiallinen käytös.

Vierailija
24/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kohta alkaa jo miettiä näinkin tarkkaan?! Sanokaa ettei ei!! Haluan lähettää sydämiä kaikille ihanille, myös töissä.

Älä turhaan huolestu. Musta on luontevaa laittaa sydämiä vain miehelleni. Mutta kyllä mulle jotkut kaverit ja etäisemmätkin tutut laittaa ja enkä ajattele muuta kuin että se on heidän tyyli ja vastaan hymiöllä.

Vierailija
25/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan instassa eri värisiä sydämiä jos on ihania kuvia. Niin tuntuu tekevän moni muukin

Vierailija
26/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on hämmentänyt, kun mun työkaveri (mies) laittaa mulle viesteissä sydänhymiöitä. Oon ruvennut laittamaan takas vastaavia hymiöitä ja niitten merkitys on jotenkin muuttunut. Jokin jännä seksuaalinen lataus niissä kieltämättä on...

Vierailija
27/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä päivittäin. Lähetän niitä kaikenlaisille ihmisille joista välitän.

Vierailija
28/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on hämmentänyt, kun mun työkaveri (mies) laittaa mulle viesteissä sydänhymiöitä. Oon ruvennut laittamaan takas vastaavia hymiöitä ja niitten merkitys on jotenkin muuttunut. Jokin jännä seksuaalinen lataus niissä kieltämättä on...

Onko punainen sydän? Miehet ei lajittele punaisia sydämiä turhaan..

Vierailija
29/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä yksi päivä ihan samaa. Aiemmin olen käytellyt aika huolettomasti, mutta nyt kun me too- jutut ovat olleet pinnalla, pelottaa että voisi tulla väärinymmärrys. Ja korostan, että tarkoitan niillä vain välittämistä.

Vierailija
30/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rennosti kaikille kivoille. Esim kun kiitän, ilmaisen välittämistä, ihastelen jotain jne.

Saan itsekkin niitä ystäviltä, kamuilta, työkavereilta. Ei pidä ajatella liian vaikeasti. Kivoja emojeita ne on ja ilahduttaa kun saa niitä.

Vierailija
31/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikille ystäville ja perheenjäsenille. Olen käyttänyt myös töissä läheisille työkavereille. Vastakkaiselle sukupuolelle laitan esim sinisen tai keltaisen sydämen. En tiedä miksi :D

Vierailija
32/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just noin se toimii!

Niitä voi laittaa silleen muka huomaamattomasti ja tääonmuntapa-tyylisesti. Mutta sit kun saa vastakaikua, niin sitä voi jatkaa ja kyllähän se sitten jonkinlaiseksi "syväksi ystävyydeksi" muuttuu.

Ja hei. Ei se sun työkaverimies miehille laita sydämiä kiitokseksi tai muuten... =D Sä olet nainen ja susta ollaan kiinnostuneita. Ja sä tykkäät siitä.

Naiset menee usein tohon avoimmuustemppuun.

Vierailija
33/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laitoin liian aikaisin treffi-tuttavalle ja hän otti sen rakkauden ilmaisuna. Tämän jälkeen olen ollut varovaisempi.

Vierailija
34/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä. En halua mitään ahdistelua.

Vierailija
35/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena naiskavereille/ perheenjäsenille. Ei ole ok lähettää miespuolisille kavereille

Vierailija
36/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voin sanoo että miehet ei laita punaisia sydämiä kuin niille naisille, josta ovat kiinnostuneita. Miehet eivät yleensä harrasta hymiöitä.

Vierailija
37/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena naiskavereille/ perheenjäsenille. Ei ole ok lähettää miespuolisille kavereille

Apua, onko näin? Olen monta kertaa laittanut miehelle töissä punaisen sydämen. Juurikin kiittänyt jostain työasiasta, minkä tehnyt puolestani. En ole ikinä ajatellut, että voisi tulkita viestin, että olisi tunteita tms. Merkitsee minulle puhdasta välittämistä...

Vierailija
38/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipoista porukkaa täällä! Laitan kaikille tutuille, ei ole ollut mitään väärinymmärtämistä. Kuuluu mun avoimeen persoonaan.

Vierailija
39/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko pomolle laittaa? Jos on hyvät välit mut ei mitään ”sellaista”?

Olen mä ainakin laittanut. Viimeksi kun pomo esitteli uuden koiranpentunsa. Olen myös alaiselleni laittanut, kun laittoi kuvan vastasyntyneestä vauvastaan.

Olen 40 v nainen, pomoni 50 v nainen ja ko. alainen 35 v mies. Kauhea ahdistelija siis vissiin olen.

Vierailija
40/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia ihastella vaikka koiranpentua sydänemojin kanssa kuin laittaa sydän suoraan ihmiselle esim. Hyvää yötä❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan