En ymmärrä tuota tissitempausta
Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi esitellä tissejään. Miehiä tämä kyllä aivan varmasti miellyttäisi mutta miksi naiset ”taistelevat” sen puolesta että saisivat olla yläosattomissa? Huh huh! Menee ihan totaalisesti hermo tähän nykyajan hihhulimeininkiin. 😡
Kommentit (839)
Toivoisin, että miesten olisi pakko käyttää paitaa ainakin kaupungilla liikkuessa. Ällöttävää olla vaikka ulkona syömässä, kun ohi kulkee miehiä ilman paitaa karvaisen möhömahansa ja roikkutissien kanssa. Ei mitään mukavaa katseltavaa.
Oksettavat runkkarit kyylää tissejä. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi tissit paljaana ulkona vaikka maksettaisiin. Ällöttää ajatuskin miehistä pullotus housuissa rivissä seisomassa tuijottamassa. Sitten menevät äkkiä johonkin pusikkoon hoiteleen itsensä. Yök.
Minua miehenä ei häiritsisi tai yököttäisi yhtään, jos joku nainen tyydyttäisi itsensä pusikossa minua katseltuaan.
Mutta jos joku mies tyydyttäisi itsensä pusikossa ensin sinua katseltuaan, niin se sinuakin kyllä varmaan haittaisi ja siitähän tässä nyt vain oli kysymyskin, eikö vain?
(Nainen ei alistakaan ketään pelkäksi aivottomaksi pökkimiskohteekseen )
Joidenkin vain on käsittämättömän vaikeaa ymmärtää, että miehet ja naiset ovat erilaisia. Halutaan väkisin yrittää olla niin kuin miehet, vaikka se ei biologisista syistä tule koskaan olemaan mahdollista. Mies on mies ja nainen on nainen, vaikka kaikki hilluisivat alasti kesät talvet.
Ryhmässä tyhmyys tiivistyy, tuo on hyvä esimerkki ryhmäajattelusta jossa logiikka katoaa jonnekki kauas pois. Luonnollisesti naiset taas touhuamassa, odottanevat kai että miehet pelastaa heidät jos joutuvat kohtaamaan mitään ei toivottua koska omat toimet.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu että tämä tasa-arvohömppä on mennyt aivan liian pitkälle. Mitä hiton väliä on sillä että miehen nännit saavat näkyä. Onhan ne miehen rinnat nyt aivan erilaiset kuin naisella. Huh! Ja kyllä, ne naisen rinnat seksualisoidaan koska niistä kiihottuminen ja niiden ihailu on miehillä perimässä. Minä en ainakaan halua antaa yhdellekään pervolle lisää katseltavaa. Naisena haluan peittää juuri ne alueet kehossasi, joiden tiedän kiinnostavan miehiä erityisesti. Ja yksi tällainen osa kehossasi on juurikin rinnat.
No sinä voit peittää ihan mitä haluat, kannattaa kääntyä vaikka islaminuskoon. Ajatuskulkusi kuulostavat semmoisilta, mitä se porukka edustaa - miehellä ei ole katseensa tai halunsa suhteen mitään vastuuta, naisen pitää ottaa kaikki vastuu ja peittää itsensä. Minä (nainen) koen miehen rintakehän ja nännit tosi kiihottavina, mutta pystyn olemaan tuijottamatta ja hillitsen himoni. Pitäisi onnistua täysjärkiseltä aikuiselta, oli sukupuoli mikä vaan.
Itsensä saa tosiaan peittää, mutta onko oikein, että järjestyslaki kohtelee sukupuolia tässä asiassa eriarvoisesti? Vierekkäin ottaa arskaa nainen ja mies yläosattomissa, toisen toimintaan voi puuttua vaikka poliisi kun toinen saa mennä porskuttaa? Ei mene minun oikeustajuuni.
Vierailija kirjoitti:
En olisi tissit paljaana ulkona vaikka maksettaisiin. Ällöttää ajatuskin miehistä pullotus housuissa rivissä seisomassa tuijottamassa. Sitten menevät äkkiä johonkin pusikkoon hoiteleen itsensä. Yök.
-No älä ny.. ei me semmosia olla.
Pikemminkin katse 2 sekuntia (putkiaivot kerkee tajuun), sitten hämmästys silmät pyöreenä, sitten katse maahan, kun hän on kuitekin "naapurin Pertin" kaunis vaimo jonka vahingossa vilaukselta näki. Kotio 4-seinän sisälle ettei tuu paha mieli.
Naisena olen sitä mieltä, että ihan jokaisen ihmisen sukupuoleen katsomatta pitäisi peittää tissinsä ja mahansa julkisilla paikoilla (pois lukien uimarannat). Uimarannoilla voisi sitten halutessaan olla yläosa paljaana olipa sitten mitä sukupuolta tahansa.
Olikohan tuolla tapahtumassa alemman tason miehiä tiirailemassa kun eivät tissejä muuten näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu että tämä tasa-arvohömppä on mennyt aivan liian pitkälle. Mitä hiton väliä on sillä että miehen nännit saavat näkyä. Onhan ne miehen rinnat nyt aivan erilaiset kuin naisella. Huh! Ja kyllä, ne naisen rinnat seksualisoidaan koska niistä kiihottuminen ja niiden ihailu on miehillä perimässä. Minä en ainakaan halua antaa yhdellekään pervolle lisää katseltavaa. Naisena haluan peittää juuri ne alueet kehossasi, joiden tiedän kiinnostavan miehiä erityisesti. Ja yksi tällainen osa kehossasi on juurikin rinnat.
No sinä voit peittää ihan mitä haluat, kannattaa kääntyä vaikka islaminuskoon. Ajatuskulkusi kuulostavat semmoisilta, mitä se porukka edustaa - miehellä ei ole katseensa tai halunsa suhteen mitään vastuuta, naisen pitää ottaa kaikki vastuu ja peittää itsensä. Minä (nainen) koen miehen rintakehän ja nännit tosi kiihottavina, mutta pystyn olemaan tuijottamatta ja hillitsen himoni. Pitäisi onnistua täysjärkiseltä aikuiselta, oli sukupuoli mikä vaan.
Itsensä saa tosiaan peittää, mutta onko oikein, että järjestyslaki kohtelee sukupuolia tässä asiassa eriarvoisesti? Vierekkäin ottaa arskaa nainen ja mies yläosattomissa, toisen toimintaan voi puuttua vaikka poliisi kun toinen saa mennä porskuttaa? Ei mene minun oikeustajuuni.
Näistä miehellä saattaa lisäksi olla isommat rinnat kuin naisella.
Ei ollut ehkä niin eroottinen jokamiehen unelma tuo lopputulos kuin joku odotti. Näytti feministiseltä ja sateenkaariväen touhulta, ei eletä enää vuotta -69 jolloin tällainen kiinnosti ehkä muitakin kuin lesboja. Tavallinen heteronainen ei näe ongelmaa peittää itseään hieman uimarannalla tai ainakaan syytä kapinoida aiheesta.
Miksei naisille tehdä talvivaatteita josta rinnat törröttäis läpi, miksi vain kesällä tissit pitää törröttää.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tässä ole kyse siitä, että kukaan haluaisi välttämättä heilua tissit paljaana paitsi korkeintaan uimarannalla. Pointti on se, että toinen sukupuoli saa olla yläosattomissa vaikka keskellä kaupunkia kenenkään puuttumatta, mutta jos toinen sukupuoli toimii näin vaikkapa uimarannalla, voi viranomainen käskeä häntä peittämään ne samaiset nisät, jotka sillä toisen sukupuolen edustajalla saa olla peittämättä vaikka eduskuntatalon portailla.
Eli naisen nännit seksualisoidaan ja niiden näkyminen on automaattisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa, mutta jostain syystä miehen nännit ovat ihan neutraalit. Aikamoista kaksinaismoralismia, jolle ei ole mitään perustetta. Jälleen yksi viite siitä, että mies on yhteiskunnassa normi, nainen vähemmistö tai muuten outo ja peitettävä.
Kannatan kampanjaa ja sen takana olevaa ajatusta. Tai jos pitää peittää, niin miehillekin ne biksuyläosat päälle rantsuun sitten! Ainakin mun mielestä miesnännit voi olla tosi eroottiset ja häiritä keskittymistäni auringonottoon.
Kannattaa tutustua esim. Eduskunnan pukeutumissääntöön, jos oikeasti haluaa nähdä sukupuolinormitettua pukeutumiskoodistoa.
Näillä naisilla on jäänyt teini-ikä päälle ja on tarve kapinoida ja hakea huomiota "repäisevillä" tempauksilla. Harmi vaan, että aikuisella tuollainen toiminta herättää lähinnä myötähäpeää. N35
Niin, no minun rintani ainakin ovat hyvin eroottiset eikä niitä näytellä julkisesti. Onhan tossa lainsäädännöllinen epäkohta, mutta ei voi muuta sanoa kuin että kyllä on maailma valmis jos TON vuoksi vaivautuu aktivoitumaan..
Tavallaan ymmärrän tasa-arvopointin, mutta minä ehkä tosiasiallisesti kokisin vaivaannuttavaksi jos rannalla, jossa itse käyn, näkyisi muiden naisten tissejä. Jopa jotenkin tungettelevaksi.
Mietin myös vähän miespuolisia. Tulisiko teineille noloja ja vaivaannuttavia tilanteita, jos rannalle ilmestyisi äkkiä paljasrintaisia naisia? Vanhemmassa miespolvessa on varmasti porukkaa, joka kokisi tisseilyn rannalla ellei nyt säädyttömänä niin ainakin häiritsevänä.
Mitenkäs pariskunnat? Ihan varmasti luvassa olisi mielen pahoittamisia, jos mies rantaretkellä lumoutuisi jonkun muun naisen rintaparista liikaa. Ei kaikilla pariskunnilla, mutta joillain kuitenkin.
Entäpä jos perustettaisiin enemmän yläosattomia rantoja, niin jokainen saisi valita.
Vierailija kirjoitti:
Ei rinnastu synnyttämiseen millään lailla, torvi. Tässä on nimenomaan kyse siitä, että molemmilla sukupuolilla on ihan samanlaiset nännit, mutta jostain syystä toisen sukupuolen nännit ovat härskit ja seksuaaliset, toisen eivät. Vaikka kyseessä on sama elin, toisen alla vain enemmän rasvaa/rauhaskudosta kuin toisen.
"Jostain syystä"? Ei nyt kannata varmaan tasa-arvoon vedoten lähteä leikkimään, ettäkö naisen ja miehen rinnat/nännit olisivat sama asia ja etteikö naisten rinnat olisi ja tulisi olemaan enemmän seksualisoidut kuin miesten. Se asia ei tule muuttumaan tällaisilla tempauksilla, ja jos tasa-arvoa haetaan, niin kannattaa keskittää huomio sellaisiin asioihin, joihin oikeasti voi vaikuttaa.
Ketju osoittaa sen, että Free the nipple on tarpeellinen.
0/5
Olet runkkari-äijä.