Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin kilot ei oo lähtenyt

Vierailija
08.06.2019 |

Alkaa olla äitinsä kaliiberia.

Kommentit (573)

Vierailija
361/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilokyylääjät ovat tähänsaakka saaneet julistaa vapaasti Meghania hoikaksi mutta nyt ei enää, siitä tulistuminen hah!

Vierailija
362/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan näyttää vaan kauniimmalta, jos on enemmän pyöreyttä. Näyttää terveeltä ja naiselliselta :) Mutta niinhän se on, että aina pitää olla jotain jolla arvostella julkkiksia...

Nauroin ääneen kommenteille joissa kehuttiin Catherinen hoikkuutta Meghaniin verrattuna. Ihan niinkuin Englannissa media ei vastakkainasettelisi näitä kahta jo tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikös jauhot suuhun? Ettekö voi enää syyllistää ketään, kun lehdistö itse kilokyylää jokaisen naisen kiloja?

Vierailija
364/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pipo ei pue yhtään. Pää on kuin pallo ja kaula näyttää paksulta. Kuka ihme sen stailaa?

Vierailija
365/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan näyttää vaan kauniimmalta, jos on enemmän pyöreyttä. Näyttää terveeltä ja naiselliselta :) Mutta niinhän se on, että aina pitää olla jotain jolla arvostella julkkiksia...

Nauroin ääneen kommenteille joissa kehuttiin Catherinen hoikkuutta Meghaniin verrattuna. Ihan niinkuin Englannissa media ei vastakkainasettelisi näitä kahta jo tarpeeksi.

Jaa mutta miksi käyt täällä kommentoivien kimppuun kun lehdistö tekee jokaisen naisen mitoista päivittäin uutisen kilokyyläten jokaista julkkista ja Meghania?

Vierailija
366/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi pipo ei pue yhtään. Pää on kuin pallo ja kaula näyttää paksulta. Kuka ihme sen stailaa?

Se on niin itsepäinen että taitaa tietää itse olevinaan sen oikean tyylin- ja tulos on hm mielenkiintoisa.

Meghan antaa luodit käteen jokaiselle vastaantulijalle itse. (Paul Burrel)

Vierailija
367/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se ulkopuolisen kanssa lapsen saaminen ei kuulu kuninkaallisille siksi että velipuolia ja sisaria ei toivota kuninkaallisille lapsille.

Paitsi aika monelle kuninkaalle ja prinssille on syntynyt avioliiton ulkopuolella olevia lapsia kautta aikojen. Tänä päivänä sen salassa pitäminen on varmaan jo haasteellista. Prinssi Albert hyvä esimerkki. Naisille sehän ei ole koskaan ollut suotavaa hommata aviottomia lapsia.

Prinssi Albert, siis Monacon prinssi?

Vierailija
368/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin itsepäinen että taitaa tietää itse olevinaan sen oikean tyylin- ja tulos on hm mielenkiintoisa.

Paul Burrell mielipiteineen on kyllä ihan yleinen vitsi nykyään.

Vierailija
369/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittihovilla ei ole koskaan vielä ollut yhtä vaikeaa tilannetta kuin minkä Meghan on saanut aikaan. Koko perhettään pitää vahtia ja Meghania paimentaa  ettei mokaa. Monen kärsivällisyys jo ratkennut, lastenhoitaja viimeisenä ryntäsi Frogmoresta. Harry on vielä vaikeampi pidätellä kuin Diana ikinä.

Vierailija
370/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paul Burrell, joka yritti kähmiä Dianan jäämistön itselleen. En paljon kyllä hänen siteerauksiinsa nojaisi.

Vierailija
371/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittihovilla ei ole koskaan vielä ollut yhtä vaikeaa tilannetta kuin minkä Meghan on saanut aikaan. Koko perhettään pitää vahtia ja Meghania paimentaa  ettei mokaa. Monen kärsivällisyys jo ratkennut, lastenhoitaja viimeisenä ryntäsi Frogmoresta. Harry on vielä vaikeampi pidätellä kuin Diana ikinä.

HP

Vierailija
372/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paul Burrell, joka yritti kähmiä Dianan jäämistön itselleen. En paljon kyllä hänen siteerauksiinsa nojaisi.

Ei se ihan niin mennyt kuningatar hyväksyi sen.

Vierailija
373/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HP

Tuo oli siis edelleen sieltä Burrelin antama lausunto. Voit lukea itse.

Vierailija
374/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain odotellaan seuraavaa näyttäytymistä, niin nähdään onko kilot karisseet. Ristiäiset luultavasti pian edessä.

Torstaina Free näyttää dokumentin: Meghan tyylikuningatar.

Ei todellakaan ole. Hän onnistuu kalliista vaatteista huolimatta näyttämään homssuiselta. Istuvuus on aina huono. Ja miten ne voi olla niin rypistyvistä kankaista tehty, ja silti maksaa kymmeniätuhansia puntia.

Ei kannata väittää, että maksaa itse. Miksi maksaisi? Parasta pitää mahdolliset säästöt jemmassa pahan päivän varalle.

Vierailija
375/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan niin mennyt kuningatar hyväksyi sen.

Sen jälkeen kun alkoi näyttää siltä että hovi vedetään soppaan mukaan. Burrell kuitenkin luovutti osan takaisin.

Vierailija
376/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
377/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kivoja asuja Meghanilla oli odotusaikana. Toivon ettei stylisti yritä tehdä Meghanista liian konservatiivista ja mummomaista. Lierihattu sopisi paremmin, kuin lättänät hatut töyhtöineen.

Vierailija
378/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika pentu? Tämä nyt ei ole mitenkään verrattuna englannin tulevan kuningasparin eroon. Tampooni nauhat, Dianan puhelut nauhotettuna rakastajalleen, Dianan rakastajan elämäkerta, Charles myöntää pettäneensä rakastettua Dianaa, Dianan haastattelu missä sanoo ettei Charlesista ole kuninkaaksi jne. jne. Ja näistä kaikista oli mustaa valkosena eikä ollut mitään nimettömän "sisäpiiriläisen" kuiskailua. Meghan nyt vaan on ensimmäinen kuninkaallinen Dianan jälkeen joka kiinostaa tässä mittakaavassa.

Vierailija
379/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia kivoja asuja Meghanilla oli odotusaikana. Toivon ettei stylisti yritä tehdä Meghanista liian konservatiivista ja mummomaista. Lierihattu sopisi paremmin, kuin lättänät hatut töyhtöineen.

Hän on jostain ihmesyystä mieltynyt noihin kakkapääpipoihin ja kummallisiin päänteihin. Kumpikaan ei sovi hänelle yhtään.

Vierailija
380/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika pentu? Tämä nyt ei ole mitenkään verrattuna englannin tulevan kuningasparin eroon. Tampooni nauhat, Dianan puhelut nauhotettuna rakastajalleen, Dianan rakastajan elämäkerta, Charles myöntää pettäneensä rakastettua Dianaa, Dianan haastattelu missä sanoo ettei Charlesista ole kuninkaaksi jne. jne. Ja näistä kaikista oli mustaa valkosena eikä ollut mitään nimettömän "sisäpiiriläisen" kuiskailua. Meghan nyt vaan on ensimmäinen kuninkaallinen Dianan jälkeen joka kiinostaa tässä mittakaavassa.

Mä olen niin vanha, että muistan varpaidenimemiskuvat.

Nykypolvi tuntuu aika kesyltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä