Naiset mikä siinä moottoripyörän kyydissä istumisessa viehättää?
Kertokaa te lisää kokemuksia.
Kannattaako hankkia moottoripyörä, vai pysyä kaukana moisesta.
Kommentit (112)
Se on mukavaa puuhaa. Ihanaa mennä mutkateitä. Lapsena ja nuorena tuli usein isän prätkän kyydillä mentyä, kaikki mahdolliset matkat mitä kahdestaan mentiin liikuttiin prätkällä. Isällä ollut aina joku komea custom moottoripyörä joita tykkäsi rakennella. Aikuisena hommasin itselleni prätkäkortin, rakenneltiin minulle oma pyörä ja ajeltiin paljon yhdessä kumpikin omalla pyörällään. Nykyään asuu kauempana niin yhteinen harrastus jäänyt vähemmälle. Mahtava tapa oli viettää isä tytär aikaa. Teininäkin kahville pysähtyessä oli täydellinen tilaisuus jutella isän kanssa elämästä, tärkeä juttu. Monelle se yhteinen aika vanhemman kanssa voi olla joku muu asia, ei sillä niin väliä, mutta meille yhdistävä kiva juttu oli moottoripyörät.
Miestä ajatellen ei ole väliä onko moottoripyörää, mutta jos on tai hommaa niin kyllähän siitä saa sitten kivan yhdistävän tekijän.
Moottoripyöräharrastuksessa tapaa jännämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräharrastuksessa tapaa jännämiehiä.
Taas: fantasiaa. Moottoripyöräharrastuksessa tapaa enimmäkseen ihan tavallisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräilyssä viehättää vauhti ja se, että ajaessa kokee ympäristön paremmin kuin autossa. Mutta en mä jaksanut istua kyytissä kuin yhden kesän, se on nimittäin tosi raskasta. Seuraavana kesänä hommasin oman pyörän.
Joo, ja voi tuntea paremmin alla kuumana polttavan asfaltin kun siihen iskeytyy kovassa vauhdissa kolarissa.
Kiinnostaa, missä mielessä kirjoitit tuon viestin. Oletko huolissasi turvallisuudestani? Luuletko, että en ole tietoinen moottoripyöräilyn vaaroista? Joku muu, mikä?
Varmasti tiedät riskit. Pelottaa kaikkien puolesta jotka tekevät vaarallisia juttuja. Mulla vaan tulee mieleen moottoripyöräilystä pelkästään negatiivisia juttuja. Toivon turvallista matkaa kaikille.
Onko sinussa joku vika?
kiltihkö mutta kortiton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kiva mies ajelutti mua mukavan reitin Harrikallaan. Semmoista pientä flirttiähän se. Tekosyy olla kahdestaan lähekkäin, eikä tartte puhua mitään. Kauniit maisemat vaan vilistää ja hiuksissa tuuli ja siinä on sit mukava pitää miehen vyötäröstä kiinni ja välillä painautua tiukemmin. Aika intiimiä loppujen lopuksi. Silti ”mitään” ei tapahdu, ollaan vaan.
Voi, kunpa joku kiva nainen ajeluttaisi minuakin Harrikallaan!
Mitä olet tehnyt asian eteen?
Maailman turhin tappoleikki pois liikenteen seasta!
Pelkkää itsemurhaa. Minulla kaksi kaveria vähemmän, kolmas rullatuolissa.
No tuntuu hyvältä istua haarat levällään. Itse ainakin kostun aina kun istun moottoripyörän selkään.
Noissa tappoleikkien ja kieltämisen huutelussa voisi ottaa huomioon, että samat kuskit niiden pyörien selästä löytyy kuin auton ratistakin. Yhtälailla on kaahottajia ja liikenteen vaarantajia kulkupelistä huolimatta. Sitten on ne jotka noudattavat liikennesääntöjä ja rauhaksiin mieluiten mutkittelevat pikkuteitä menemään, kuten vaikkapa minä. Ei kiinnosta mennä kaasu pohjassa mittailemassa vauhtiennätyksiä vaan liikenteen vauhtia mennään nauttien kurveista ja tuulenvireestä.
T: Yllä kommenttia laittanut isältään moottoripyöräilyn "perinyt".
Vierailija kirjoitti:
No tuntuu hyvältä istua haarat levällään. Itse ainakin kostun aina kun istun moottoripyörän selkään.
Kaikki jotka puhuu tärinästä jalkovälissä, sormettelusta, kiihottumisesta on miehiä jotka eivät ikinä ole edes istuneet prätkän päällä
Vierailija kirjoitti:
Mopoilusta 99% on leikkiä, 1% liikennettä. Vaarallinen leikki pois yleisiltä teiltä.
Kielletään ihan kaikki harrastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kiva mies ajelutti mua mukavan reitin Harrikallaan. Semmoista pientä flirttiähän se. Tekosyy olla kahdestaan lähekkäin, eikä tartte puhua mitään. Kauniit maisemat vaan vilistää ja hiuksissa tuuli ja siinä on sit mukava pitää miehen vyötäröstä kiinni ja välillä painautua tiukemmin. Aika intiimiä loppujen lopuksi. Silti ”mitään” ei tapahdu, ollaan vaan.
Mitä tarkoitat? Onko sinulla antaa ohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopoilusta 99% on leikkiä, 1% liikennettä. Vaarallinen leikki pois yleisiltä teiltä.
Kielletään ihan kaikki harrastaminen.
Makeiset ja tupakat pois kioskeista!
Vinkkejä? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Onko sinulla antaa ohjeita?
No missä olet tavannut prätkämimmejä? Vai pitäisikö jonkun naisen vaan pölähtää kotiovellesi prätkän kanssa.
Oli se viehättävää päästä 17 ikäisenä poikaystävän kevarin kyytiin. Alkuun jännitin, ja pelkäsin että putoan kyydistä, mutta kaikkeen tottuu. Olin kyllä aika blondi, kun en saanut itse edes kypärän hihnaa kii. Monta kertaa olen ajatellut että miten olisi käynyt, jos olisi törmätty tai kaaduttu, ja minulla kypärä kiinnittämättä. No tästäkin jo 20 vuotta.
Minä ajoin moottoripyörää jo 50 - luvulla .
Menin lavatansseihin kesällä ja kaikki pojat ihasteli ajotyyliäni .
Tää ajokauden aloitus on parasta. !!
Liikuttavaa. Et tunne moottoripyöräilijöiden piirejä, mutta into fantasioimiseen on kova.