Hellehullut haistakaa pitkä
Kommentit (71)
huutista! hiostaako vaippa vai mikä vaavia itkettää 😂
Joo, nyt on kivaa! 😍😘 Ihanaa olla ulkona töissä, kun ei tarvitse palella 😎
on. Harmi kun on töissä. Lisäksi autossa ja kotona on ilmastointi niin ei oo mitään ongelmaa matkustaa tai nukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nukkua alasti! Kun helle!
Ja petivaatteet alapääeritteissä. Hyi!
Nyt kiinnostaisi tietää tarkemmin? Kuinka paljon sun toosa oikein vuotaa (ja mitä) jos ei voi alasti nukkua? Itse nukun aina alasti oli sitten kesä tai talvi, petivaatteet vaihdan 2krt/vko. :D
Olipas typerä kommentti, et sitten tiedä mitään naisten biologiasta. Ja jos sinä kuulut onnekkaisiin, kaikki eivät. Ja kyllä, valkovuoto on normaalia, myös runsaana, sille ei voi gynetkään mitään välttämättä.
Mulla on 3 tuuletinta ja olen ympäröinyt itseni niillä. Asunnon sisälämmöt näyttivät olevan päivällä 28, viime vuonna havaitsemani korkein lämpötila oli 34. Täytyy sanoa, ettei ollut enää kovin inhimilliset oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nukkua alasti! Kun helle!
Ja petivaatteet alapääeritteissä. Hyi!
Nyt kiinnostaisi tietää tarkemmin? Kuinka paljon sun toosa oikein vuotaa (ja mitä) jos ei voi alasti nukkua? Itse nukun aina alasti oli sitten kesä tai talvi, petivaatteet vaihdan 2krt/vko. :D
Olipas typerä kommentti, et sitten tiedä mitään naisten biologiasta. Ja jos sinä kuulut onnekkaisiin, kaikki eivät. Ja kyllä, valkovuoto on normaalia, myös runsaana, sille ei voi gynetkään mitään välttämättä.
Tätä edellinen kommentti oli todella typerä, miksi olettaa että kaikilla naisilla valuu tavaraa ulos litratolkulla, kun niin ei todellisuudessa ole.
Voihan vuotava toosa vieköön taas! Sekö täällä haiseekin? Haiseekö oikeasti noin pitkälle?? Pahoitteluni!
Kesäloma ja mökillä merenrannassa. Lämpötila on just hyvä eli +24. Kävin kylällä päivällä ja mittari näytti +28, eikä tuulen virettäkään.
Yöksi jätetään mökin ikkunat auki, ei tule hiki, kun merituuli viilentää ihanasti.
Tissivälihikeä! :)
Tosin meillä on jopa viileä tai kylmä tehokkaan ilmastoinnin vuoksi.
EI se oli hellehullujen vika eikä ansio, että nyt on pari päivää hellettä. Juhannukseksi on kai ennustettu +5 astetta ja vesisadetta. Eikä se ole kylmäkallejen vika eikä ansio. Kukaan ihminen ei voi vaikuttaa siihen, millainen sää kulloinkin on, ei edes ne jotka ennustavat säitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina on jo viileää, ei kauaa enää.
Enpä sanoisi lähes 25 asteen lämpötilaa mitenkään viileäksi. Viileästä tulee mieleen (kesästä puhuttaessa) joku 15 astetta.
Riippu missä päin suomea on.
Palstalla kaikki on aina Helsingissä 😆
Ohis
Vierailija kirjoitti:
EI se oli hellehullujen vika eikä ansio, että nyt on pari päivää hellettä. Juhannukseksi on kai ennustettu +5 astetta ja vesisadetta. Eikä se ole kylmäkallejen vika eikä ansio. Kukaan ihminen ei voi vaikuttaa siihen, millainen sää kulloinkin on, ei edes ne jotka ennustavat säitä.
Tuota yritettiin kertoa jo viime kesänä, ei ne tajua..
Minusta te hellevihaajat olette outoja. Suomessa on muutama hellepäivä vuodessa ja niistä teidän pitää heti valittaa!? Loput päivät ovat kylmiä, pilvisiä, sateisia, lumisia yms, mutta niistä parista hellepäivästä on pakko aina valittaa, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 tuuletinta ja olen ympäröinyt itseni niillä. Asunnon sisälämmöt näyttivät olevan päivällä 28, viime vuonna havaitsemani korkein lämpötila oli 34. Täytyy sanoa, ettei ollut enää kovin inhimilliset oltavat.
Laita tuuletin puhaltamaan avointa ikkunaa päin ja yöllä toistepäin.
joopa joo nautitaan nyt, koska kohta voi olla liian ahdasta ja kuumaa jopa helteistä nauttiville.
Vierailija kirjoitti:
Minusta te hellevihaajat olette outoja. Suomessa on muutama hellepäivä vuodessa ja niistä teidän pitää heti valittaa!? Loput päivät ovat kylmiä, pilvisiä, sateisia, lumisia yms, mutta niistä parista hellepäivästä on pakko aina valittaa, miksi?
Yritän olla valittamatta, mutta kun on niin kurja olo, kun koko ajan hiki virtaa ja päätä särkee, eikä tahdo jaksaa mitään. Pahoittelut valituksesta :(
Hellehullujen vikako se on, että on ihana sää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla valittamatta, mutta kun on niin kurja olo, kun koko ajan hiki virtaa ja päätä särkee, eikä tahdo jaksaa mitään. Pahoittelut valituksesta :(
Minä pidän helteestä, mutta eipä siitä vielä ole nähnyt kuin vilauksen. Ilmastoidulla autolla töihin. Ilmastoidussa toimistossa töissä. Lounaalla sentään ulos helteeseen vähäksi aikaa. Sitten toimistoon ja ilmastoidulla autolla kotiin. Nyt kotona on ihan perus lämmin ja on hyvä olo kevyissä vaatteissa. Kai se sitten riippuu täysin mitä tekee. Itselleni helle sopii.
Olen mies ja saan yöllisiä siittiösuihkuja.