Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellehullut haistakaa pitkä

Vierailija
06.06.2019 |

Onko ny kivaa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä hellehöpötystä. Ei täälläpäin ainakaan mitään hellettä ole näkynyt. Ulkoa tulee niin viileää ilmaa, että viltin alla sohvalla makaan.

Vierailija
42/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ KUN ON KUUMA. Minä ainakin nautin täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihana ihana lämpö. Oli ihanaa kävellä hellemekko ja - hattu päässä, aurinkolasit silmillä ja sandut jalassa. Tärkeintä on oikea vaatetus, kaveri joka hellettä valittaa, pukeutuu mustaan T-paitaan ja farkkushortseihin, paksut lenkkarit jalassa, ei ihme että vitsittää 😏.

Illalla vilpoinen suihku vaan ja kevyen lakanan alle, kyllä kelpaa. Saisi olla näin aina, yöllä sataa ettei elukat näänny janoon, mutta muuten kaunista säätä.

Vierailija
44/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 35 astetta on vasta helle! Sitten mä tyttö nautin pimpsukka paljaana aurinkoa terassilla ja juon jääkylmää bacardia!

Vierailija
45/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kyllä tosi kiva päivä! Ihanaa kun kysyit ❤

Vierailija
46/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meen saunaan niin otan kunnon tumakat löylyt ja sitte kylmään suihkuun. En kestä mitään löysiä tissienläpsyttely lämpöjä. Tänään ulkona tuntui just vastaavalta kuin saunassa ennen löylynheittoa. Piinaava, tukahduttava lämpö ja ilmamassa salpautti hengitystä. Lisäksi julkisissa haisee kusi, paska, yrjö ja toosa helteellä.

Vierailija
47/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ny kivaa? 

Kyllä, kiitos kysymästä. Erittäin kivaa! Nautin tästä nyt tämän pari päivää kunnes taas viilenee.

Vierailija
48/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dena lady kirjoitti:

Tuutko kuivaamaan mun hikistä vagritsaa?

Tarkoittaako tuo kartisan vaginaa? Vai mikä ihme tuo on?

Vierailija
49/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26,9C . Menen viiveeseen suihkuun.

Mutta pahempaa oli kun toi satapäinen inisevä moskiittolauma hyökkäs kimppuun. Ei ollu ohvia.

Vierailija
50/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 😊

Vierailija
51/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks kohta on pitkä ja pimeä syksy, sitten mä nautin.

Vierailija
52/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että meillä on kaikki vuodenajat helteestä paukkupakkasiin, jokaiselle jotain.

Itse olen sitä mieltä että kaikki menee jos pysyy kohtuudessa. Helteet on kivoja kuhan ei kuukausitolkulla ole, samoin paukkupakkaset ja vesisateet.

Vierailija
53/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, just nyt on kivaa. Harmi tietysti, ettei kaikilla ole, mutta talvella sitten toisinpäin. Sinä tosin varmaankin lällättelet ja pilkkaat hellehulluja, koska heillä on kylmä 10 kuukautta vuodesta. 

Se on kyllä juuri toisinpäin...

Vierailija
54/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina verrastetaan helle ja pakkanen?

En mä tykkää pakkasesta. En tykkää helteestäkään. Kaikista nautinnollisimmat lämpötilat on jotain väliltä +15-+20. Onko siinä jotain väärää että tykkää tuommoisesta inhimillisestä lämmöstä?

Vierailija
55/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta te hellevihaajat olette outoja. Suomessa on muutama hellepäivä vuodessa ja niistä teidän pitää heti valittaa!? Loput päivät ovat kylmiä, pilvisiä, sateisia, lumisia yms, mutta niistä parista hellepäivästä on pakko aina valittaa, miksi?

Yritän olla valittamatta, mutta kun on niin kurja olo, kun koko ajan hiki virtaa ja päätä särkee, eikä tahdo jaksaa mitään. Pahoittelut valituksesta :(

Pukeudu oikein niin ei ole kuuma, kevyttä ilmavaa vaatetta päälle, vaaleita värejä, ei mitään paksuja takkeja ja kaapuja olit minkä kokoinen hyvänsä, ketä kiinnostaa. Käytä kunnon kertoimen aurinkovoidetta, niin ei tarvitse palamistakaan pelätä. Pääsärkyä ehkäisemään voi päähän vielä laittaa hatun ja aurinkolasit. Juo vettä tarpeeksi, etenkin kivennäisvettä, sekin ehkäisee päänsärkyä. Nimenomaan nestehukasta ne päänsäryt johtuu.

Vierailija
56/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta te hellevihaajat olette outoja. Suomessa on muutama hellepäivä vuodessa ja niistä teidän pitää heti valittaa!? Loput päivät ovat kylmiä, pilvisiä, sateisia, lumisia yms, mutta niistä parista hellepäivästä on pakko aina valittaa, miksi?

Nämä kesänvihaajat ovat a) reippaasti ylipainoisia eli hikoilevat muutenkin paljon säästä riippumatta ja pistävät sen helteen syyksi, vaikka syy on siinä että kulkevat tukalissa mustissa teltoissa käsiläskit ja tukkisääret peittäen koska "se hoikentaa" b) erityisherkkiä kaikelle allergisia prinsessoja c) henkisesti teini-ikäisiä angstimurjottajia, joita v***ttaa kanssaihmisen ilo esim. hyvästä säästä, koska he pitävät meitä muita typerinä lampaina ja itseään niin kovin paljon erinomaisempina, uniikkeina lumihiutaleina.

Vierailija
57/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa! Nytkin olen ulkona ja nautin. Älkää viitsikö kitistä, aikuiset ihmiset.ä (? :D) Kyllä sitä lunta ja pakkasta ja loskaa ja räntää ja jäistä tihkusadetta ja pimeää ankeutta ja kuollutta luontoa tulee tässä maassa näkymään 10 kk vuodesta vastedeskin. Tuulettimet huutamaan ja pimennysverhoilla peitettyyn huoneeseen angstaamaan. :)

Vierailija
58/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihanaa!

Vierailija
59/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina verrastetaan helle ja pakkanen?

En mä tykkää pakkasesta. En tykkää helteestäkään. Kaikista nautinnollisimmat lämpötilat on jotain väliltä +15-+20. Onko siinä jotain väärää että tykkää tuommoisesta inhimillisestä lämmöstä?

Ei. Makuasioista on ihan turha vängätä. 

Minä tykkään näistä helteistä, mutta toisaalta nautin myös kunnon talvesta. Syksy on pahin ja keväällä se loskavaihe ketuttaa.

Vierailija
60/71 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Istun mökin terassilla ja kohta saunaan, saatan jopa uskaltautua uimaankin.

Ihana lämpö ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi