Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju miehiä varten: järjestä tällainen äitienpäivä vaimollesi

Vierailija
03.04.2023 |

Tästä ketjusta mies saat parhaat vinkit, miten järjestää hyvä ja onnellinen äitienpäivä vainollesi/avovaimollesi, lastesi äidille. Sinä, joka olet aiempina vuosina saanut mutinaa, että ei ollut muistettu kunnolla tai näkyi pettyneen hapan naama.

Lähetän linkin tähän omalle miehelleni myöhemmin. Hän ei ole juuri mitään pienen lapsemme kanssa koskaan äitienpäiväksi laittanut. Joten sinä mieheni. Keitä aamulla kahvit ja osta jotain kakkua tai pullaa kahvin kanssa. Joku kukka myös, osta tai käykää lapsen kanssa poimimassa vaikka valkovuokko. Ruoaksi myöhemmin päivällä sushia, ihan kaupan valmis kelpaa tai sushibuffakin.

Te muut miehet, ravintopäivällinen koko perheenä voisi olla ihan hyvä, ei siitä ainakaan kukaan vaimo pettyisi.

Listatkaa te muut pettyneet mitä olisitte halunneet. Ja haluaisitte.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi edes aamukahvit sänkyyn tuotuna, niin sillä pääsisi jo pitkälle.

Vierailija
2/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järjestä. Vaimoni ei ole minun äiti. Lapseni voivat hoitaa kestitsemisen kuten parhaaksi näkevät. Omalle äidilleni voin ostaa vaikka kukkakimpun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En järjestä. Vaimoni ei ole minun äiti. Lapseni voivat hoitaa kestitsemisen kuten parhaaksi näkevät. Omalle äidilleni voin ostaa vaikka kukkakimpun.

Olet kyllä aika ankea. Esim meillä on kolme vuotias lapsi, hän ei ilman isän apua kyllä voisi saada mitään järjestettyä, ei edes kahvia keitettyä. Etkö sen verran perheestäsi välitä, että auttaisit lapsia järjestämään jotain tai jopa järjestäisit lasten puolesta? Eipä joku kouluikäinenkään taida osata vaikka varata illallispöytää ravintolasta.

Ap

Vierailija
4/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain harva mies on noin itsekäs. Suurin osa haluaa ilahduttaa vaimoa. Miksi sinä et?

Vierailija
5/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos mitään ruokia vuoteeseen. En ole vielä niin vanha, että pitäisi sängyssä syödä.

Aamiaisen haluan kauniisti katettuna keittiössä. Myös brunssi jossakin ravintolassa olisi mukana.

Vierailija
6/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos mitään ruokia vuoteeseen. En ole vielä niin vanha, että pitäisi sängyssä syödä.

Aamiaisen haluan kauniisti katettuna keittiössä. Myös brunssi jossakin ravintolassa olisi mukana.

Sama täällä, en halua kahvia vuoteeseen, koska haluan heti herättyäni nousta kovan pissahädän takia eikä sen jälkeen enää kiinnosta makoilla.

Vierailija
7/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni ostaa joka äitienpäivä minulle kukan ja laittaa kahvit, vaikka meillä ei edes ole lapsia vielä. Mutta hänen mielestä kannattaa juhlistaa sitä, että olen joskus tuleva äiti.

Vierailija
8/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mieheni ostaa joka äitienpäivä minulle kukan ja laittaa kahvit, vaikka meillä ei edes ole lapsia vielä. Mutta hänen mielestä kannattaa juhlistaa sitä, että olen joskus tuleva äiti.

Ja sinusta on ihanaa, että hän katselee sinua ja näkee sinussa äidin?

Vierailija
9/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän minussa äitiä näe, vaan tulevan lastemme äidin. Ja kyllä, minusta on ihanaa, että mieskin haluaa perheen ja osoittaa pitävänsä äitienpäivää tärkeänä.

Vierailija
10/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset antavat kortit ja ehkä metsästä poimitun kukkasen. En minä vaimolleni mitään osta äitienpäivänä, sehän on äitienpäivä hänelle hänen lastensa vuoksi. Ei meillä isänpäivänäkään muuta tehdä.

Vierailija
11/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset antavat kortit ja ehkä metsästä poimitun kukkasen. En minä vaimolleni mitään osta äitienpäivänä, sehän on äitienpäivä hänelle hänen lastensa vuoksi. Ei meillä isänpäivänäkään muuta tehdä.

Ei mitään lahjaa nyt tarvitsekaan ostaa, mutta olisihan joku pulla tai kakku kahvin kanssa kiva. Miksi et ostaisi edes sellaista, jos lapset ei vielä osaa?

Ap

Vierailija
12/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä ei olekaan "minun äitini päivä" vaan äitienpäivä. Silloin voi muistaa kaikkia äitejä. Mekin viemme naapurin mummulle kukan äitienpäivänä, koska hänellä ei ole enää elossa olevia lapsia. Hän ilostuu ruusukimpusta suunnattomasti.

Oma mieheni huomioi minua äitienpäivänä ja minä häntä isänpäivänä, koska hän on yksi maailman parhaista isistä.

Vierailija
13/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheellinen aloitus muutamasta kommentista päätellen.

Vierailija
14/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän minussa äitiä näe, vaan tulevan lastemme äidin. Ja kyllä, minusta on ihanaa, että mieskin haluaa perheen ja osoittaa pitävänsä äitienpäivää tärkeänä.

Logiikkasi on huvittavaa. Mies ei näe sinussa äitiä mutta näkee kuitenkin äidin.

Vierailija
15/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikkasi on huvittavaa. Mies ei näe sinussa äitiä mutta näkee kuitenkin äidin.

En ymmärrä mitä tarkoitat. Näkee minussa tulevan lastensa äidin. Sehän on ihan hyvä, koska minä näen hänessä tulevan lasteni isän.

Vierailija
16/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laittaa sinä päivänä kaikki ruoat. Minä haluan levätä.

Vierailija
17/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat. Näkee minussa tulevan lastensa äidin. Sehän on ihan hyvä, koska minä näen hänessä tulevan lasteni isän.

Parempi niin kuin naapurin Perassa.

Vierailija
18/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan ravintolaan syömään. Alaikäisillä lapsilla ei ole rahaa maksaa, joten iskä voisi kyllä kuvettaan vaimonsa vuoksi sen verran kaivaa.

Vierailija
19/44 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimo ole minun äiti, vaikka kutsunkin häntä äidiksi kuten lapsemmekin. Vietän äitienpäivän oman äitini luona.

Vierailija
20/44 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo ole minun äiti, vaikka kutsunkin häntä äidiksi kuten lapsemmekin. Vietän äitienpäivän oman äitini luona.

Oletpa tollo! Vaimosi on lastesi äiti ja sinun pitäisi arvostaa hänen äitiyttään etenkin äitien päivänä! Kyllä hävettäisi olla noin typerä tolvana 🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan