Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Hietarannalla paljaita tissejä lauantaina, Free the nipples!!! Aiotko osallistua?

Vierailija
06.06.2019 |

Nänniaktivistit haluavat vapauttaa myös naisten nännit!!!

Ajatus Tissiflashmobista syntyi jääkiekon MM-juhlien jälkeisessä hypetyksessä, kun eri mediat täyttyivät paidattomista, suihkulähteissä juhlivista miehistä.

- Eikä niitä paheksunut kukaan. Ja viime elokuussa taas eräs nainen poistettiin rannalta hänen oltuaan siellä yläosattomissa, Marins huomauttaa.

– Ärtymys on aika lievä ilmaisu tälle kaikelle. Me haluamme tällä tilaisuudella normalisoida tilannetta, korostaa sitä, että antakaa meidän kehojemme olla.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75b44b68-34af-4d9a-b648-8a0fe80c6086

Muistan kun joku kauhisteli naisen kankkuja pikkareissa, vaikka vieressä oli mies nännit näkyvillä.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkotarinassa itketään siitä, kuinka free the nipples-tempauksesta otetut kuvat kiertävät internetissä. 

No tuo nyt on laitonta muutenkin. Ei kaikkea voi kieltää vain siksi, että jotku idiootit ei osaa käyttäytyä.

Julkisella paikalla kuvaaminen EI OLE LAITONTA, toisekseen eikö tässä ollut tarkoitus tuoda niitä tissejä esille? 

Tissit pääsee esille ja saa julkisuutta kun kuvat on jonnepalstalla 🤗

Vierailija
82/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä pervojen määrää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkotarinassa itketään siitä, kuinka free the nipples-tempauksesta otetut kuvat kiertävät internetissä. 

No tuo nyt on laitonta muutenkin. Ei kaikkea voi kieltää vain siksi, että jotku idiootit ei osaa käyttäytyä.

Julkisella paikalla kuvaaminen EI OLE LAITONTA, toisekseen eikö tässä ollut tarkoitus tuoda niitä tissejä esille? 

Julkaisu taitaa olla. 

Vierailija
84/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun kaavut päälle myös suomessa, niin ei miehille tuu paha mieli, kun paljaat tissit ei olekaan automaattinen lupa käydä käsiksi.

Vierailija
85/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun kaavut päälle myös suomessa, niin ei miehille tuu paha mieli, kun paljaat tissit ei olekaan automaattinen lupa käydä käsiksi.

Eikö ole muita vaihtoehtoja kuin alastomuus tai kaavut? Kaikille olisi ok kun minä yli 40 v ylipainoinen nainen palvelisin sinua kaupan kassalla yläosattomissa, koska #kaapuko pitäs laittaa häh

Vierailija
86/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvopohjan kannattajana olen hankkinut nännit peittävän miesten Burak-monokinin Teknik Magasinet -liikkeestä. Neonvihreän tietysti. Piitsillä sillataan!

Vierailija
87/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseistä tehtiin seksuaaliset vasta 2000-luvulla. Muistatteko kun täällä oli ketju jonne oli postattu kuvia v. 87 Vauva-lehdestä? Oliko Erisanin mainos, jossa nainen oli rinnat paljaana. Tuohon aikaan tuskin herätti mitään porua. 

Vierailija
88/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkaisu taitaa olla. 

Kuvien julkaisullahan vain edistetään tätä feminististä ilosanomaa. Mikä siinä olisi väärin?

Vierailija
89/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskar*nkkarin unelma.

Olen siellä minäkin k*lli kovana.

M41

Vierailija
90/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tisseistä tehtiin seksuaaliset vasta 2000-luvulla. Muistatteko kun täällä oli ketju jonne oli postattu kuvia v. 87 Vauva-lehdestä? Oliko Erisanin mainos, jossa nainen oli rinnat paljaana. Tuohon aikaan tuskin herätti mitään porua. 

Oletko ihan tosissasi? Minkä ikäinen mahdat oikein olla? 

Vierailija
91/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja häpeän omia rintojani. Mielestäni minullakin on kuitenkin oikeus voida saada nauttia rannalla olosta ja tähän asti olen voinut niin täällä suomessa tehdäkin, kun yleinen käytäntö on ollut se että naiset eivät ole yläosattomissa. Jos kuitenkin yläosattomuudesta tulee trendi kokisin hyvin ahdistavaksi rannalla oleilun...puhumattakaan siitä että haluaisin mennä viettämään sinne aikaa mieheni kanssa.

Oman näkemykseni mukaan yläosan käyttö julkisilla rannoilla mielestäni tasa-arvoistaa naisia eikä saata rintojen omistajia yhtä raa'asti eriarvoiseen asemaan, sillä sanomattakin on selvää että yläosattomissa viihtyvät enimmäkseen he joilla on jotain esiteltävää.

Ja mitä tulee naisten ja miesten välisiin eroihin, niin sanon vain sen että niitä on ja niitä tulisi kunnioittaa.

Vierailija
92/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä ei ole näkynyt ARJESSA ja myytti on säilynyt. Kun me naiset kävelemme tästä lähtien eriparisine roikkotissinemme kaupungilla paidatta samoin kuin miehet niin kyllä ne halut lopahtavat :)

Aika harvoin keskustassa näkee miehiä paidattomina. Juttujen perusteella luulisi kyseessä olevan paljon yleisempikin ilmiö.

Näen joka kesä melkein joka päivä (en käy keskustassa päivittäin)

KYSYMYS MIEHILLE:

Onko minulla oikeus huudella paidattomille miehille seksuaalisia kommentteja ja kohdella heitä rattopoikina?

No se vaan että miehet ei yleensä jaksa tuommoisesta uhriutua ja ne jotka yleensä kulkee ilman paitaa voisivat jopa pitää tuollaista kohtelua toivottavana. Mutta ei tarvi miestenkään oleilla paidattomana missään kaupoissa tai ravintolassa. Rannalla tai jossain syrjäisessä puistossa ihan sama jos ovatkin.

Miksiköhän suomalaisten on niin vaikea noudattaa mitään hyviä käytöstapoja...monilla ei tunnu olevan sellaisesta hajuakaan....Eikä naisten tarvi saada näyttää nännejään kaupungilla yhtään sen enempää kuin miestenkään. Mutta henkilökohtaisesti olen silti sitä mieltä että tyylikäs ja oman arvonsa tunteva nainen ei myöskään halua paljastaa nännejään rannalla vaikka miehet näyttäisivätkin esimerkkiä. Tyhmä ei tarvitse olla. Se mun mielestä lujittaa myös naisten keskeistä yhteisöllisyyttä, että jaetaan jotain asioita "vain naisten kesken" ja kaikki yhdessä noudattaa sitä sopimatonta sääntöä. Ja feministit jos toivotte niin sitä tasa-arvoa, niin vaatikaa armeijapakkoa ja samoja sääntöjä sinne kuin miehilläkin ja alkakaa vaikka kasvattaa partaa ;D

Vierailija
93/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tärkeää, ettei loukata kenenkään tunteita ja kaikilla on oikeus nauttia kauniista kesäpäivästä.

Tämä toteutuu kun nähtävillä on vain kauniita tissejä ja riipparit pidetään siveästi alla.

Onkohan tämän tempauksen järjestäjät yhtään ajatelleet niitä uusia suomalaisia, jotka eivät ole tottuneet paljaaseen pintaan ja joiden mielestä naisen kuulua pukeutua peittävästi ja vaatimattomasti?

Vierailija
94/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät heille joilla on isot tissit kyllähän niitä kelpaa esitellä. Itse en nännejäni paljastaisi vaikka saisikin kun tissini ovat onnettomat aa-kupit :( miehethän vain nauraisivat näille itikan pistoille ja pahimmillaan haukkuisivatkin päin naamaa.

Vierailija
95/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauri58 kirjoitti:

Osallistun! Otan kameran ja pitkän objektiivin mukaan ja lähden biitsille kuvailemaan nippeleitä.

Kai oot siellä biitsillä muinakin kesäpäivinä kuvailemassa miesten nännejä? 

Kaipa sitä saa valita kenen nännejä kuvaa varsinkin jos siinä ei ole mitään seksuaalista.

T. eri.

Vierailija
96/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla on enemmän miehiä kuin naisia.

Vierailija
97/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja häpeän omia rintojani. Mielestäni minullakin on kuitenkin oikeus voida saada nauttia rannalla olosta ja tähän asti olen voinut niin täällä suomessa tehdäkin, kun yleinen käytäntö on ollut se että naiset eivät ole yläosattomissa. Jos kuitenkin yläosattomuudesta tulee trendi kokisin hyvin ahdistavaksi rannalla oleilun...puhumattakaan siitä että haluaisin mennä viettämään sinne aikaa mieheni kanssa.

Oman näkemykseni mukaan yläosan käyttö julkisilla rannoilla mielestäni tasa-arvoistaa naisia eikä saata rintojen omistajia yhtä raa'asti eriarvoiseen asemaan, sillä sanomattakin on selvää että yläosattomissa viihtyvät enimmäkseen he joilla on jotain esiteltävää.

Ja mitä tulee naisten ja miesten välisiin eroihin, niin sanon vain sen että niitä on ja niitä tulisi kunnioittaa.

Ei tässä ole naisten rintojen ulkomuodosta kysymys vaan naisten ja miesten eriarvoisesta kohtelusta. Otan osaa, että olet kateellinen muiden naisten rinnoista, mutta vielä enemmän olen pahoillani siitä, että olet valmis myymään naisten samanarvoiset oikeudet vain siksi, että olet kateellinen muille naisille. Kuvottavaa.

Vierailija
98/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalla on enemmän miehiä kuin naisia.

Mikäs siinä jos tukevat aatetta, feministimiehet on hot!

Vierailija
99/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä ei ole näkynyt ARJESSA ja myytti on säilynyt. Kun me naiset kävelemme tästä lähtien eriparisine roikkotissinemme kaupungilla paidatta samoin kuin miehet niin kyllä ne halut lopahtavat :)

Aika harvoin keskustassa näkee miehiä paidattomina. Juttujen perusteella luulisi kyseessä olevan paljon yleisempikin ilmiö.

KYSYMYS MIEHILLE:

Onko minulla oikeus huudella paidattomille miehille seksuaalisia kommentteja ja kohdella heitä rattopoikina?

No se vaan että miehet ei yleensä jaksa tuommoisesta uhriutua ja ne jotka yleensä kulkee ilman paitaa voisivat jopa pitää tuollaista kohtelua toivottavana. Mutta ei tarvi miestenkään oleilla paidattomana missään kaupoissa tai ravintolassa. Rannalla tai jossain syrjäisessä puistossa ihan sama jos ovatkin.

Miksiköhän suomalaisten on niin vaikea noudattaa mitään hyviä käytöstapoja...monilla ei tunnu olevan sellaisesta hajuakaan....Eikä naisten tarvi saada näyttää nännejään kaupungilla yhtään sen enempää kuin miestenkään. Mutta henkilökohtaisesti olen silti sitä mieltä että tyylikäs ja oman arvonsa tunteva nainen ei myöskään halua paljastaa nännejään rannalla vaikka miehet näyttäisivätkin esimerkkiä. Tyhmä ei tarvitse olla. Se mun mielestä lujittaa myös naisten keskeistä yhteisöllisyyttä, että jaetaan jotain asioita "vain naisten kesken" ja kaikki yhdessä noudattaa sitä sopimatonta sääntöä. Ja feministit jos toivotte niin sitä tasa-arvoa, niin vaatikaa armeijapakkoa ja samoja sääntöjä sinne kuin miehilläkin ja alkakaa vaikka kasvattaa partaa ;D

Kyllä me samat feministit ollaan usein juuri niitä, jotka kannattavat tasa-arvoista lakia myös asepalveluksen kohdalla, emme ajele karvojamme ja kannamme omat kauppakassimme ja avaamme ovet miehille, mikäli he tulevat yhtä aikaa tai heillä on paljon kantamuksia :)

Vierailija
100/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYSYMYS MIEHILLE:

Senkus huutelet mutta jos toivot paheksuntaa ja skandaalia niin saattaa olla hyvä idea varautua pettymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi