Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Hietarannalla paljaita tissejä lauantaina, Free the nipples!!! Aiotko osallistua?

Vierailija
06.06.2019 |

Nänniaktivistit haluavat vapauttaa myös naisten nännit!!!

Ajatus Tissiflashmobista syntyi jääkiekon MM-juhlien jälkeisessä hypetyksessä, kun eri mediat täyttyivät paidattomista, suihkulähteissä juhlivista miehistä.

- Eikä niitä paheksunut kukaan. Ja viime elokuussa taas eräs nainen poistettiin rannalta hänen oltuaan siellä yläosattomissa, Marins huomauttaa.

– Ärtymys on aika lievä ilmaisu tälle kaikelle. Me haluamme tällä tilaisuudella normalisoida tilannetta, korostaa sitä, että antakaa meidän kehojemme olla.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75b44b68-34af-4d9a-b648-8a0fe80c6086

Muistan kun joku kauhisteli naisen kankkuja pikkareissa, vaikka vieressä oli mies nännit näkyvillä.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, mitä vouhkaamista, taas. Uskoisin, että ehdoton enemmistö, sekä naisista että miehistä, ei halua katsella julkisilla paikoilla kenenkään intiimipaikkoja. Onko tämä joku "Takaisin viidakkoon" -liike, joka täällä mekastaa. Tasa-arvoa? Salli mun nauraa.

Eli kannatat sitä, että myös miesten uima-asuista jatkossa löytyy alaosan lisäksi myös yläosa? Sopii mulle.

Tässä ei haeta mitään yleistä tissit paljaana-kuljeskelua kauppajonossa. 

Kuule, saatat yllättyä. Mua ei kiinnosta, verhoaako miehet nänninsä uimarannalla vai ei. Juttu ei herätä minussa suurempia intohimoja.  Ihmettelin ainoastaan asiasta vouhkaamista ja miksi joillekin on niin ylettömän tärkeää, että naisetkin kulkevat ilkosillaan. Eikö se ole hieman lapsellista vedota siihen, että kyllä mekin voidaan kerta  noi miehetkin saa. Oikeassa elämässä lähes 100% naisista kokee olonsa mukavammaksi vaatetettuna.

Saat edelleen pitää paidan päälläsi. Ei ketään naista pkoteta olemaan ILMAN paitaa. Tässä on kysymys tasa-arvosta ja siitä, että naisella on yhtäläinen oikeus miehen kanssa olla ilman paitaa jos hän näin haluaa.

Miehet ehdottomasti kannattavat (ainakin nuorten ja kauniiden) naisten oikeutta olla ilman paitaa ja vaikka housujakin julkisilla paikoilla. Näin veikkaan naisena, olenko oikeassa miehet?

Tässähän tullaankin siihen, että 65 v. Martalla on yhtäläinen oikeus paidattomuuteen kuin 65 v. Pertillä.

Miksi ei saman tien housuttomuuteen? Alastomuushan on luonnollista jne. Eikä kaikki kiihotu peniksistä tai vaginoista ja ne on muutenkin tarkoitettu lisääntymiseen.

Katsotaan sitä sen jälkeen kun Martalla ja Pertillä on joko molemmilla paita päällä lain mukaan tai molemmat saavat yhtäläisen oikeuden olla ilman paitaa. Tällä hetkellähän kummatkaan eivät saa olla ilman housuja, joten Marttaa ja Perttiä kodellaan peniksen ja hävyn osalta tasa-arvoisesti jo tällä hetkellä.

Poikkeus on siinä että jos nainen kiihottuu sukupuolielimestään ei sitä juurikaan huomaa mutta kun mies uimarannalla kiihottuu niin se näkyy muhkeana pullotuksena.... Näihin tulisi sitten myös suhtautua tasa-arvoisesti että miksi naisen kiihottuminen ei ole iso juttu mutta miehen kiihottumista pidetään paheksuttavana.

Vierailija
122/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, mitä vouhkaamista, taas. Uskoisin, että ehdoton enemmistö, sekä naisista että miehistä, ei halua katsella julkisilla paikoilla kenenkään intiimipaikkoja. Onko tämä joku "Takaisin viidakkoon" -liike, joka täällä mekastaa. Tasa-arvoa? Salli mun nauraa.

Eli kannatat sitä, että myös miesten uima-asuista jatkossa löytyy alaosan lisäksi myös yläosa? Sopii mulle.

Kuule, saatat yllättyä. Mua ei kiinnosta, verhoaako miehet nänninsä uimarannalla vai ei. Juttu ei herätä minussa suurempia intohimoja.  Ihmettelin ainoastaan asiasta vouhkaamista ja miksi joillekin on niin ylettömän tärkeää, että naisetkin kulkevat ilkosillaan. Eikö se ole hieman lapsellista vedota siihen, että kyllä mekin voidaan kerta  noi miehetkin saa. Oikeassa elämässä lähes 100% naisista kokee olonsa mukavammaksi vaatetettuna.

Saat edelleen pitää paidan päälläsi. Ei ketään naista pkoteta olemaan ILMAN paitaa. Tässä on kysymys tasa-arvosta ja siitä, että naisella on yhtäläinen oikeus miehen kanssa olla ilman paitaa jos hän näin haluaa.

Miehet ehdottomasti kannattavat (ainakin nuorten ja kauniiden) naisten oikeutta olla ilman paitaa ja vaikka housujakin julkisilla paikoilla. Näin veikkaan naisena, olenko oikeassa miehet?

Tässähän tullaankin siihen, että 65 v. Martalla on yhtäläinen oikeus paidattomuuteen kuin 65 v. Pertillä.

Miksi ei saman tien housuttomuuteen? Alastomuushan on luonnollista jne. Eikä kaikki kiihotu peniksistä tai vaginoista ja ne on muutenkin tarkoitettu lisääntymiseen.

Katsotaan sitä sen jälkeen kun Martalla ja Pertillä on joko molemmilla paita päällä lain mukaan tai molemmat saavat yhtäläisen oikeuden olla ilman paitaa. Tällä hetkellähän kummatkaan eivät saa olla ilman housuja, joten Marttaa ja Perttiä kodellaan peniksen ja hävyn osalta tasa-arvoisesti jo tällä hetkellä.

Poikkeus on siinä että jos nainen kiihottuu sukupuolielimestään ei sitä juurikaan huomaa mutta kun mies uimarannalla kiihottuu niin se näkyy muhkeana pullotuksena.... Näihin tulisi sitten myös suhtautua tasa-arvoisesti että miksi naisen kiihottuminen ei ole iso juttu mutta miehen kiihottumista pidetään paheksuttavana.[/quote]

En kyllä paheksy ollenkaan! Tv Martta

Enkä minä! Tapahtuu niin harvoin enää. Kiitollinen olen.  Tv Pertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja häpeän omia rintojani. Mielestäni minullakin on kuitenkin oikeus voida saada nauttia rannalla olosta ja tähän asti olen voinut niin täällä suomessa tehdäkin, kun yleinen käytäntö on ollut se että naiset eivät ole yläosattomissa. Jos kuitenkin yläosattomuudesta tulee trendi kokisin hyvin ahdistavaksi rannalla oleilun...puhumattakaan siitä että haluaisin mennä viettämään sinne aikaa mieheni kanssa.

Oman näkemykseni mukaan yläosan käyttö julkisilla rannoilla mielestäni tasa-arvoistaa naisia eikä saata rintojen omistajia yhtä raa'asti eriarvoiseen asemaan, sillä sanomattakin on selvää että yläosattomissa viihtyvät enimmäkseen he joilla on jotain esiteltävää.

Ja mitä tulee naisten ja miesten välisiin eroihin, niin sanon vain sen että niitä on ja niitä tulisi kunnioittaa.

Ei tässä ole naisten rintojen ulkomuodosta kysymys vaan naisten ja miesten eriarvoisesta kohtelusta. Otan osaa, että olet kateellinen muiden naisten rinnoista, mutta vielä enemmän olen pahoillani siitä, että olet valmis myymään naisten samanarvoiset oikeudet vain siksi, että olet kateellinen muille naisille. Kuvottavaa.

Naiset ja miehet ovat fysiikaltaan erilaisia, siitä on tässä kyse, eivätkä siten ole täysin verrattavissa keskenään. Minä kunnioitan itseäni ja muita käyttäytymällä sivistyneesti ja tähän kuuluu kultuurissamme myös tiettyjen strategistenalueiden peittäminen tietyissä paikoissa ja toivon että kunnioitus olisi myös molemminpuolista. Täysin samanarvoisia oikeuksia naisille ja miehille en kaipaa, vaikka tasa-arvoisten ihmisoikeuksien kannattaja olenkin, mutta esimerkiksi toivoisin että voisimme jatkossakin saada omat vessat ja pitää kuukautissuojille tarkoitetut roskikset ja jos vuokraan uimahallissa pukua, se ei tarkoittaisi kaikille samanlaista esim. pelkkää alaosaa. Sukupuolten tasa-arvoisuus ei myöskään mielestäni tarkoita sitä että joka alalla työskentelee saman verran kutakin tai pätevyyden sijaan valinta tehtäisiin sukupuolen perusteella vaan sitä, että sukupuolesta riippumatta kriteerit valintaan ovat samat. Minua ei haittaa että on ns. miestenaloja ja naistenaloja jos heidän sukupuolensa epäsuorasti vaikuttaa valintakriteereihin. Väkinäinen tasa-arvoistaminen se vasta onkin epätasa-arvoista ja kuvottavaa.

Vierailija
124/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus on siinä että jos nainen kiihottuu sukupuolielimestään ei sitä juurikaan huomaa mutta kun mies uimarannalla kiihottuu niin se näkyy muhkeana pullotuksena.... Näihin tulisi sitten myös suhtautua tasa-arvoisesti että miksi naisen kiihottuminen ei ole iso juttu mutta miehen kiihottumista pidetään paheksuttavana.

Mites tuo kiihottumisen tuntuminen? Sisäisestihän se kiihottuminen tuntuu, vaikka se ei ulkoisesti näkyisikään.

Vierailija
125/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun kaavut päälle myös suomessa, niin ei miehille tuu paha mieli, kun paljaat tissit ei olekaan automaattinen lupa käydä käsiksi.

Eikö ole muita vaihtoehtoja kuin alastomuus tai kaavut? Kaikille olisi ok kun minä yli 40 v ylipainoinen nainen palvelisin sinua kaupan kassalla yläosattomissa, koska #kaapuko pitäs laittaa häh

Eihän tässä ole siitä kyse. Vaan siitä, että miksi naiset ei voi olla yläosattomissa silloin kun miehillekin se on normaalia? Kaupankassalla käytetään työvaatteita, mutta rannalla luulisi olevan se ja sama onko siellä yläosattomissa kulkevien miesten lisäksi, myös yläosattomissa kulkevia naisia. 

Miksi ne naisen rinnat täytyy peittää rannalla, mutta miesten ei? Miksi ne lerpakkeet on seksualisoitu niin, että ne täytyy peittää ettei vastapuolelle tulis välitöntä tarvetta käydä kiinni?

Kadulla kulkiessa jokainen voi pitää vaatteet päällään.

Vierailija
126/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja häpeän omia rintojani. Mielestäni minullakin on kuitenkin oikeus voida saada nauttia rannalla olosta ja tähän asti olen voinut niin täällä suomessa tehdäkin, kun yleinen käytäntö on ollut se että naiset eivät ole yläosattomissa. Jos kuitenkin yläosattomuudesta tulee trendi kokisin hyvin ahdistavaksi rannalla oleilun...puhumattakaan siitä että haluaisin mennä viettämään sinne aikaa mieheni kanssa.

Oman näkemykseni mukaan yläosan käyttö julkisilla rannoilla mielestäni tasa-arvoistaa naisia eikä saata rintojen omistajia yhtä raa'asti eriarvoiseen asemaan, sillä sanomattakin on selvää että yläosattomissa viihtyvät enimmäkseen he joilla on jotain esiteltävää.

Ja mitä tulee naisten ja miesten välisiin eroihin, niin sanon vain sen että niitä on ja niitä tulisi kunnioittaa.

Ei tässä ole naisten rintojen ulkomuodosta kysymys vaan naisten ja miesten eriarvoisesta kohtelusta. Otan osaa, että olet kateellinen muiden naisten rinnoista, mutta vielä enemmän olen pahoillani siitä, että olet valmis myymään naisten samanarvoiset oikeudet vain siksi, että olet kateellinen muille naisille. Kuvottavaa.

Naiset ja miehet ovat fysiikaltaan erilaisia, siitä on tässä kyse, eivätkä siten ole täysin verrattavissa keskenään. Minä kunnioitan itseäni ja muita käyttäytymällä sivistyneesti ja tähän kuuluu kultuurissamme myös tiettyjen strategistenalueiden peittäminen tietyissä paikoissa ja toivon että kunnioitus olisi myös molemminpuolista. Täysin samanarvoisia oikeuksia naisille ja miehille en kaipaa, vaikka tasa-arvoisten ihmisoikeuksien kannattaja olenkin, mutta esimerkiksi toivoisin että voisimme jatkossakin saada omat vessat ja pitää kuukautissuojille tarkoitetut roskikset ja jos vuokraan uimahallissa pukua, se ei tarkoittaisi kaikille samanlaista esim. pelkkää alaosaa. Sukupuolten tasa-arvoisuus ei myöskään mielestäni tarkoita sitä että joka alalla työskentelee saman verran kutakin tai pätevyyden sijaan valinta tehtäisiin sukupuolen perusteella vaan sitä, että sukupuolesta riippumatta kriteerit valintaan ovat samat. Minua ei haittaa että on ns. miestenaloja ja naistenaloja jos heidän sukupuolensa epäsuorasti vaikuttaa valintakriteereihin. Väkinäinen tasa-arvoistaminen se vasta onkin epätasa-arvoista ja kuvottavaa.

Älä sekoita asiota, asioiden sekoittaminen on kapiaivoista. Miehille oma vessa ja naisille oma vessa on edelleen tasa-arvoa, koska molemmille on tarjolla vessa. Samoin se, että voit vapaasti päättää puetko uimapuvun vai pelkät bikinihousut. Vapaus valita ei tarkoita pakottamista.

Vierailija
127/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo kiihottumisen tuntuminen? Sisäisestihän se kiihottuminen tuntuu, vaikka se ei ulkoisesti näkyisikään.

Mutta miehillä se erektio näkyy ja naisilla taas ei siinä on se poikkeus ja ero, joka tulisi tasa-arvon nimissä hyväksyä että miehellä näkyy erektio housujen läpi vaikka uimarannalla kun naisilla se ei taas näy vaikka päällä olisikin.

Vierailija
128/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuo siis rajata niin, että ne miehet joilla on timmit tissit saa olla rannalla ilman paitaa, mutta naisen tisseihin verrattavat manboobsit pitää jatkossa peittää esim. bikinien yläosalla? Naiset pitää yläosat päällä tissien koosta riippumatta, koska ne nyt on kuitenkin seksualistoitu.

Vierailija
129/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eroottisuus on kivaa. Siksi tuntuu ikävältä, jos rinnat arkipäiväistetään. 

Monet naiset puhuvat rinnoistaan lihakimpaleina. Kaipa sitten miehet rupeavat suhtautumaan niihin samalla tavalla tulevaisuudessa.

Minusta uusi suhtautumistapa karsii elämästä sisältöä sekä miehiltä että naisilta. 

Lopuksi kai sukupuolielimetkin ruvetaan näkemään ainoastaan funktionaalisesti ilman kulttuurisia ja emotionaalisia merkityksiä. Tavallaan reiästä tulee vain reikä ja tapista vain tappi ilman mitään mystiikkaa ja jännitettä.

Jokaisesta tulee oman elämänsä sukupuolielinlääkäri, jolle elin on elin samalla tavalla kuin maksa tai munuaiset ilman sen kummempia merkityksiä.

Seksistä katoavat kulttuurin luomat asetelmat ja tunteet, jolloin toimitus muuttuu mekaaniseksi tyhjennykseksi.

Seksivaatteet menettävät merkityksensä, koska ne eivät herätä enää tunteita kulttuuristen merkitysten kadottua.

Vierailija
130/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta eroottisuus on kivaa. Siksi tuntuu ikävältä, jos rinnat arkipäiväistetään. 

Monet naiset puhuvat rinnoistaan lihakimpaleina. Kaipa sitten miehet rupeavat suhtautumaan niihin samalla tavalla tulevaisuudessa.

Minusta uusi suhtautumistapa karsii elämästä sisältöä sekä miehiltä että naisilta. 

Lopuksi kai sukupuolielimetkin ruvetaan näkemään ainoastaan funktionaalisesti ilman kulttuurisia ja emotionaalisia merkityksiä. Tavallaan reiästä tulee vain reikä ja tapista vain tappi ilman mitään mystiikkaa ja jännitettä.

Jokaisesta tulee oman elämänsä sukupuolielinlääkäri, jolle elin on elin samalla tavalla kuin maksa tai munuaiset ilman sen kummempia merkityksiä.

Seksistä katoavat kulttuurin luomat asetelmat ja tunteet, jolloin toimitus muuttuu mekaaniseksi tyhjennykseksi.

Seksivaatteet menettävät merkityksensä, koska ne eivät herätä enää tunteita kulttuuristen merkitysten kadottua.

Sittenhän voisi vaikka joutua viehättymään toisen persoonasta, naurusta ja älykkyydestä. Onko tuo niin kauhea ajatus?

t. Perussuomalainen mies

Vierailija
131/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän hyvin kummallisena sitä logiikkaa, että naisaktivistit haluavat aliarvostaa tai arkipäiväistää rintojensa eroottisen arvon ja merkityksen. Miksi noin? Taustalla pitää olla jokin piilotettu vaikutin? Kenties epävarmuus omista rinnoista valiovarustellumpiin verrattuna? Miksi dissata kauneutta, jota vastakkainen sukupuoli ihailee ja rakastaa? Niin, ja lopettakaa tissit-sanan käyttö, se kun liittyy mielikuvissa lähinnä rintaruokintaan.

Tarkoitus on se, että seksuaalinen ahdistelu loppuu, koska rinnat muuttuvat arkipäiväisiksi. Naiset säästyvät paljolta kun miehiltä lakkaa into tisseihin :)

Sinun logiikallasi seksuaalinen ahdistelu loppuu siis kokonaan jos alamme kulkemaan alasti joka paikassa. Älä unta näe, ei rintojen esittely tee niistä vähemmän eroottisia jonkun silmissä.

Vierailija
132/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin aion osallistua,  muistikorttiin mahtuu melkein 5000 kuvaa, ja kamerassa hyvä linssi.

Arskat päähän ja bongaileen lauantaina .

bisset mukaan toki.

Vierailija
133/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun kaavut päälle myös suomessa, niin ei miehille tuu paha mieli, kun paljaat tissit ei olekaan automaattinen lupa käydä käsiksi.

Eikö ole muita vaihtoehtoja kuin alastomuus tai kaavut? Kaikille olisi ok kun minä yli 40 v ylipainoinen nainen palvelisin sinua kaupan kassalla yläosattomissa, koska #kaapuko pitäs laittaa häh

Eihän tässä ole siitä kyse. Vaan siitä, että miksi naiset ei voi olla yläosattomissa silloin kun miehillekin se on normaalia? Kaupankassalla käytetään työvaatteita, mutta rannalla luulisi olevan se ja sama onko siellä yläosattomissa kulkevien miesten lisäksi, myös yläosattomissa kulkevia naisia. 

Miksi ne naisen rinnat täytyy peittää rannalla, mutta miesten ei? Miksi ne lerpakkeet on seksualisoitu niin, että ne täytyy peittää ettei vastapuolelle tulis välitöntä tarvetta käydä kiinni?

Kadulla kulkiessa jokainen voi pitää vaatteet päällään.

Miksi sinä olet seksualisoinut miehen koko kehon ja kehtaat jopa tuntea himoa miestä kohtaan? Ei kukaan voi valita sitä mitä pitää seksuaalisena. Vaikka kulkisi joka paikassa tissit paljaana, miehet pitäisi niitä seksuaalisena. Yhtä hyvin voisi ihmetellä, mitä seksuaalista on peniksessä, miksi penis pitää peittää, tai takapuoli.

Vierailija
134/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nyt kiva kun kaikki alaikäiset jonnet ja stämiehet ja mämymiehet on siellä kuolaamassa.. voi tapahtua räiskäyskin!

Vierailija
135/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko nyt kiva kun kaikki alaikäiset jonnet ja stämiehet ja mämymiehet on siellä kuolaamassa.. voi tapahtua räiskäyskin!

Miksi tapahtuisi? Kyllähän sivistyneet ihmiset osaavat käyttäytyä sivistyneessä maassa. Ukailetko, jotta naiset eivät uskaltaisi puolustaa oikeuttaan yhdenvertaiseen kohteluun lain edessä?

Vierailija
136/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on niin kivaa, että nainen on alistettu seksiobjektiksi ja hänet on seksualisoitu. Oi pidetään nainen esineellistettynä, koska se on sinusta kivaa!

Tai sitten ei, koska naisista (kaikista) ei välttämättä ole kivaa, että häntä pidetään eroottisena seksibimbona tisseineen.

Vierailija
137/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin aion osallistua,  muistikorttiin mahtuu melkein 5000 kuvaa, ja kamerassa hyvä linssi.

Arskat päähän ja bongaileen lauantaina .

bisset mukaan toki.

Viranomainen saattaa puuttua julkijuopotteluun.

Vierailija
138/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipstpussi + bisset = picnic , tuskin siihen puuttuu kukaan.  Ja kamera vielä. Eikä ole rannalla juopotteluun minun kohdalla puututtu tasan ikinä. Ja on kokemusta 25 vuoden ajalta.  se käytös ratkaisee, ei juoman sisältö.

Vierailija
139/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tulla nauramaan?

Vierailija
140/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistakaa ei me kaikki naiset jotka käytetään bikiniyläosaa olla mitää arkoja konservatiivejä. Itse käytän rintsikoita ja biksuja koska no vaan mukavampaa kun ei hölsky juostessa. Ni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan