Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Hietarannalla paljaita tissejä lauantaina, Free the nipples!!! Aiotko osallistua?

Vierailija
06.06.2019 |

Nänniaktivistit haluavat vapauttaa myös naisten nännit!!!

Ajatus Tissiflashmobista syntyi jääkiekon MM-juhlien jälkeisessä hypetyksessä, kun eri mediat täyttyivät paidattomista, suihkulähteissä juhlivista miehistä.

- Eikä niitä paheksunut kukaan. Ja viime elokuussa taas eräs nainen poistettiin rannalta hänen oltuaan siellä yläosattomissa, Marins huomauttaa.

– Ärtymys on aika lievä ilmaisu tälle kaikelle. Me haluamme tällä tilaisuudella normalisoida tilannetta, korostaa sitä, että antakaa meidän kehojemme olla.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75b44b68-34af-4d9a-b648-8a0fe80c6086

Muistan kun joku kauhisteli naisen kankkuja pikkareissa, vaikka vieressä oli mies nännit näkyvillä.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mitä vouhkaamista, taas. Uskoisin, että ehdoton enemmistö, sekä naisista että miehistä, ei halua katsella julkisilla paikoilla kenenkään intiimipaikkoja. Onko tämä joku "Takaisin viidakkoon" -liike, joka täällä mekastaa. Tasa-arvoa? Salli mun nauraa.

Vierailija
62/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naisen paljaat rinnat rannalla on totaalinen no-no. Etelä-euroopassa sitä ei pidetä ongelmana, rannoilla on ihan normaalia olla yläosattomissa. Ja samat rintarauhaset ne etelä-eurooppalaisillakin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän exoottiset koneinsinöörit hakeudu paikalle sankoin joukoin ihmettelemään pohjoismaisen naisten tapoja.

Vierailija
64/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tosi rumia. Mitä enemmän peittoa, sen parempi. Mutta b..rkha on jo liikaa.

Vierailija
65/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, mitä vouhkaamista, taas. Uskoisin, että ehdoton enemmistö, sekä naisista että miehistä, ei halua katsella julkisilla paikoilla kenenkään intiimipaikkoja. Onko tämä joku "Takaisin viidakkoon" -liike, joka täällä mekastaa. Tasa-arvoa? Salli mun nauraa.

Eli kannatat sitä, että myös miesten uima-asuista jatkossa löytyy alaosan lisäksi myös yläosa? Sopii mulle.

Tässä ei haeta mitään yleistä tissit paljaana-kuljeskelua kauppajonossa. 

Vierailija
66/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän exoottiset koneinsinöörit hakeudu paikalle sankoin joukoin ihmettelemään pohjoismaisen naisten tapoja.

Mustat selkäkarvat tuulessa hulmuten...

Vierailija
67/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkotarinassa itketään siitä, kuinka free the nipples-tempauksesta otetut kuvat kiertävät internetissä. 

Vierailija
68/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osallistu, mutta en näe mitään pahaa asiassa. Menkää vaikka käymään Espanjan rannoilla niin siellä on puolet auringonottajista rinnat paljaana. Myös ei-naku -rannoilla. Mutta rannalle tämä free the nipples -liike sitten saakin mielestäni jäädä, vaikka varmaan äärifeministit kulkevat pian tissit paljaana kadullakin. Joku raja tässäkin asiassa saa olla enkä usko, että mikään julkipaljastelu lähtee suuremman yleisön suosioon. Feministeillä on omat aatteensa ja suon sen heille, mutta liikaa heidän ei tarvitse yrittää tyrkyttää sitä muille. Minulla on yksi tuttu joka on tätä nykyä kääntynyt lähes äärifeministiksi ja tätä touhua seuranneena oma ajatusmaailmani nimenomaan tuosta liikafeminismistä on kääntynyt aika negatiiviseksi. Lähinnä kummastelen hänen touhujaan.

T. ”Semi”feministi -nainen.

Eli sinusta on ihan ok, että muissakin asioissa naisille ja miehille säädetään eri lakeja? Miehet saavat tehdä asioita A ja B, mutta nainen heitetään samoista asioista putkaan?

No pitäisikö sinun mielestäsi sitten naisillekin laittaa asevelvollisuus? Koska kaikkien lakien täytyy olla yhtäläisiä?

Kyllä mieskin saa putkaa, jos näyttää munaansa kadulla. Ja ei sinun erikseen tarvitse kertoa minulle että penis on eri ruumiinosa kuin rinnat, se on minulla tiedossakin.

Kerron silti. Tissit ja muna ei ole sama asia. Nainen joutuu alapäänsä esittelystä myös putkaan, siinä missä mies munansa kanssa. Tisseistä kummankaan ei pitäisi joutua tai sitten molempien. Miehen tissit ei eroa naisten tisseistä mitenkään.

Vierailija
69/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Pikkulapsen paljaat rinnat vielä menee. 

Eikä ole edes kyse siitä, kellä on nätit pallukat ja kellä ei.

Vierailija
70/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisen paljaat rinnat rannalla on totaalinen no-no. Etelä-euroopassa sitä ei pidetä ongelmana, rannoilla on ihan normaalia olla yläosattomissa. Ja samat rintarauhaset ne etelä-eurooppalaisillakin on. 

Ei se enää ole no-no, kun poliisisetäkin mainitsi että se on normaalia. Ehkä jonkun Pirjon 70v mielestä on outoa, mutta toisaalta mitä voi odottaa kun hänet on aikoinaan kasvatettu aivan eri ajatusmaailmaan ja ajattelemaan eri tavalla naiseudesta kuin mikä yhteiskunnassamme nykyään vallitsee. Siinä mielessä iloitsen feminismistä että se murtaa näitä vanhoja kalkkeutuneita näkökulmia.

Vierailija
71/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo menossa, mutta 17v poikani ajatteli käydä kääntymässä....

Vierailija
72/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkotarinassa itketään siitä, kuinka free the nipples-tempauksesta otetut kuvat kiertävät internetissä. 

No tuo nyt on laitonta muutenkin. Ei kaikkea voi kieltää vain siksi, että jotku idiootit ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
73/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tyrmistyneeni yläosattomista ulkomailla. Ranta oli melkein kaupungin keskustassa. Ja siellä oli selvästi muotia pitää vain bikinin alaosaa. Ei jotenkaan sovi häveliäälle suomalaiselle luonnolle. Vaikka me saunotaan alasti.

Vierailija
74/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinne voi vaan perustaa nudistirantaa? Ne menis jotka tykkää. Ja ne jotka ei tykkää, osais kiertää kaukaa.

Vierailija
75/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osallistu, mutta en näe mitään pahaa asiassa. Menkää vaikka käymään Espanjan rannoilla niin siellä on puolet auringonottajista rinnat paljaana. Myös ei-naku -rannoilla. Mutta rannalle tämä free the nipples -liike sitten saakin mielestäni jäädä, vaikka varmaan äärifeministit kulkevat pian tissit paljaana kadullakin. Joku raja tässäkin asiassa saa olla enkä usko, että mikään julkipaljastelu lähtee suuremman yleisön suosioon. Feministeillä on omat aatteensa ja suon sen heille, mutta liikaa heidän ei tarvitse yrittää tyrkyttää sitä muille. Minulla on yksi tuttu joka on tätä nykyä kääntynyt lähes äärifeministiksi ja tätä touhua seuranneena oma ajatusmaailmani nimenomaan tuosta liikafeminismistä on kääntynyt aika negatiiviseksi. Lähinnä kummastelen hänen touhujaan.

T. ”Semi”feministi -nainen.

Eli sinusta on ihan ok, että muissakin asioissa naisille ja miehille säädetään eri lakeja? Miehet saavat tehdä asioita A ja B, mutta nainen heitetään samoista asioista putkaan?

No pitäisikö sinun mielestäsi sitten naisillekin laittaa asevelvollisuus? Koska kaikkien lakien täytyy olla yhtäläisiä?

Kyllä, ehdottomasti. Olin myös itse menossa armeijaan, mutta jouduin onnettomuuteen  ja siitä saamani vamman jälkeen en enää pystynyt. Koen asian niin päin, että nykyään naiset jätetään ilman taitoja, turvaa ja kykyä puolustautua.

Vierailija
76/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naku-uinti järvessä on kyllä kivaa. Mutta en menis ventovieraiden kanssa.

Vierailija
77/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen esimerkiksi näkyi kaupungilla sellaisia miesten riipputissejä että olisi yläosan hankintaan aihetta. 

Vierailija
78/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes! Tissit paljaaksi!

Vierailija
79/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt on laitonta muutenkin. Ei kaikkea voi kieltää vain siksi, että jotku idiootit ei osaa käyttäytyä.

Julkisella paikalla kuvaaminen EI OLE LAITONTA, toisekseen eikö tässä ollut tarkoitus tuoda niitä tissejä esille? 

Vierailija
80/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kannatat sitä, että myös miesten uima-asuista jatkossa löytyy alaosan lisäksi myös yläosa? Sopii mulle.

Tässä ei haeta mitään yleistä tissit paljaana-kuljeskelua kauppajonossa. 

Kuule, saatat yllättyä. Mua ei kiinnosta, verhoaako miehet nänninsä uimarannalla vai ei. Juttu ei herätä minussa suurempia intohimoja.  Ihmettelin ainoastaan asiasta vouhkaamista ja miksi joillekin on niin ylettömän tärkeää, että naisetkin kulkevat ilkosillaan. Eikö se ole hieman lapsellista vedota siihen, että kyllä mekin voidaan kerta  noi miehetkin saa. Oikeassa elämässä lähes 100% naisista kokee olonsa mukavammaksi vaatetettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan