Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Hietarannalla paljaita tissejä lauantaina, Free the nipples!!! Aiotko osallistua?

Vierailija
06.06.2019 |

Nänniaktivistit haluavat vapauttaa myös naisten nännit!!!

Ajatus Tissiflashmobista syntyi jääkiekon MM-juhlien jälkeisessä hypetyksessä, kun eri mediat täyttyivät paidattomista, suihkulähteissä juhlivista miehistä.

- Eikä niitä paheksunut kukaan. Ja viime elokuussa taas eräs nainen poistettiin rannalta hänen oltuaan siellä yläosattomissa, Marins huomauttaa.

– Ärtymys on aika lievä ilmaisu tälle kaikelle. Me haluamme tällä tilaisuudella normalisoida tilannetta, korostaa sitä, että antakaa meidän kehojemme olla.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75b44b68-34af-4d9a-b648-8a0fe80c6086

Muistan kun joku kauhisteli naisen kankkuja pikkareissa, vaikka vieressä oli mies nännit näkyvillä.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun! Otan kameran ja pitkän objektiivin mukaan ja lähden biitsille kuvailemaan nippeleitä.

Vierailija
2/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä, koska olen toisella puolen suomea silloin. Mutta hyvän asian puolestahan tämä on. 

Käsittämätöntä että mies tissit paljaana on ihan ok, mutta nainen vastaavassa asussa on kauhistuttavaa. Miksi ihmeessä? Miesten mieltymyksethän tässä eniten ohjaa taas naisten pukeutumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri58 kirjoitti:

Osallistun! Otan kameran ja pitkän objektiivin mukaan ja lähden biitsille kuvailemaan nippeleitä.

Kai oot siellä biitsillä muinakin kesäpäivinä kuvailemassa miesten nännejä? 

Vierailija
4/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio mennä, koska olen toisella puolen suomea silloin. Mutta hyvän asian puolestahan tämä on. 

Käsittämätöntä että mies tissit paljaana on ihan ok, mutta nainen vastaavassa asussa on kauhistuttavaa. Miksi ihmeessä? Miesten mieltymyksethän tässä eniten ohjaa taas naisten pukeutumista. 

Naisten rinnat on seksuaalinen elin, miehillä ei rintoja varsinaisesti ole...nainen rinnat paljaana on sama kuin mies peenis paljaana. Miksi mies ei voisi heilutella peenistään missä haluaa?

Vierailija
5/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun! Nännini eivät ole tehneet mitään väärää!

Vierailija
6/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauri58 kirjoitti:

Miksi olisi? Ko kirjoittajaa tuskin miesten nännit kiihottaa. Naisen nännit/rinnat sen sijaan kiihottaa 99 % miehistä.

Vierailija
7/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten rinnat on seksuaalinen elin, miehillä ei rintoja varsinaisesti ole...nainen rinnat paljaana on sama kuin mies peenis paljaana. Miksi mies ei voisi heilutella peenistään missä haluaa?

Ja rinnoistako se vauva syntyy sen jälkeen kun rinta on siitetty? Kyllä se penistä vastaava on naisella emätin, jonka kautta se vauvakin sitten mulskahtaa kohdusta ulos.

Vierailija
8/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauri58 kirjoitti:

Miksi olisi? Ko kirjoittajaa tuskin miesten nännit kiihottaa. Naisen nännit/rinnat sen sijaan kiihottaa 99 % miehistä.

Ja naiset kiihottuvat paidattomista miehistä!

Vierailija
9/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiätenkään, mä mikään ho most elija oo.

Naisen tis si on oikea tis si.

Vierailija
10/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko minua: normaalit miehet ilahtuvat jos naiset kulkevat ilman yläosaa rannalla.

Ne miehet jotka eivät tuota hyväksy, sanovat niin koska vihainen vaimo on lähettyvillä.

Naiset ihan itse ovat päättäneet "ettei voi"

Tosin, miksi heimoissa asuvat eivät liiemmin murehdi asiaa? Ettei uskonnolla olisi tekemistä jotain asian kanssa?

Vierailija
11/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauri58 kirjoitti:

Molemmissa tapauksissa vaatii oikean ruumiinrakenteen (rasva%)

Kukaan ei halua nähdä Donald Trumppia tai Rosie O'Donnelia tuossa tapahtumassa

Vierailija
12/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauri58 kirjoitti:

Ai jaa, en minä ainakaan. Miksiköhän ei ole mitään lehtiä, jotka keskittyisi paljaisiin miesten rintakehiin, vs Playboy? Sille ei ole mitään markkinoita.

Vierailija
13/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tärkeää, ettei loukata kenenkään tunteita ja kaikilla on oikeus nauttia kauniista kesäpäivästä.

Tämä toteutuu kun nähtävillä on vain kauniita tissejä ja riipparit pidetään siveästi paidan alla.

Vierailija
14/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy elämän olla tyhjää, kun tuollaistakin asiaa, kuten tissien esittelyä,  pitää oikein pohtia. Ei ihme, että naiset eivät ikinä saa aikaan mitään merkittävää. No, lapsia tietysti, mutta niitähän nyt vain tulee.

Vierailija
15/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko minua: normaalit miehet ilahtuvat jos naiset kulkevat ilman yläosaa rannalla.

Ne miehet jotka eivät tuota hyväksy, sanovat niin koska vihainen vaimo on lähettyvillä.

Naiset ihan itse ovat päättäneet "ettei voi"

Tosin, miksi heimoissa asuvat eivät liiemmin murehdi asiaa? Ettei uskonnolla olisi tekemistä jotain asian kanssa?

Naista oli pyydetty pukemaan yläosa päälle tai poistumaan rannalta. Kun pyyntöä ei toteltu, uimavalvojat soittivat poliisin paikalle.

On ihan ok, jos makaa selällään ja ottaa aurinkoa yläosattomissa. Sitten jos kulkee rannalla ilman yläosaa, niin siinä tulee häveliäisyys vastaan.

Norrenan mukaan erona makaamisessa yläosattomissa on, että muut rannalla olijat eivät häiriinny, jos ihminen makaa omalla paikallaan rinnat paljaina

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808172201142977

Vierailija
16/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauri58 kirjoitti:

Ai jaa, en minä ainakaan. Miksiköhän ei ole mitään lehtiä, jotka keskittyisi paljaisiin miesten rintakehiin, vs Playboy? Sille ei ole mitään markkinoita.

Siksi kun niitä on tyrkyllä ilmaiseksi joka paikassa.

Vierailija
17/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa ajaa veneen parkkiin rannan edustalle ja näppäillä kuvia hytistä käsin :)

Vierailija
18/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa ajaa veneen parkkiin rannan edustalle ja näppäillä kuvia hytistä käsin :)

Älä häiritse uimareita.

Vierailija
19/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistun! Nännini eivät ole tehneet mitään väärää!

Minun nännini istuvat linnassa taposta.

Vierailija
20/143 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisia ei saa esineellistää, eikä naisia saa katsoa!" t.feministit

"Esineellistän itseni ja katsokaa mun tissejä!" t.feministit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi